redair Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Jake łozyska do gniazd w komorze korbowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 metalowe :banghead: btw. ciezko podac motocykl w temacie, nie? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Coś mi się zdaje, że chodzi albo o Simsona albo o Rometa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 czy to wazne do jakiego motoru jak maja być majlepsze, ale napisze do czego jest to wsk175. Czytalem na necie ze są jakies z stali nierdzewnej, chyba bedą lepsze niz normalne stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Łożysko to łożysko, nie widze różnicy czy są ze stali nierdzewnej czy nie. One i tak są w oleju więc nie zardzewięja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 a moze mi pomozecie jakie wybrac lozysko igielkowe na wal, jakies;naweglane jakies; chromowane itp. gdzie mozna takie dostac? zrobic? dorobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 nie medrkuj tak tylko kup po prostu odpowiedni typ lozyska, wg oznaczen, ktore masz na fabrycznych. bo najwiekszy wplyw na trwalosc lozysk ma dobranie ich odpowiedniego luzu do warunkow pracy btw. polskie lozyska sa bardzo dobre, sproboj np w firmie Albeco Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 jak mam na wale z 7,5tys. obr max a mam miec ponad 11tys.obr to wole jakies bardziej mniej podatne na wycieranie i przegrzanie jak inne ktore normalnie bym kupil do tego walu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Im droższe tym lepsze. Do twojego moto, wszystkie będą odpowiednie (polskie, niemieckie, japońskie), no .... może poza chińskimi.Do WSK, spokojnie kupuj ze sklepu motoryzacyjnego. A jeśli chcesz aby były mniej podatne na wycieranie i to lej jakiś lepszy olej do benzyny (żaden Mixol, Lux czy Orlen). Łożyska na wale w dwusuwach się zużywają, bo mają nieodpowiednie smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Im droższe tym lepsze. Ciekawe... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Im droższe tym lepsze. Do twojego moto, wszystkie będą odpowiednie (polskie, niemieckie, japońskie), no .... może poza chińskimi. jak czytam takie rewelacje to mi sie podnosza kąciki ust z politowania... powtarzam jeszcze raz - maja byc te same oznaczenia co na oryginalnych lozyskach i wtedy wszystko bedzie ok.wyobraz sobie ze dasz na wał lozyska o zbyt malym luzie, ktorych przeznaczeniem bylyby kola..przeciez wal sie duzo szybciej kreci i dzialaja na niego wieksze sily, dlatego zbyt ciasne lozysko bedzie obnizalo osiagi silnika, grzalo sie nadmiernie i wycieralo, przez co szybciej powstana luzy, a o opilkach metalu nie wspominajac Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) ale odpowiadacie tak jak bym cos mial skladac recznie. przeciez daje sie na tokarke, jakie nowe tuleje itp przeciez sa na to wzory, jakie co mam miec luzy itp.jak bym dal wal do regeneracji z lozyskami ktore by byly wieksze to oni tam by wiedzieli co zrobic. przeciez istnieja maszyny do takich spraw. Moze wziac od cz 380c i je naweglic. Edytowane 14 Marca 2007 przez redair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 jak czytam takie rewelacje to mi sie podnosza kąciki ust z politowania... powtarzam jeszcze raz - maja byc te same oznaczenia co na oryginalnych lozyskach i wtedy wszystko bedzie ok.wyobraz sobie ze dasz na wał lozyska o zbyt malym luzie, ktorych przeznaczeniem bylyby kola..przeciez wal sie duzo szybciej kreci i dzialaja na niego wieksze sily, dlatego zbyt ciasne lozysko bedzie obnizalo osiagi silnika, grzalo sie nadmiernie i wycieralo, przez co szybciej powstana luzy, a o opilkach metalu nie wspominajac Zgadzam się z Tobą, że łożyska powinny być z odpowiednim luzem. Ale redair pytał się jakie łożyska zastosować aby się mniej grzało i wycierało więc mu odpowiedziałem. Czyż nie mam racji? Jakby zapytał się "Jakie łożyska z jakim luzem na wał do WSK" to bym mu odpowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 uważam(Ja)że to co ty piszesz to i tak nie ma sensu. Jeśli osiągniesz jak piszesz 11tyś z WSK to ona się będzie rozkręcała, silnik się rozleci:P-żartuję ale wsk tego nie przezyje. pręrdzej się tłok zatrze niż te łożysko rozleci, ja bym bazowąl na fabryczynych łozyskach bądź fabrycznych zamiennikach (wzmacnianych) do wału. takie naweglanie kombinowanie może nie dać oczekiwanego efektu. powiedz człowiekowi który regeneruje wąły żeby łożysko wsadził z luzem c3 pod korbe i po problemie, kup łożyska c3 na wał -po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Moze kupie te łozyska c3 bo lubie w kite dawac bo to wsk 175 a ona lubi wysokie obroty, normalnie silnik sie szybciej rozleci jak bym jezdzil na srednich, tylko te lożyska c3 maja duzy luz to chyba trzeba dobrze motor rozgrzac przed jazdą;)?????Jeszcze jak by ktos tu czytal o wskach i chcial rasowac przypominam zeby dawac pod sprezyne w sprzegle podkladke 2mm i dobrze wyregulowac sprzeglo bo skrzynia szybko sie rozleci. Mysle ze temat jest juz zakończony.Pozdrawiam narka:) Ps: ciekawe czy moja wsk wytrzyma te 25km i ile da rade zrobic kilmetrow:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.