kac Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Spoko, nie miałem czasu ostatnio tu zajrzeć. Może rzeczywiście ciągnie mi lewe powietrze. Dokładnie nie sprawdzałem, ale na króćcu dolotowym raczej jest ok. Które miejsca jeszcze obejrzeć? Tak w ogóle to nie mam filtra na tym gaźniku, ale nie sądzę by to jakoś szczególnie przeszkadzało. Dzięki za odzew. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 wyciąg magneto. zamiast tego magneta podłącz akumlator spiluj tlok w miejscach okien w cylindrze i na szerokosc okien o głebokosci 2mm. Zatkaj korkiem obie strony sworznia od tloka. Na 100% bedzie dobrze chodzil:) brawo za pomysł ciekawe ile taki silnik pociągnie :/ kac posprawdzaj wszystkie połączenia na których może łapać powietrze a w szczególności okolice gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Spoko, nie miałem czasu ostatnio tu zajrzeć. Może rzeczywiście ciągnie mi lewe powietrze. Dokładnie nie sprawdzałem, ale na króćcu dolotowym raczej jest ok. Które miejsca jeszcze obejrzeć? Tak w ogóle to nie mam filtra na tym gaźniku, ale nie sądzę by to jakoś szczególnie przeszkadzało. Dzięki za odzew. Pzdr To może bardzo przeszkadzać bo gaźnik, który jeszcze wczoraj był czysty dziś jest już zasyfiony. Ty tego nie sprawdzasz bo nie dawno czyściłeś a bez filtra on się zapycha błyskawicznie. Wiem z własnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Nie miałem nigdy tego motoroweru, ale podobne przypadłości występują również przy niewłaściwej szczelinie przerywacza. Spróbuj się pobawić troszkę zmniejsz. Podobnie możesz mieć zbyt późny zapłon. Z twojego opisu wykluczam fałszywe powietrze. Pozdrawiam i pisz jak Ci idzie...Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 (edytowane) Nie miałem okazji jeszcze sprawdzić tego "lewego" powietrza, ale zapłon mam bez przerywacza. Zarówno przyśpieszanie zapłonu jak i opóźnianie nic nie zmienia, poza większymi lub mniejszymi trudnościami z odpaleniem. pzdr Edytowane 17 Marca 2007 przez kac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie miałem okazji jeszcze sprawdzić tego "lewego" powietrza, ale zapłon mam bez przerywacza. Zarówno przyśpieszanie zapłonu jak i opóźnianie nic nie zmienia, poza większymi lub mniejszymi trudnościami z odpaleniem. pzdr Wyczyść dysze główna w gaźniku i załóż oryginalny filtr wraz guma łączącą z gaźnikiem. Zmiana podciśnienia w dolocie zuboża mieszankę i sie dusi. Gaźnik masz 14mc czy bing? Filtr paliwa załóż wyłącznie przeznaczony do motocykli a nie samochodowy np. z malucha, bo paliwo nie będzie dopływać przy niskim poziomie w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.