Gość Lukass Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Własnie, zrzucaj owiewki i odkręcaj gaźniki. Wyczyśc je w środku i zmień filtr paliwa na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 byc moze to bedzie stupid question ale czy jak sie zdejmie gazniki to zacznie przeczyszczac to nie nastapi ich desynchronizacja albo cos podobnego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 No jak rozbierzesz i coś przestawisz a pewnie tak sie stanie to bedzie trzeba znowu ustawiać. Jak nie wiesz jak to sie robi to lepiej zostaw.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Miałem taką przypadłość w zeszłym sezonie i to dwa razy. Jedziesz spokojnie a tu nagle silnika sie dławi a z przewodu pod moto leje sie paliwo! Na 90% zawiesił sie pływak. Musisz wyciągnąć gaźniki i:- jeśli miałeś czyszczone i synchronizowane to spróbuj zdjąć dolne pokrywy od pływaka i wylać z nich wszystko co tam jest (mógł dostać sie jakiś paproch) złóż mi powinno być dobrze.- jeżeli nie czyściłeś gaźników to najwyższy czas to zrobić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam Czyszczenie komór pływakowych można zrobić na trasie w 2 godziny(autopsja), trzeba mieć tylko narzędzia. Ja niestety musiałem czekać, aż mi brachol dowiezie. U ciebie dochodzi zdjęcie owiewek. Jeżeli nie chcesz synchronizować gaźników, to zdemontuj linki i nie kręć śrubami regulacyjnymi na zewnątrz. Druga sprawa, że od czasu do czasu należy to zrobić(synch). Komory pływakowe są przykręcone na cztery śruby każda. W miarę możliwości nie odwracaj gaźników do góry kołami dopóki nie zlejesz z nich paliwa. Przemyj wszystko benzyną i przedmuchaj dysze. Zobacz, czy zaworki nie są uszkodzone. Delikatnie obchodz się z pływakami i zaworkami. Spójrz na zewnątrz. Przecież to jest wymarzona pogoda na dłubanie w garażu. Możesz spokojnie i bez pośpiechu je rozebrać.Chcesz to potem robić w piękną pogodę i się wkurzać, że moto stoi?? Pozdrawiam Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 no to jednak moja radosc byla przedwczesna:). Chyba akurat mialem szczescie i maszyna mi zadziala gdy opukiwalem gaznik bo pozniej objaw sie powtorzyl a wczoraj 1 gar zamarl kompletnie. Otoz niby moto dzialalo normalnie ale (zdarzalo sie to dosc nieregularnie ale sie zdarzalo) ze pracujac na biegu jalowym lub wysprzeglajac sprzet gdy obroty spadaly do minimalnych to po paru sekundach pracy na minimalnych obrotach 1 gar nagle przestawal pracowac . po dodaniu gazu tak powiedzmy do 3 tysiecy znowu pracowal na 2 garki. No z tym sie dalo w dodatku jak mowie potem przejechale powiedzmy kilometr i na niskich obrotach zaczal normalnie pracowac juz wiec nakrecilem z 150kilometrow. No to w niedziele wyciagam sprzeta odpalam oczywiscie zaczal pracowac na 1 garze dodalem obrotow zaczal pracowac ladnie wyjezdzam przejechalem z 40 kilosow jade sobie nagle delikatne szarpniecie i moto zgaslo. Zagladam do baku wacha jest :icon_mrgreen:. przelaczylem na rezerwe na wszelki wypadek odpalam ale juz niestety tyylko na jednym garze.i to juz bez wzgledu na wysokosc obrotow. Wacha wezykiem z gaznika napiernicza :lapad:. i konczac historie sie wq...em!! gaznik zostal zdemontowany niestety juz dalsza naprawe poprowadzi ojciec gdyz musialem wracac do zacnej wawy i czekam oby ojciec maszyne ozywil co bym w nastepny weekend mogl nakrecic tych kilometrow ile sie da najwiecej !! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.