szable Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2003 Czy ktos wie, dla czego nie produkuje sie singli na panewce?Przynajmniej taki jest moj stan wiedzy - wszystkie waly nowych singli, ktore znam, sa na rolkowym lozysku - czym to sie tlumaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Nasuwa się tylko jedna odpowiedź : łożyska dają mniejsze opory i są wystarczająco wytrzymałe. Czym mniejsze opory na wale tym mniejsze wibracje i większa moc silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 12 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2003 co do oporow to sie zgadzam, jest jeszcze aspekt smarowania - lozysko rolkowe nie potrzebuje jakigos wielkiego cisnienia do smarowania, ale panewa jest kilkakrotnie trwalsza od lozyska.Problem z panewka w singlu na pewno jest, bo juz 2 i wiecej cylindrowce maja fabrycznie panewy, a tylko single nie.Czy jest moze na forum ktos, kto z racji zawodu, wyksztalcenia etc. wie cos na ten temat na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 14 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2003 CZETU CHODZI O KOSZTY.KTO CI ZROBI SINGLA NA LOZYSKU SLIZGOWYM??BYLBY 2 RAZY WIECEJ SKOMPLIKOWANY Z RACJI UKŁADU SMAROWANIAPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.