Worriot Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Minimalne zuzycie paliwa jakie udalo mi sie osiagnac to 5,3/100 a maksymalne to okolo 15l/100 ( wyscigi po Krakowie od swiatel do swiatel z CeBRa 900 ) A jak u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Minimalne zuzycie paliwa jakie udalo mi sie osiagnac to 5,3/100 a maksymalne to okolo 15l/100 ( wyscigi po Krakowie od swiatel do swiatel z CeBRa 900 ) A jak u Was? He,he,he. Jak pojechałem na wyścigi na 1/4 to wyszło mi coś koło 12-14l/100 (niejestem w stanie zmierzyć). Minimalne w trasie to 4,8l/100km (ale nieprzekroczyłem 110km/h i jechałem za dwoma Shadowami 600 i 750). Średnio na trasie wychodzi 5,5-5,8l /100km a po mieście koło 9l/100km (ale jeszcze żaden samochód nie był ode mnie szybszy od świateł do świateł :twisted: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 hmmm o ile lepiej sie zbiera 1400 od 800??? i czy w 800 rezerwa jest od 3 litrow jezeli tak to na pełnym do rezerwy zrobiłem 123mile spokojną :) jazda tylko nie wiem jaki zbiornik tu jest chyba 12l. No a apropo tego wyscigu jak wypadł :twisted: intruz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 hmmm o ile lepiej sie zbiera 1400 od 800??? No tu Cię zaskoczę bo w porównaniu seryjnego VS 800 i VS 1400 (zwłaszcza te słabsze wersje) to szybciej z miejsca ciągnie .... ten mniejszy :lol: . Zwawiej się wkręca na obroty i ma lepszy stosunek mocy do masy. Dopiero przy wyprzedzaniu, rozpedzaniu się np: od 80do 120km/h na "piątce" czy radzeniu sobie z obciążeniem osiemsetka odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 No fakt jestem zaskoczony nigdy bym tak nie przypuszczał, czyli mam rozumiec jezdzicie nie seryjnymi VS :twisted: ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Cos herlawy ten Twoj intruz Pompka! :clap: Wyscigowalem sie juz z roznymi chopperami i jak dotad nie dalem rady tylko nowej Magnie, a to tylko dlatego, ze dopuki mi sie silnik nie rozgrzeje to mi slizga sprzeglo :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Worriot -> nie bedę się sprzeczał czyj Intruder jest mocnejszy ale porównaj ponizsze dane:The STOCK numbers for a VS1400 Intruder at the rear wheel. 56.5 HP and 77.4 Ft. lbs. 1/4 mile time and speed 13.64 Sec. @ 94.7 MPH. VS800 IntruderThe STOCK numbers at the crank for a VS800 Intruder. 62 HP and 54.3 Ft. lbs. 1/4 mile time and speed 13.31 Sec. @ 97.2 MPH Przy czym z tego co ja widizałem mało który VS 1.4 pokaże Ci na kole moc 56 KM. Po założeniu tjuningowych wydechów :lol: moc potrafi spaść do 50 a nawet mniej KM na kole (choć zalezy to od wersji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Herezje jakies wypisujesz! Ja jeszcze nie slyszalem o intruderze 800-ce, ktory mialby 62 km na wale. Moj ma 68 km i ani maly intruz ani marauder nie daja mi rady. Moc to nie wszystko. W Przyspieszeniu wazny jest tez moment obrotowy. Elastycznosc 800-ki jest zalosna w porownaniu do 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Spokojnie nie denerwuj się. Zamierzam kupić VS 800 to kiedyś się może złapiemy na 1/4 mili :clap:. Co do mocy Vs 800 to tez te dane wydaja mi się zawyżone (ale niekoniecznie zalezy w/g jakiej normy jest to podane). Zresztą to mało istotne. Porównaj czasy na 1/4 . VS 800 jest szybszy o 0.3 s. W próbie ze satru zatrzymanego wazny jest tęz stosunek mocy do masy. VSy 1.4 po 1996 mają 61KM i są dosyć mulaste w porównaiu do starszych wersji. A co do mocy Intruza 1.4 na kole to wstaw swojego na hamownię. Za każdego KM ponad 60 stawiam browara. A za każdego ponizej Ty stawiasz 2. Pijemy razem 8). Byłem przy hamowni na której stało kilka VS i widzałem jaką pokazały moc. Mam tez kilka wykresów w domu. P.S. żeby nie było że taki offtopic. Ja bym do Intrudera szyby nie zakładał. A jak już to jakąs malutką. Barzdiej dla wygladu niż ochrony przed wiatrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 To ciekawe z tymi mocami tych 1400 a ile taki egzemplaz ma zaworkow na garnek?? tak jak 800 -4??, no co do tej szyby mysle intensywnie czy jak cieplej bedzie to moze nie bedzie ten powiew tak przeszkadzał , wolałbym kask dobry bo szyba to troszke szpetna sprawa , no ale jezeli by naprawde duzo dawała czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Moc Vs 1400 na kole to powiedzmy 55KM a VS 800 45-50KM. Do tego róznica masy i wychodzi że "800" jest zrywniejszy. VS1400 ma 3 zawory na cylinder. Zamiast szyby kup kask z szybką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Warriot Pompek w pełni ma racje podzielam jego opinię :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Co do mocy pomiedzy intruderami to 1400 ma 68 km, a wazy 260kg. Z kolei 800-ka ma 50 km przy masie 218 kg. Tak wiec 1400 jest o 16% ciezszy, ale o 36% mocniejszy. W 1400 na jeden km przypada 3,83 kg, a w 800-ce na jeden km-4.36. Roznica pol kg! Argument, ze 800-ka ma lepszy stosunek mocy do masy to bzdura. Nie denerwoje sie i nie upieram, ze duzy intruz jest lepszy,ale w realu zadna 800-ka jeszcze mi nie dokopala. Nie mierzylem swojego trudera ale mysle ze ma 60 kucy na tylnym kole- chetnie gdzies bym zmierzyl i wypil to pivko.A zeby nie odbiegac od tematu- szyba znacznie poteguje wrazenie polepszenia osiagow motocykla i generalnie po jej zalozeniu jezdzi sie znacznie szybciej, co ma wplyw na bezpieczenstwo... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 A białe i tak jest czarne :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Worriot -> te dane które podałem nie są wyssane z palca. Czas osiensetki na 1/4 jest minimalnie lepszy od czasu 1400. Co do Twoich 60 KM na kole to obawiam się że mocno byś się rozczarował. Podobnie z momentem obrotowym. Jak wyciągnie 85 Nm na kole to bedzie nieźle. A tak przy okazji to jakie masz tłumiki w tych Cobrach? Oryginalne czy jakieś kombinowane? Gaźniki oryginalne? Czy coś było wymieniane albo regulowane do wydechów? Filry powietrza też chyba oryginalne po tym co czytałem i widziałem w Twoim ogłoszeniu. Wybieram się do Krakowa w maju to możemy się gdzies styknąć i pogadać.P.S. Może Moderator wydzielił by nam oddzielny topic? Ta dyskusja jest bardzo ciekawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.