Skocz do zawartości

szyba do choppera / cruisera - modele, producenci


Rekomendowane odpowiedzi

Minimalne zuzycie paliwa jakie udalo mi sie osiagnac to 5,3/100 a maksymalne to okolo 15l/100 ( wyscigi po Krakowie od swiatel do swiatel z CeBRa 900 ) A jak u Was?

 

He,he,he. Jak pojechałem na wyścigi na 1/4 to wyszło mi coś koło 12-14l/100 (niejestem w stanie zmierzyć). Minimalne w trasie to 4,8l/100km (ale nieprzekroczyłem 110km/h i jechałem za dwoma Shadowami 600 i 750). Średnio na trasie wychodzi 5,5-5,8l /100km a po mieście koło 9l/100km (ale jeszcze żaden samochód nie był ode mnie szybszy od świateł do świateł :twisted: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm o ile lepiej sie zbiera 1400 od 800??? i czy w 800 rezerwa jest od 3 litrow jezeli tak to na pełnym do rezerwy zrobiłem 123mile spokojną :) jazda tylko nie wiem jaki zbiornik tu jest chyba 12l. No a apropo tego wyscigu jak wypadł :twisted: intruz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm o ile lepiej sie zbiera 1400 od 800???

 

No tu Cię zaskoczę bo w porównaniu seryjnego VS 800 i VS 1400 (zwłaszcza te słabsze wersje) to szybciej z miejsca ciągnie .... ten mniejszy :lol: . Zwawiej się wkręca na obroty i ma lepszy stosunek mocy do masy. Dopiero przy wyprzedzaniu, rozpedzaniu się np: od 80do 120km/h na "piątce" czy radzeniu sobie z obciążeniem osiemsetka odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos herlawy ten Twoj intruz Pompka! :clap: Wyscigowalem sie juz z roznymi chopperami i jak dotad nie dalem rady tylko nowej Magnie, a to tylko dlatego, ze dopuki mi sie silnik nie rozgrzeje to mi slizga sprzeglo :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worriot -> nie bedę się sprzeczał czyj Intruder jest mocnejszy ale porównaj ponizsze dane:

The STOCK numbers for a VS1400 Intruder at the rear wheel.

56.5 HP and 77.4 Ft. lbs.

1/4 mile time and speed 13.64 Sec. @ 94.7 MPH.

VS800 Intruder

The STOCK numbers at the crank for a VS800 Intruder.

62 HP and 54.3 Ft. lbs.

1/4 mile time and speed 13.31 Sec. @ 97.2 MPH

 

Przy czym z tego co ja widizałem mało który VS 1.4 pokaże Ci na kole moc 56 KM. Po założeniu tjuningowych wydechów :lol: moc potrafi spaść do 50 a nawet mniej KM na kole (choć zalezy to od wersji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Herezje jakies wypisujesz! Ja jeszcze nie slyszalem o intruderze 800-ce, ktory mialby 62 km na wale. Moj ma 68 km i ani maly intruz ani marauder nie daja mi rady. Moc to nie wszystko. W Przyspieszeniu wazny jest tez moment obrotowy. Elastycznosc 800-ki jest zalosna w porownaniu do 1.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie nie denerwuj się. Zamierzam kupić VS 800 to kiedyś się może złapiemy na 1/4 mili :clap:.

 

Co do mocy Vs 800 to tez te dane wydaja mi się zawyżone (ale niekoniecznie zalezy w/g jakiej normy jest to podane). Zresztą to mało istotne. Porównaj czasy na 1/4 . VS 800 jest szybszy o 0.3 s. W próbie ze satru zatrzymanego wazny jest tęz stosunek mocy do masy. VSy 1.4 po 1996 mają 61KM i są dosyć mulaste w porównaiu do starszych wersji. A co do mocy Intruza 1.4 na kole to wstaw swojego na hamownię. Za każdego KM ponad 60 stawiam browara. A za każdego ponizej Ty stawiasz 2. Pijemy razem 8). Byłem przy hamowni na której stało kilka VS i widzałem jaką pokazały moc. Mam tez kilka wykresów w domu.

 

P.S. żeby nie było że taki offtopic. Ja bym do Intrudera szyby nie zakładał. A jak już to jakąs malutką. Barzdiej dla wygladu niż ochrony przed wiatrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe z tymi mocami tych 1400 a ile taki egzemplaz ma zaworkow na garnek?? tak jak 800 -4??, no co do tej szyby mysle intensywnie czy jak cieplej bedzie to moze nie bedzie ten powiew tak przeszkadzał , wolałbym kask dobry bo szyba to troszke szpetna sprawa , no ale jezeli by naprawde duzo dawała czemu nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mocy pomiedzy intruderami to 1400 ma 68 km, a wazy 260kg. Z kolei 800-ka ma 50 km przy masie 218 kg. Tak wiec 1400 jest o 16% ciezszy, ale o 36% mocniejszy. W 1400 na jeden km przypada 3,83 kg, a w 800-ce na jeden km-4.36. Roznica pol kg! Argument, ze 800-ka ma lepszy stosunek mocy do masy to bzdura. Nie denerwoje sie i nie upieram, ze duzy intruz jest lepszy,ale w realu zadna 800-ka jeszcze mi nie dokopala. Nie mierzylem swojego trudera ale mysle ze ma 60 kucy na tylnym kole- chetnie gdzies bym zmierzyl i wypil to pivko.A zeby nie odbiegac od tematu- szyba znacznie poteguje wrazenie polepszenia osiagow motocykla i generalnie po jej zalozeniu jezdzi sie znacznie szybciej, co ma wplyw na bezpieczenstwo... :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Worriot -> te dane które podałem nie są wyssane z palca. Czas osiensetki na 1/4 jest minimalnie lepszy od czasu 1400.

 

Co do Twoich 60 KM na kole to obawiam się że mocno byś się rozczarował. Podobnie z momentem obrotowym. Jak wyciągnie 85 Nm na kole to bedzie nieźle. A tak przy okazji to jakie masz tłumiki w tych Cobrach? Oryginalne czy jakieś kombinowane? Gaźniki oryginalne? Czy coś było wymieniane albo regulowane do wydechów? Filry powietrza też chyba oryginalne po tym co czytałem i widziałem w Twoim ogłoszeniu.

 

Wybieram się do Krakowa w maju to możemy się gdzies styknąć i pogadać.

P.S. Może Moderator wydzielił by nam oddzielny topic? Ta dyskusja jest bardzo ciekawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...