ukasz Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Proszę się nie śmiać z mojego tematu - problem polega na tym, że nie mam garażu pod domem, motocykl stoi daleko, jak już tam pojadę to musze być gotowy, żeby wszystko sprawnie zmienić a nie bawić się i grzebać i tracić czas, a nie mam jak sam sprawdzić :biggrin: Spalił mi się przerywacz kierunkowskazów - tzn. nie mruga na lewą stronę. Trzebaby więc go zmienić pewnie - stąd pytanie: gdzie dokładnie w GSXFie jest przerywacz? Pod siedzeniem? I jakich mniej więcej jest rozmiarów - a konkretniej, czym możnaby go zastąpić, żeby pasował? Chodzi oczywiście o rozwiązanie najtańsze i skuteczne jednocześnie. Z góry dzięki i pozdrawiam.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Proszę się nie śmiać z mojego tematu - problem polega na tym, że nie mam garażu pod domem, motocykl stoi daleko, jak już tam pojadę to musze być gotowy, żeby wszystko sprawnie zmienić a nie bawić się i grzebać i tracić czas, a nie mam jak sam sprawdzić :bigrazz: Spalił mi się przerywacz kierunkowskazów - tzn. nie mruga na lewą stronę. Trzebaby więc go zmienić pewnie - stąd pytanie: gdzie dokładnie w GSXFie jest przerywacz? Pod siedzeniem? I jakich mniej więcej jest rozmiarów - a konkretniej, czym możnaby go zastąpić, żeby pasował? Chodzi oczywiście o rozwiązanie najtańsze i skuteczne jednocześnie. Z góry dzięki i pozdrawiam.pzdr. Hej Jeśli jedna ze stron działa (miga) normalnie to przerywacz jest ok a problem leży w innym miejscu. Przerywacz jest z tyłu silnika, w okolicach amortyzatora. Najłatwiej zdjąć lewą boczną,tylną owiewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) Hej Jeśli jedna ze stron działa (miga) normalnie to przerywacz jest ok a problem leży w innym miejscu. Przerywacz jest z tyłu silnika, w okolicach amortyzatora. Najłatwiej zdjąć lewą boczną,tylną owiewkę. No właśnie wydaje mi się to dziwne, ale jak nie w przerywaczu problem, to w czym? Przyznam się, że wszystko zaczęło się od tego, że po zdjeciu owiewek niechcący zwarłem lewy kierunek przedni, potem naprawiłęm błąd, ale lewa strona już nie mrugała - a prawa i owszem, całkiem sprawnie. W sumie to zupełnie bez sensu mi się to wydaje, no ale nie wiem :/Przyjrze się na początek temu przerywaczowi i zobaczymy, dzięki bardzo za info - przynajmniej od razu po przyjeździe na miejsce będę mógł się zabrać do rzeczy :bigrazz: Tak przy okazji więc, jakby ktoś miał jakiś pomysł, czemu przestała mi mrugać jedna strona - będę wdzięczny za sugestie :crossy:pzdr! Edytowane 11 Marca 2007 przez ukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 No właśnie wydaje mi się to dziwne, ale jak nie w przerywaczu problem, to w czym? Przyznam się, że wszystko zaczęło się od tego, że po zdjeciu owiewek niechcący zwarłem lewy kierunek przedni, potem naprawiłęm błąd, ale lewa strona już nie mrugała - a prawa i owszem, całkiem sprawnie. W sumie to zupełnie bez sensu mi się to wydaje, no ale nie wiem :/Przyjrze się na początek temu przerywaczowi i zobaczymy, dzięki bardzo za info - przynajmniej od razu po przyjeździe na miejsce będę mógł się zabrać do rzeczy :notworthy: Tak przy okazji więc, jakby ktoś miał jakiś pomysł, czemu przestała mi mrugać jedna strona - będę wdzięczny za sugestie :notworthy:pzdr! jeśli przerywacz jest sprawny to uszkodzony jest albo przełącznik na kierownicy albo instalacja.Prąd zwarciowy mógł spowodowac uszkodzenie styków przełącznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Też mi się wydaje, że przerywacz jest sprawny, skoro jedna strona mruga.Jeśli chcesz to mam schemat instalacji elektrycznej, to mogę Ci podesłać (myślę, że pomoże).Bo tam jest tak (w gsx600f to w gsx750f chyba też) że jeden kabel jest prądowy i dwa od kierunków (lewa i prawa strona) i to wszystko idzie do przełącznika. Jak się połączy prądowy z którymś od kierunków to mamy mryganie. Wiec problem może być albo w przełączniku (nie łączy) albo jakoś na kablu przełącznik-przerywacz ew. na przerywacz-kierunki ale nie wydaje mi się. powodzenia ! Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Jeśli chcesz to mam schemat instalacji elektrycznej, to mogę Ci podesłać (myślę, że pomoże). A to poprosiłbym bardzo na mailoa, jeśli można :icon_mrgreen: Stawiam browara przy pierwszej okazji :flesje: Musze wybadać sprawę głębiej, mam nadzieję, ze to nic poważnego i łatwo będzie usunąć usterkę...Dzięki wszystkim za odpowiedzi.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekCh Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 A to poprosiłbym bardzo na mailoa, jeśli można :wink: Stawiam browara przy pierwszej okazji :) Musze wybadać sprawę głębiej, mam nadzieję, ze to nic poważnego i łatwo będzie usunąć usterkę...Dzięki wszystkim za odpowiedzi.pzdr. Łukasz, wracając do Gdańska zajedz do Master-Tom'a - w 3 min Ci znajdzie przyczynę usterki.Przede wszystkim w elektryce jest magikiem. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.