Nikodem Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Mam pytanie do użytkowników. Czy to typowe w tym modelu. Słychać to tak jakby się do końca nie wysprzęgliło.- wyraźnie słychać nieprzyjemne zgrzyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Nie wiem jak jest w DL, ale jeżeli masz sprzęgło na linkę to naciągnij ją, jeżeli hydrauliczne - może jest zapowietrzony układ. Zgrzytów nie powinno być ( ew jedynka ). Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) podlacze sie troche pod temat. mam pytanie odnosnie odglosow, ale nieco innch, mianowicie przy puszczonej klamce sprzegla, na luzie slychac telepanie z LEWEJ strony silnika(odglosy stukania, klekotania...) jak sie wcisnie sprzeglo jest cisza. sprzeglo zostalo rozebrane. lozysko oporowe cale, kosz ma lekki luz w kierunku obrotu(tlumik drgan?) i bardzo maly luz poprzeczny...kwestia jest jedynie taka ze sprzeglo w DLu jest po PRAWEJ stronie Edytowane 5 Marca 2008 przez Sadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Mam pytanie do użytkowników. Czy to typowe w tym modelu. Słychać to tak jakby się do końca nie wysprzęgliło.- wyraźnie słychać nieprzyjemne zgrzyty U mnie czasem zgrzytnie jak przebijam z 1 na 2 .. reszta jak w masło... sprawdź czy siłownik sprzęgła nie zapowietrzony, czy sprzęgło nie ciągnie... ewentualnie pokombinuj z tym co ja zrobiłem w swoim czyli ze zmianą tulejek dystansowych w tylnym kole... temat opisałem w innym wątku o DLu w dziale sportowo-turystycznych pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damjan Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Zgrzyta tylko przy zmianie z 1 na 2, jeżeli nie umiesz zmieniać - kwestia wyczucia, mi wchodzi bez najmniejszego odglosu. No i jeszcze jak sie wrzuca 1, a silnik jest na obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.