profaner Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Jak można zwiększyć pojemność skokową poprzez spiłowanie denka tłoka Przecież skok tłoka ani też jego średnica się nie zmienia zwiekszysz pojemnosc komory spalania a;e chyba juz sie poprawiles wiec ten post jest bez sensu sorry! Jak uslyszalem o tym scieciu to od razu pomyslelem o planie glowicy ale to jeszcez bardziej bez sensu bo niweluje wlasne to co sie przed chwila zrobilo... Najlepszy tuning to jest miec sprzeta w idealnej kondycji i poprawic to co zab czasu nadgryzl moze lekko poprawic fabryke tzn taki jest moj cel jak narazie:) W wielu silnikach motocyklowych a z tego co slyszalem szczegolnie w MZ wszelkie usprawninia systemu tuning szlifierka daja znaczny spadek zywotnosci silnika!!! Co do filtra paliwa.. do malucha??? do malucha daje sie prawie kazdy ja akurat juz kupilem drugi filtr paliwa i wiem ze np Bosch taki b popularny fajny stozkowy tez jest niby do malucha wiec to nie jest zbyt wiazace do malucha.. Ja mam taki nietypowy problem z bena.. rdza z baku mi sie swietnie w niej rozpuscila i filtr tego nie lapie i co kilka kilometrow zapycha sie gaznik musze poprostu dobrze wymyc bak! bo szkoda wylac te kilka litrow nie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Cypherius, zapodaj mi tym artykułem na PW :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2003 Na PW Ci zdjecia wkleje ? ;-) hehe.napisz mi PW czy masz czysta skrzynke pocztowa to Ci mejlne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Sorki wszystkim - wpadlem nagle na wasze forum namieszalem i zniklem :(Dwie pierwsze zeczy to u mni enormalka :D:D:D a trzecia jest spowodowana awaria kompa.Jutro mni eniebedzie a dzisiaj mam juz dosc (caly dzien grzebania przy moto kolegi a moje stoji w garazu zepsute :D ) ale w srode wszystko wyjasnie co namotoalem (przynajmniej sie postaram :D) Z tym spilowaniem tloka chodzilo o mozliwosc wiekszego splantowania glowicy - jak wszyscy wiedza tlok nie jest plaski i gdy go splaszczymy to glowice mozna jeszcze bardziej splantowac. Niektorym wydaje sie to bez sensu ale dla mnie liczyl sie kazdy skrawek mocy :(Do srody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Z tym spilowaniem tloka chodzilo o mozliwosc wiekszego splantowania glowicy - jak wszyscy wiedza tlok nie jest plaski i gdy go splaszczymy to glowice mozna jeszcze bardziej splantowac. Niektorym wydaje sie to bez sensu ale dla mnie liczyl sie kazdy skrawek mocy :(Do srody No i w ten sposób zmieniłeś zawirowanie mieszanki w cylindzrze co w połączeniu z nadmiernie splanowaną głowicą (czyt. za wysokim stopniem sprężania) może doprowadzić do spalania stukowego i rozpieprzenia silnika. Tyle wyjdzie z twojego zysku mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.