szeryf Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ok,jestem leszczem,jezdze 200km/h po miescie a nieopanowalem tej sztuki tak jak bym chcial.raz bieg wejdzie idealnie raz chrupnie szczegolnie z 1na2ke.jak to wyczuc zeby bylo slychac tylko klik klil.to samo przy reducji jade sobie np150 hebel redukcja itp,jak chamowac z tzw przygazowka jak robia to zawodnicy,jak jezdzic zeby praktycznie przy dojezdzie do zakretu itp nie miec wcisnietego sprzegla.ile czasu powinna trwac zmiana biegu ?zauwazylem ze jak staram sie z 1na 2 wbic bieg blyskawicznie to wchodzi duzo ciszej i lepiej i dla czego kiedy sprzet jest na luzie i wlaczam jedynke slychac takie jebniecie a nie delikatne wskoczenie biegu to samo przy zmianie z 2 na 1bieg.przy starcie wciskam sprzeglo do konca ,podczas jazdy tylko muskam na 1cm i jest ok,odstep na klamce jest prawidlowy 2mm.motocykl czysto sportowy gsxr750 k1 ,wszystko 100procent sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ok,jestem leszczem,jezdze 200km/h po miescie a nieopanowalem tej sztuki tak jak bym chcial.raz bieg wejdzie idealnie raz chrupnie szczegolnie z 1na2ke.jak to wyczuc zeby bylo slychac tylko klik klil.to samo przy reducji jade sobie np150 hebel redukcja itp,jak chamowac z tzw przygazowka jak robia to zawodnicy,jak jezdzic zeby praktycznie przy dojezdzie do zakretu itp nie miec wcisnietego sprzegla.ile czasu powinna trwac zmiana biegu ?zauwazylem ze jak staram sie z 1na 2 wbic bieg blyskawicznie to wchodzi duzo ciszej i lepiej i dla czego kiedy sprzet jest na luzie i wlaczam jedynke slychac takie jebniecie a nie delikatne wskoczenie biegu to samo przy zmianie z 2 na 1bieg.przy starcie wciskam sprzeglo do konca ,podczas jazdy tylko muskam na 1cm i jest ok,odstep na klamce jest prawidlowy 2mm.motocykl czysto sportowy gsxr750 k1 ,wszystko 100procent sprawne 1) zapisz sie do szkoly na nauke poprawnej pisowni2) staraj sie jezdzic po miescie 300km/h wtedy biegi wchodza bez problemu3) zmien czysto sportowy k1 na czysto lamerski k7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ale żeś mu doradził :flesje: wniosków z tego wiele nie wyciągnie, ale może bryknie się choć po słownik :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Taa, nie ma to jak pomoc na forum :notworthy: .Nie wiem w czym wy macie problem :) . Na kursach takich rzeczy przecież nie uczą, w ogóle niczego tam nie uczą, cud że w ogóle ludzie zdają te egzaminy jakoś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 zjebka ju zbyla to teraz pomoc - http://forum.motocyklistow.pl/Przegazowka-...oly-t60804.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam,Odnośnie wrzucenia jedynki na postoju. Gdy motorek mam zimny też słyszę głośne pier*niecie przy wykonywaniu tej czynności.Ja wrzucam 1bieg jeszcze przed odpaleniem motocykla, by tego uniknąćPózniej jest już ok i jedynka wskakuje tak jak trzeba. Ale też chętnie dowiem się w czym tkwi problem------------------------------pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam,Odnośnie wrzucenia jedynki na postoju. Gdy motorek mam zimny też słyszę głośne pier*niecie przy wykonywaniu tej czynności.Ja wrzucam 1bieg jeszcze przed odpaleniem motocykla, by tego uniknąćPózniej jest już ok i jedynka wskakuje tak jak trzeba. Ale też chętnie dowiem się w czym tkwi problem------------------------------pozdrawiam Sklejone sprzęgło, aby tego uniknąć rozklej sprzęgło przed jazdą, może pomóc też wymiana oleju. Skorzystaj z wyszukiwarki, takich problemów było mnóstwo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 (...) Na kursach takich rzeczy przecież nie uczą, w ogóle niczego tam nie uczą, cud że w ogóle ludzie zdają te egzaminy jakoś :buttrock:Ja uczę i egzekwuję. Nie trzeba cudu, by ponad 90% moich absolwentów zdawało za pierwszym podejściem. Po co iść na kurs do szkoły, gdzie nie uczą podstaw? Trzeba iść tam, gdzie instruktorzy uczą jeździć. Proste, jak przedłużanie gatunku ludzkiego.Link podany przez Evera jest przydatny w tym temacie. Wsio. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Z tym chrupotaniem to "ten typ tak ma" tak jak z jedynką nic nie poradzisz byle byś ja tylko wbijał na niskich obrotach, tak z 2jką da się pokombinować. Ja robię to tak: lecę se na jedynce dociągam dźwignię biegów do góry (bez sprzęgła i nie za mocno) i dopiero potem wciskam sprzęgło w rezultacie 2jka wchodzi szybko gładko i dźwięk który temu towarzyszy to normalne "tyk" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 w mojej jedynka tez wchodzi twardo, ze stukiem gdy jest nierozgrzana ale po rozgrzewce juz cicho i przyjemnie dla ucha Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 10 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ever dzieki za link-ucze sie jezdzic od nowa,zapierdzielanie bez pojecia juz mnie nie bawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Widac ześ se chłopak dostał motor od starego i nie bardzo sobei radzisz z nim ;P PO 1 jak wrzucasz 1 to ma byc takie jebcienie po 2 uzywasz sprzegła xaxaxaxaxax :buttrock: :icon_rolleyes: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Widac ześ se chłopak dostał motor od starego i nie bardzo sobei radzisz z nim ;P PO 1 jak wrzucasz 1 to ma byc takie jebcienie po 2 uzywasz sprzegła xaxaxaxaxax :wink: :lalag: :wink:Po pierwsze, nie jesteś w dresiarni, więc wyrażaj się kulturalnie i jasno.Po drugie, wracaj do szkoły i walcz z ortografią i interpunkcją.Po trzecie, nie zabieraj głosu gdy nie masz nic sensownego do powiedzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 a ja mam takie pytanie do znawców - dlaczego w motocyklach skrzynia nie jest zsynchornizowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 (edytowane) piotrek 2345 ty je**na palo ,moto nie dostalem od starego tylko pracowalem na niego ciezko za granica ,po drugie zdziwilbys sie jak sobie radze mistrzu.po prostu nie przeceniam swoich mozliwosci -ty je*any cw*lu.przepraszam innych ze to czytaja ale nie moge jak jakis maly gnoj sie wymadrza po trzecie -tomek dzisiaj zrobilem ze 100km i powoli wdrazalem w zycie twoje wskazowki-roznica jest diametralna na plus Edytowane 11 Marca 2007 przez szeryf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.