Skocz do zawartości

Wyglad termostatu


rysiu8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie a propo tych pierdo..... dziurek az czterech,czyżby fabryka?? :buttrock: Czy polska mentalnosc skoro niedziałamozna zrobic pare dziurek i bedzie prawie jak działajacy :biggrin:

 

 

 

http://www.megaupload.com/?d=F2ZT8A7W

 

 

 

 

http://www.bikepics.com/pictures/830469/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie jestem pewny na 100%, ale ten tym tak ma. Kolega kiedyś zmieniał termostat w GSX 750 R i też miał dziurki.

Żeby sie upewnić możesz podjechać do jakiegoś sklepu i poprosić o taki termostat, obejrzyj go i będziesz wiedział czy tak powinno być.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze to orginalne dziurki , nie zapominaj ze termostat nigdy nie jest zamkniety calkowice , pewnie na zimnym silniku ciecz przeplywala przez te dziurki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie tez mam dziurki w termostacie, oryginalnym. chyba chodzi o to żeby w układzie nie powstało zbyt duże ciśnienie.pzdr.

 

Wcale nie chodzi tu o ciśnienie. Dziurki maja za zadanie umożliwić niewielki przepływ wody/płynu w układzie chłodzenia a tym samym wyrównania temperatury w okolicach termostatu. Bez otworków cyrkulacja nie była by możliwa i mimo przegrzewającego sie silnika w okolicy termostatu temperatura była by niska. Tym samym termostat by sie nie otworzył.

Ilość i wielkość otworów w termostacie zależna jest od rodzaju układu chłodzenia. Jeśli układ posiada tzw. mały obieg to otworek jest jeden , małej średnicy. Jeśli w układzie jest tylko obieg po przez chłodnice bezpośrednio to otworków może być więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaje....... super,to znaczy ze termostat który teraz załorzyłem z jedna dziurka u góry jest zły.Zakupu dokonałem w autoryzowanym serwisie Suzuki,chyba termosa od innej maszyny mi nie wcisneli?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie , moze z biegiem lat zmienili budowe termostatu do twojego moto.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczescie,dzieki ze mnie uspokajsz:DTermostat musiałem wymienic gdyż trzymał wysoka temp w korku właczał sie wentylator i zbijal mi temp z 112 do 109 wiecej niedawał rady.Temp na dworze plus 15.Po wymianie,wentylator sie włacza prz 108 i zbija temp do 95.Narazie testowałem w garażu,pogoda do bani,ale jak tylko sie przejade zdam relacje :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...