MOTOOOCROSS Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 witam mam pytanie .Kupilem honde crm 125 z 97 roku ogulnie super maszyna ale bardzo slaba :D moze ma okolo 12 koni, a ja bym chial zeby miala okolo 30 km pierwsze co zrobilem zalozylem sportowy wydech no jest mala roznica ale to nie to ,wiec chce kupic modul ale do crm jest malo czesci i podpatrzylem w nsr ze ma ten sam silnik tylko moj ma kick starter.Nie wiecie czy podejdzie modul z nsrki 125 i czy to od modulu zalezy ta najwazniejsza moc???z gory dzieki za odpowiedzi :D pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Ile kreci obrotow?? Moze sa zalozony blokady w zaplonie a nie na module. Musisz sie dowiedziec gdzie dokladnie znajduja sie blokady. Blokad jest wiele , np przy membramie gazniku, zwezki , bardzo duzo, moze akurat tu modul nie odgrywa roli jak jego odblokowanie ( przeciecie, przelozenie lub zmostkowanie odpowiednich klabli) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 obroty wkrecają sie do konca ale jest takie cos ze jak jade na czwartym biegu okolo 80kmh i wbijam piątke obroty zatrzymują sie troche powyzej 6 tys km na szusce jadzie tyle samo ile na piatce??, kolega mial tak samo w nsrce i niby to byl modul ??a wie ktos jakie kabelki zmostkowac albo jakies schematy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 obroty wkrecają sie do konca ale jest takie cos ze jak jade na czwartym biegu okolo 80kmh i wbijam piątke obroty zatrzymują sie troche powyzej 6 tys km na szusce jadzie tyle samo ile na piatce??, kolega mial tak samo w nsrce i niby to byl modul ??a wie ktos jakie kabelki zmostkowac albo jakies schematy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Nic nie mostkuj bo zspalisz.Silnik tak isam jak w nsr.to modol pasuje od nsr.Nsr blokowana na wydechu jest oficjalnie.Nieofcialnie slyszalem o blokadzie na membranach i zaworze wydechowym.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 a ta blokada na tym zaworze wydechowym to na czym polega ta blokaba i jak ją sciągnąc i to samo z membranami i tlumikiem co trzeba zrobic ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Miałem taj w swojej Crm, że jechała max do 90kmh i muliła jak 50cm a przyczyną było to, ze był zepsuty zawór wydechowy który zamknął się do połowy i zamulał motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_pol Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Jaki model silnika Jc22? jesli tak to od nsr bedzie pasowac modul. tak jak kolega "na kolo" pisze przyczyna moze byc zawor, sam mialem z tym male problemy.:notworthy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 a co za roznica ze jc22?? ja mam w papierach CRM 125R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_pol Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Jc22 to typ silnika(bodajze wloski) wzmocniony ,w papierach napewno masz wpisane .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 juz odblokowalem i chce do niej wsadzic inne kola zeby przerobic na super moto nie wiecie czy podejdą z nsrki 125 >?? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_pol Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 opcja "szukaj", byl juz taki temat,pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 nie wiecie moze ile taka honda crm powinna wkrecac na luzie bo moja kreci 11 tys i jak wbije jedynke i jade to dopiero ciągnie od 7 tys czy tak ma byc??? bo moim zdaniem chyba nie co to moze byc za przyczyna??dodam jeszcze za mam zamontowany gas box czy to cos daje??z gory dzieki pzdr. nie wiecie moze ile taka honda crm powinna wkrecac na luzie bo moja kreci 11 tys i jak wbije jedynke i jade to dopiero ciągnie od 7 tys czy tak ma byc??? bo moim zdaniem chyba nie co to moze byc za przyczyna??dodam jeszcze za mam zamontowany gas box czy to cos daje??z gory dzieki pzdr.a i jak kreci te 11 tys to ma blokade na cdi czy nie bo v max to 100kmh?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 to że ciągnie od 7tys to norma. Kazdy 2T tak ma ;P jak kręci sie do 11tys, to raczej odblokowane cdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 to że ciągnie od 7tys to norma. Kazdy 2T tak ma ;P jak kręci sie do 11tys, to raczej odblokowane cdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.