Skocz do zawartości

jak poprawnie zmieniac biegi


szeryf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem po co się zastanawiać nad tego typu rzeczami. Wsiadasz i jedziesz, o tym 'jak zmieniac biegi' się nie myśli bo to przecież nic skomplikowanego. A to że jedynka wchodzi głośno to najwyraźniej tak ma być. Po rozgrzaniu motoru zwykle jest lepiej. Co do np. redukcji biegów to też oczywiste jest to że robimy wszystko z wyczuciem i nie redukujemy jak poparzeni wysyłając serię kopniaków na dżwigienkę. Proponuje więcej śmigać, mniej rozmyślać bo wtedy człowiekowi różne rzeczy przychodzą do głowy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakby ktos kiedys wsiadl w super fure, albo w samolot to smigac i nie rozmyslac, bo wtedy czlowiekowi rozne rzeczy prychodza do glowy.

Jakby ktos kiedys lutowal jakis wzmacniacz to tez lutowac i nie rozmyslac...

Jakby programowal to tez pisac i nie myslec...

I wogole, robic swoje i nie glowkowac.

 

 

ps. Ech....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie do znawców - dlaczego w motocyklach skrzynia nie jest zsynchornizowana.

 

w skrócie jest mocniejsza i prostsza

 

Mianowicie dzis jechalem jako plecaczek i banghead.gif banghead.gif banghead.gif biggrin.gif . Jako ze robie kurs na kat. A, mam na B to nie lubie szarpania, moto jak i bryczka staram sie nie szarpac, aczkolwiek zmiana na kolejny bieg nie trwa min. Dzis moj "szofer" jak dla mnie ostro puszczal sprzeglo, ostro dawal gazu, szybko przyspieszal(logika D.gif). Tylko ze przy zmianie biegow bujalo mnie jak na mozu, trzymalem sie mocno, pochylony nad kierowca, to dwa razy z dynki dostal(lekko).

 

jeżeli motocykl ma miękkie zawieszenie i dużo mocy to cięzko go wyczuć żeby nie klękał........da sie ale jest to trudne szczególnie w mocnym enduro o dużym skoku zawieszenia ........

 

w praktyce jak wieziesz laske i szarpie to coraz mocniej ciebie obejmuje :biggrin:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie co do redukcji. Czy jest to normalne ze jak jade np. na 3,4 i hamuje, zatrzymuje sie i daje dzwignie zmiany biegow na "sam dol" to wchodzi mi 2 i, zeby dac 1 musze muscic sprzeglo, aby 2 wskoczyla i dopiero potem 1??

 

ps: myslalem ze plecaczek to pasazer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...