vpower Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Mam pytanko - kto z Was obizal tylne zawieszenie (tzw. flip)? Jak sie po takim zabiegu zawieszenie sprawuje (dobijanie itp.) i czy da sie jezdzic po polskich wykopach zwanych mylnie drogami? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 DOKŁADNIE zgadzam się z majkelpl ,sam :clap: moto które przy zakupie miało 2662 mile rocznik 2000 i chyba jestem farciarzem. Choć nie każdy musi w to wierzyć takie ma prawo. Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ano takie perelki czasem sie trafiaja :D Ja sam teraz kombinuje nad Dragiem 1100 z 2000 roku z przebiegiem 5500 mil :icon_question: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Mam pytanko - kto z Was obizal tylne zawieszenie (tzw. flip)? Jak sie po takim zabiegu zawieszenie sprawuje (dobijanie itp.) i czy da sie jezdzic po polskich wykopach zwanych mylnie drogami?Dersu to kiedyś robił i opisywał wczesniej. W pojedynkę dawał radę, a chłop konkretny z niego. Z tego, co pamiętam obniżył 6cm (bez zmiany wahacza, tylko coś obrócił). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ja troche poczytalem na temat tego zabiegu i mam mieszane odczucia. poprawia sie wyglad ale traci komfort i pojawiaja sie klopoty z pasem napedowym. Zabieg jest banalnie prosty a do tego ja jako rider nie waze duzo, ale nie wiem jak sie ma obnizone zawieszenie do wybierania dziur oraz zaladowania moto pasazerka i tobolkami. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 6 cm, dosyć dużo , plus plecaczek i tobołki - zależy jakie masz wydechy i jak nisko siedzą to może nimi asfalt zbierać. Ja mam założone wydechy ze stanów (nazywam je lufy Rumcajsa bo mają taki kaształt) i przy takim maxymalnym obciązeniu zdaża się ze usłysze na wyboju nieprzyjemny dzwięk za sobą. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Wydech to pikus. Wieksze zmartwienie to dobijanie opony do blotnika i tym samym zdzieranie jej. Mozna kupic twardsza sprezyne z Barona ale nie wiem czy wtedy odczucia nie beda podobne do jazdy wozem drabiniastym. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ja troche poczytalem na temat tego zabiegu i mam mieszane odczucia. poprawia sie wyglad ale traci komfort i pojawiaja sie klopoty z pasem napedowym. Zabieg jest banalnie prosty a do tego ja jako rider nie waze duzo, ale nie wiem jak sie ma obnizone zawieszenie do wybierania dziur oraz zaladowania moto pasazerka i tobolkami.Ale dlaczego traci się komfort ? Przecież skok amortyzatora pozostaje taki sam jeśli tylko nie dobija to powinno być dobrze. Powiedz też coś więcej o kłopocie z pasem napędowym?Z tego co widze to pewnie będzie się przycierało częściej podłogami i co gorsza ramą z tyłu.Jako że ważę 65kg + moje stereo mniej niż 50kg skusze się na to rozwiązanie, ale dopiero gdzieś w okolicach czerwca. Pozdr. Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Moje klamoty, czyli kasatory i uszczelki już są w serwisie i czekają :icon_rolleyes: zatem wkrótce napiszę, czy silnik pracuje bez klepania/stukania zaworem... wreszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Prałat to kiedy odstawiasz moto do Duszka?Będę obserwował naprawę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Prałat to kiedy odstawiasz moto do Duszka?Będę obserwował naprawę.Jak tylko znajdę czas, by nim podjechać. Ale niestety do świąt raczej kiepsko z moim czasem :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Ale dlaczego traci się komfort ? Przecież skok amortyzatora pozostaje taki sam jeśli tylko nie dobija to powinno być dobrze. Powiedz też coś więcej o kłopocie z pasem napędowym?Z tego co widze to pewnie będzie się przycierało częściej podłogami i co gorsza ramą z tyłu.Jako że ważę 65kg + moje stereo mniej niż 50kg skusze się na to rozwiązanie, ale dopiero gdzieś w okolicach czerwca. Pozdr. Piter Komfort sie traci bo trzeba podobno zmienic naciag sprezyny - czyli usztywnic tyl wlasnie po to aby nie dobijalo. Co do pasa napedowego to czytalem, ze po tym zabiegu przy schodzeniu z obrotow (zwalnianiu) pojawiaja sie dziwne odglosy - jakies skrzpienia pasa itp (tak jak by byl za luzny). Nie wiem ile w tym prawdy bo sa to informacje z amerykanskich stron ale wszyscy pisali o mniej wiecej podobnych objawach. Pozostaje pytanie jak sie to ma do naszych gabarytow (czyli te wspomniane 60 kg) na tle spasionych amerykancow.:icon_mrgreen: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Panowie jakiego oleju używacie do amorów w naszych maszynach, zalecany przez producenta jest 5WT. Czy ktoś zmieniał olej i odczuł różnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Panowie stało się!!! Zza wielkiej wody przypłynęła wielka paczka a wniej nowiutka COBRA SPEEDSTER LONGS Jutro zakładam.szkoda że nie ma pogody.Pozdrawiam Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Coś pomimo szumnych zapowiedzi nie było Cię słychać w Opolu na jaeczku. Szkoda, może bym coś wyczaił w temacie wydechów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.