Pi00r3k Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Nie rozumiem po co się zastanawiać nad tego typu rzeczami. Wsiadasz i jedziesz, o tym 'jak zmieniac biegi' się nie myśli bo to przecież nic skomplikowanego. A to że jedynka wchodzi głośno to najwyraźniej tak ma być. Po rozgrzaniu motoru zwykle jest lepiej. Co do np. redukcji biegów to też oczywiste jest to że robimy wszystko z wyczuciem i nie redukujemy jak poparzeni wysyłając serię kopniaków na dżwigienkę. Proponuje więcej śmigać, mniej rozmyślać bo wtedy człowiekowi różne rzeczy przychodzą do głowy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 A jakby ktos kiedys wsiadl w super fure, albo w samolot to smigac i nie rozmyslac, bo wtedy czlowiekowi rozne rzeczy prychodza do glowy.Jakby ktos kiedys lutowal jakis wzmacniacz to tez lutowac i nie rozmyslac...Jakby programowal to tez pisac i nie myslec...I wogole, robic swoje i nie glowkowac. ps. Ech.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a ja mam takie pytanie do znawców - dlaczego w motocyklach skrzynia nie jest zsynchornizowana. Pamiętam, że temat był jakieś dwa lata temu poruszany juz na forum, więc dobrze poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a ja mam takie pytanie do znawców - dlaczego w motocyklach skrzynia nie jest zsynchornizowana. w skrócie jest mocniejsza i prostsza Mianowicie dzis jechalem jako plecaczek i banghead.gif banghead.gif banghead.gif biggrin.gif . Jako ze robie kurs na kat. A, mam na B to nie lubie szarpania, moto jak i bryczka staram sie nie szarpac, aczkolwiek zmiana na kolejny bieg nie trwa min. Dzis moj "szofer" jak dla mnie ostro puszczal sprzeglo, ostro dawal gazu, szybko przyspieszal(logika D.gif). Tylko ze przy zmianie biegow bujalo mnie jak na mozu, trzymalem sie mocno, pochylony nad kierowca, to dwa razy z dynki dostal(lekko). jeżeli motocykl ma miękkie zawieszenie i dużo mocy to cięzko go wyczuć żeby nie klękał........da sie ale jest to trudne szczególnie w mocnym enduro o dużym skoku zawieszenia ........ w praktyce jak wieziesz laske i szarpie to coraz mocniej ciebie obejmuje :biggrin: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Edie Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 jeszcze jedno pytanie co do redukcji. Czy jest to normalne ze jak jade np. na 3,4 i hamuje, zatrzymuje sie i daje dzwignie zmiany biegow na "sam dol" to wchodzi mi 2 i, zeby dac 1 musze muscic sprzeglo, aby 2 wskoczyla i dopiero potem 1?? ps: myslalem ze plecaczek to pasazer :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 tak, to normalne - jest to blokada przeciwko opornym użytkownikom, żeby nie mogli jechać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.