Skocz do zawartości

Chart nie wchodzi na obroty


kac
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, nie miałem czasu ostatnio tu zajrzeć. Może rzeczywiście ciągnie mi lewe powietrze. Dokładnie nie sprawdzałem, ale na króćcu dolotowym raczej jest ok. Które miejsca jeszcze obejrzeć? Tak w ogóle to nie mam filtra na tym gaźniku, ale nie sądzę by to jakoś szczególnie przeszkadzało. Dzięki za odzew. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciąg magneto. zamiast tego magneta podłącz akumlator spiluj tlok w miejscach okien w cylindrze i na szerokosc okien o głebokosci 2mm. Zatkaj korkiem obie strony sworznia od tloka. Na 100% bedzie dobrze chodzil:)

 

 

brawo za pomysł ciekawe ile taki silnik pociągnie :/

 

 

 

 

 

kac posprawdzaj wszystkie połączenia na których może łapać powietrze a w szczególności okolice gaźnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, nie miałem czasu ostatnio tu zajrzeć. Może rzeczywiście ciągnie mi lewe powietrze. Dokładnie nie sprawdzałem, ale na króćcu dolotowym raczej jest ok. Które miejsca jeszcze obejrzeć? Tak w ogóle to nie mam filtra na tym gaźniku, ale nie sądzę by to jakoś szczególnie przeszkadzało. Dzięki za odzew. Pzdr

 

 

To może bardzo przeszkadzać bo gaźnik, który jeszcze wczoraj był czysty dziś jest już zasyfiony. Ty tego nie sprawdzasz bo nie dawno czyściłeś a bez filtra on się zapycha błyskawicznie. Wiem z własnego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem nigdy tego motoroweru, ale podobne przypadłości występują również przy niewłaściwej szczelinie przerywacza. Spróbuj się pobawić troszkę zmniejsz. Podobnie możesz mieć zbyt późny zapłon. Z twojego opisu wykluczam fałszywe powietrze.

Pozdrawiam i pisz jak Ci idzie...

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji jeszcze sprawdzić tego "lewego" powietrza, ale zapłon mam bez przerywacza. Zarówno przyśpieszanie zapłonu jak i opóźnianie nic nie zmienia, poza większymi lub mniejszymi trudnościami z odpaleniem. pzdr

Edytowane przez kac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem okazji jeszcze sprawdzić tego "lewego" powietrza, ale zapłon mam bez przerywacza. Zarówno przyśpieszanie zapłonu jak i opóźnianie nic nie zmienia, poza większymi lub mniejszymi trudnościami z odpaleniem. pzdr

 

Wyczyść dysze główna w gaźniku i załóż oryginalny filtr wraz guma łączącą z gaźnikiem. Zmiana podciśnienia w dolocie zuboża mieszankę i sie dusi. Gaźnik masz 14mc czy bing? Filtr paliwa załóż wyłącznie przeznaczony do motocykli a nie samochodowy np. z malucha, bo paliwo nie będzie dopływać przy niskim poziomie w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...