rumburak Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 no niestety jak to w kazdym transalpie wydechy rdza pokąsała.musze je pomalować.farba wysokotemperaturowa juz jest tylko wlasnie sie zastanawiam czy najpierw traktowac to jakims odrdzewiaczem,zeby wyczyscic??chodzi mi o same kolana bo koncówe mam z nierdzewki . wlasnie nie wiem jak załatwic kolana. no i nie wiem czy farna wytrzyma na kolankach tuz przy cylindrach.ma temp do 690'C. rzuccie jakieś uwagi, dzięki aha ewntualne podklady czy jakies inne zabiegi???mam zwykła farbe to wysokich temperatur w sprayu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
putinzxr400 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 żaroodporna farba jest chyba do ok.500st. ;/ nie wiem czy mozna malowac kolektory, wydaje mi sie że nie! zbyt wysoka temperatura!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 No kolektory to neibardzo do malowania. Sprawdź opis farby ile wytrzymuje max. Ale gdyb kolanka można było malowac to japoncy napewno by je pomalowali w niektórych sprzetach. Jak pomalujesz to będzie wyższa temperatura w kolektorach a to nie jest pożądanym efektem, a sama farba nie wytrzyma dlugo niezależnie jak jest odporna na temp. bo do tego dochodzą warunki atmosferyczne, woda, kurz, pach z koła itd.. Lepiej daj to do chromu czy ocynku chociaż. To nie zmieni temperatur tak drastycznie a wytrzyma wiele dłużej. Ja raz pomalowałem kolektory w plastiku i wszytko było OK na gorącym wydechu tylko że jak dotknąłem farbę na gorącym kolanku to ścierała się palcem tak jakby była swieża. PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 ja kiedys tłumik tylko malowałem taką farbą i faktycznie na poczatku farba sie pociła ale jak sie wyżarzyło to juz spoko było.... na jakiś czas mi to starczało... na tej farbie jest napisane...max:690'C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 no niestety jak to w kazdym transalpie wydechy rdza pokąsała.musze je pomalować.farba wysokotemperaturowa juz jest tylko wlasnie sie zastanawiam czy najpierw traktowac to jakims odrdzewiaczem,zeby wyczyscic??chodzi mi o same kolana bo koncówe mam z nierdzewki . wlasnie nie wiem jak załatwic kolana. no i nie wiem czy farna wytrzyma na kolankach tuz przy cylindrach.ma temp do 690'C. rzuccie jakieś uwagi, dziękiaha ewntualne podklady czy jakies inne zabiegi???mam zwykła farbe to wysokich temperatur w sprayu!!! http://moto.allegro.pl/item160018571_lakie...peraturowy.html Ja malowałem czymś takim w kolorze czarnym .Rdzę i brud usunąłem papierem ściernym i pomalowałem tym sprayem.Po wygrzaniu wydechu farba trzyma sie dobrze i nic nie schodzi. :D Kolor czarny mat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dokładnie zrobilem tak samo jak Breżniew i od paru miechów jest super.Nic nie schodzi i nic sie nie wypala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.