Skocz do zawartości

Jawa 50 + tuning -> porady


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak można zwiększyć pojemność skokową poprzez spiłowanie denka tłoka  

Przecież skok tłoka ani też jego średnica się nie zmienia    

zwiekszysz pojemnosc komory spalania a;e chyba juz sie poprawiles wiec ten post jest bez sensu sorry! Jak uslyszalem o tym scieciu to od razu pomyslelem o planie glowicy ale to jeszcez bardziej bez sensu bo niweluje wlasne to co sie przed chwila zrobilo... Najlepszy tuning to jest miec sprzeta w idealnej kondycji i poprawic to co zab czasu nadgryzl moze lekko poprawic fabryke tzn taki jest moj cel jak narazie:) W wielu silnikach motocyklowych a z tego co slyszalem szczegolnie w MZ wszelkie usprawninia systemu tuning szlifierka daja znaczny spadek zywotnosci silnika!!! Co do filtra paliwa.. do malucha??? do malucha daje sie prawie kazdy ja akurat juz kupilem drugi filtr paliwa i wiem ze np Bosch taki b popularny fajny stozkowy tez jest niby do malucha wiec to nie jest zbyt wiazace do malucha.. Ja mam taki nietypowy problem z bena.. rdza z baku mi sie swietnie w niej rozpuscila i filtr tego nie lapie i co kilka kilometrow zapycha sie gaznik musze poprostu dobrze wymyc bak! bo szkoda wylac te kilka litrow nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki wszystkim - wpadlem nagle na wasze forum namieszalem i zniklem :(

Dwie pierwsze zeczy to u mni enormalka :D:D:D a trzecia jest spowodowana awaria kompa.

Jutro mni eniebedzie a dzisiaj mam juz dosc (caly dzien grzebania przy moto kolegi a moje stoji w garazu zepsute :D ) ale w srode wszystko wyjasnie co namotoalem (przynajmniej sie postaram :D)

Z tym spilowaniem tloka chodzilo o mozliwosc wiekszego splantowania glowicy - jak wszyscy wiedza tlok nie jest plaski i gdy go splaszczymy to glowice mozna jeszcze bardziej splantowac. Niektorym wydaje sie to bez sensu ale dla mnie liczyl sie kazdy skrawek mocy :(

Do srody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spilowaniem tloka chodzilo o mozliwosc wiekszego splantowania glowicy - jak wszyscy wiedza tlok nie jest plaski i gdy go splaszczymy to glowice mozna jeszcze bardziej splantowac. Niektorym wydaje sie to bez sensu ale dla mnie liczyl sie kazdy skrawek mocy :(

Do srody

 

No i w ten sposób zmieniłeś zawirowanie mieszanki w cylindzrze co w połączeniu z nadmiernie splanowaną głowicą (czyt. za wysokim stopniem sprężania) może doprowadzić do spalania stukowego i rozpieprzenia silnika. Tyle wyjdzie z twojego zysku mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...