Chomik Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Kiedy nadmiernie używam sprzęgła (np: pare razy ostro rusze z miejsca) sprzęgło kończy się, tzn nie chce mi wysprzęglać w ogóle, wciskam klamke do końca a on dalej jedzie, dopiero kiedy naciągnę linkę wtedy znowu wysprzęgla, ale jest wtedy strasznie ostre (minimalnie popuszcze klamkie i już ostro szarpie) dopiero jak pojeżdżę se lajcikowo sprzęgło zaczyna działać jak powinno z tym że musze spowrotem poluzować linke bo się ślizga :banghead: Tarcze są nowe przejechałem na nich może 150km, z tym że jak je wymieniałem to zauważyłem że blaszki są troche przypalone. Ktoś wie o co tu kaman?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Może jakaś śruba albo nakrętka się się odkręca. Albo masz wyżłobione rowki w koszu sprzęgłowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomik Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Rowki jeszcze sie nie wyrobiły, wszystkie śruby też są OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Nie wiem jak w FZR, ale w ZZR przy składaniu sprzęgła, ostatnia tarcza wchodzi inaczej. Być może źle złożyłeś sprzęgło. Jeśli masz serwisówkę to pomierz wszystkie elementy i sprawdź w książce czy są zgodne. Jeśli nie masz to pierw załatw. Ciężko jest stwierdzić przyczynę w twoim przypadku przez net. Jak nie będziesz dalej wiedział, to lepiej zawieź do jakiegoś znajomego mechanika motocyklowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Może głupie pytanie zadam... Jak się reguluje sprzęło w FZR 600? Chodzi mi o to aby podciągnąć linkę przy silniku a przy klamce lekko popuścić. Domyślam się, że za tą gumową uszczelką (zaraz obok gdzie linka sprzęgla wchodzi do silnika) jest ta regulacja, ale kiedy odkręciłem nakrętkę na tej śrubie regulacyjnej to niestety nie moglem wkrętakiem ruszyć tej śruby aby troche podciągnąć linkę tylko kiedy na siłę ją przekręcalem to po prostu włączałem sprzęło. Czy coś jeszcze trzeba odkręcić aby mozna było regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.