ruthi7 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam!Moze to jakis banalny problem ale ja 1 raz sie z tym spotkalem. Dzisiaj rozebralem mojego fazera celem zorientowania sie jak wyglada naped i umycia lancucha. Niepokoi mnie ten luz, prawie jak o 1 zab zanim zatrybi. Jest to rowniez wyczuwalne podczas jazdy, najbardziej kiedy prubowalem postawic ja na gume. Podkrecalem do 5, 6 tys lekko sprzeglo+gaz, zwolnienie sprzegla i...dup-strzal. Czy w waszych masyznkach tez jest takich rozmiarow luz? Uzytkownicy Fazerow: wy tez tak u siebie macie? Nizej wrzucam lin z wideo gdzie mozna to zoabczyc. Pozdrawiam i czekam na jakies podpowiedzi. http://video.google.pl/videoplay?docid=4525063593692681151 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 jesli obraca sie razem z walkiem, to ok nic sie nie dzieje - co innego jak sie obraca na walku to mial bys klopota. p.s ta zebatka juz wymaga wymiany. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 bardzo duży masz ten luz, według mnie powinien być o połowę mniejszy, spuść olej i sprawdź na korku spustowym czy jakieś znaczne opiłki nie zostały Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 u mnie zebatka lata na boki w ch*j a do przody i tyłu to minimalnie ledwo wyczuwalnie ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Ogólnie to zależy od konstrukcji skrzyni biegów i przeniesienia napedu. Sprawdź czy po obóceniu silnik na biegu np. o pół obrotu jest tak samo. Najelpiej sprawdź/zapytaj cyz w innych moto tego modelu i rocznika jest tka samo, ale na tym samym biegu na którym ty sprawdzasz. Po zmianie biegu na inny ten luz pownien byc inny. Nie wiem jak dokładnie wygląda skrzybnia w tych moto więc trudno powiedzieć. Podejrzewam że standardowa konstrukcja. Luz ten może wynikać z konstrukcji np. jeżeli koła zazębiają się kłowo i jest np.tylko 3-kłowe zazębienie to taki luz wydaje się normalny a wynika z dużych odległości między kłami które się zazębiają wzajemnie, kły sa rozmieszczone co 120 stopni. Może też być że poprost u ciebie któryś z kłów lub jego część "zniknęła" i stała się jednym ze składników oleju, wtedy porażka. Może też być że któraś z zębatek jest szczerbata. Ogólnie trudno sprawdzić dopóki nie porównach z kilkoma takimi samymi maszynami, bo jedynie przez rozebranie silnika możesz sprawdzić na 100%. Licz się z tym że np. o rok młodsze moto lub starsze , wewnętrznie może już się rożnić konstrukcją a konstruktor nie musi wspominać o tym w reklamach i prezentacjach. Ale nie słyszałem żeby Fazery miały jakieś problemy ze skrzynią. Kumpel w racy używa do jazdy na kurierce czyli moto ma ciężkie czasy 5 dni w tygodniu, 3 tyś km po zoatłoczonym Londynie. Wcześniej miał wcześniejszy model ale za bardzo katował aż się rozbił. Wyjechała mu fura z bocznej ulicy a on na mokrej drodze sigał coś kolo 90-100 i złapał uslizg przy hamowaniu i do tego wjechał jednocześnie na garb spowalniający na drodze i lipa. Slizg, moto w jedna stronę a on w drugą uderzając o samochód. Ogólnie to lekko krzywe lagi z przodu, kiera, kapa silnika pękła od slizgu na asfalcie. Ogólnie to niewiele się stało jej jak na kurierskie moto. Fakt że wcześniej miała już przejścia, dlatego była bez orygnialnej owiewki , a z przodu była mini-owiewka z dwiema a`la soczewkami z akcesorii streetfighter. Wydehc był przywiązany na drut a obejam była dla picu.Czasem trzeabbyło tłumik dopchnąć butem żeby wszedł na kolektor bo się zeslizgiwał od wibracji. Tak się zastanawiam czy Fazer jest dobry na materiał na streeta, bo gośc chyba by ją sprzedał za 1/3 wartości calego Fejzera. Qrwa. Sie rozpisałem letko. Chyba nie powinienem był tyle jarać od rana. ;) Whatever. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.