Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

vpower - nie przekonasz sie o szczegółach, jak nie zobaczysz na żywo, co do chromowanego przodu, to wystepuje on jeśli chodzi o rocznik '07 w wersji "Silverado S"

pozdrawiam,

 

No wiem wiem. Tyle ze w tej wersji to znow mi sie te plastikowe kufry nie podobaja oraz kola. Wkurzam sie bo nie ma wersji z chromowanym przodem i szprychami + sakwy.:icon_razz:

Wiem - maruda ze mnie.:bigrazz:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma takiej wersji jaką byś chciał to trzeba ją sobie stworzyć.Każde moto wymaga dopieszczenia i doposażenia,dopiero wtedy jest takie jakie nam sie marzy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO CZEŚĆ !!

 

Na baku zrobiłem około 195 mil x 1.61 daje jakieś 312 km podejrzewam ,że to nie jest szczyt możliwości?

Może jakaś regulacja? Co Wy na to ?

 

pozdr

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termin "bak" jest wieloznaczny :) Jedni wleją weń 22, inni 19. Lepiej przelicz dokładnie, na ilu litrach zrobiłeś tyle km. A wtedy zastanowisz się, czy potrzebujesz regulacji.

Jak ostatnio liczyłem to wyszło mi 6 l\100km.

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę za dużo Ci spalił ,mój pali średnio od 4,7 do 5.3 l i nigdy więcej nawet we dwie osoby,a raczej nie jeżdżę spacerowo.Robię 200 mil do zaświecenia rezerwy.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę za dużo Ci spalił ,mój pali średnio od 4,7 do 5.3 l i nigdy więcej nawet we dwie osoby,a raczej nie jeżdżę spacerowo.Robię 200 mil do zaświecenia rezerwy.

 

No tak coś mi śię zdawało ale nie myślałem ,że aż tyle za dużo.

Będę musiał zrobić jakąś regulację jednak bo w stosunku do Twego to porażka.

 

P.S

Jak zrobi się cieplej to chcę się wprosić na obgadanie wyjazdu na Czechy.

 

Dzięki i pozdrawiam.

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Prudniku ze mną jeżdzi koleś na Wildku i jego pali podobnie.Myśle że moto Prałata też tyle co moje.Więc musisz zrobić regulacje,może filtr powietrza do wymiany lub czyszczenia.Co do spotkania to planujemy spotkanie 22.03 w Opolu pod ratuszem Motocyklowe Jajeczko,serdecznie zapraszamy.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono

Dziś o 7:00 rozebrałem troszkę Megi celem wyregulowania zaworów

Niestety nie zrobiłem fotek bo spieszyłem się na pogrzeb Krzyśka, który miał się rozpocząć o 12:00

Garść spostrzeżeń

1. warto zrobić „mapę" która śruba gdzie idzie bo w głowicy jest ich zdecydowanie za dużo :o)

2. uszczelki są aluminiowe i można je spokojnie użyć ponownie

3. aby lepiej się dobrać do regulacji trzeba zdjąć jeszcze „osłonę zaworów” bo inaczej nie dało rady wsunąć szczelinomierza 0,04

4. Tolerowana jest zerowa szczelina! Ale ja miałem w pierwszym cylindrze podparty jeden wydechowy a w drugiej jeden ssący !

5. w planie miałem wyregulowanie gaźnika ale wzbogaciłem tylko mieszankę i niewiele to dało (muszę zainwestować w DynoJety) nadal strzelam jak z kałacha

6. Po zainstalowaniu K&N mam za dużo powietrza i dodatkową kanonadę

7. nadal twierdzę że nie ma fajniejszego klocka do zabawy

 

 

Pozdrowienia

Krzysiek

Megi

Podszykowana ale nadal prychająca

 

P.S.

Według serwisówki zawory reguluje się co 10 tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego Wildka sprawdzam za każdym razem gdy tankuję. Przed wymianą tłumików i gaźnika było w granicach 5,5. Teraz na kuryakinie i cobrach dochodzi do 6l/100. Z tym że go nie oszczędzam. Lubię bawić się przyspieszeniem, nawet bez świateł bujam się stale między 60 a 130 tam i z powrotem, tak dla przyjemności. Stawiam tezę: miasto 6 - 6,2 poza miastem przy 100 bez szyby 5,6-5,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekordowe spalanie mojego odbyło się w zeszłym roku na objeździe Polski na odcinku w Bieszczadach - wziął 4,7 litra, jechałem sam bez szyby. Z szyba na trasie jak lecimy na jakieś spotkanie regularnie 5,2 - 5,5. Kiedy latałem z plecaczkiem i bagazami (np na Częstochowe) - palił 5,8 - 6,0. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Według serwisówki zawory reguluje się co 10 tysi

 

No to teraz ja mam zgryza. Żyłem w przekonaniu że to załatwia układ samokasujący a tu regulacja. Może coś bliżej w temacie. Wprawdzie mam dopiero koło 18 000 km na budziku, ale wolę psychicznie się nastawić jeżeli trzeba grzebać przy zaworach.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tatsu, jak jest dobrze i nie klepie, to przed 30 tys. nie ruszaj :icon_mrgreen: Potem się ustawia tylko chyba wzorcowy. Ale bez paniki - jeździć, jeździć, jeździć. Upload czuwa nad wszystkim i pewnie wkrótce znowu zapoda coś ciekawego w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszustkich :biggrin: Zapoznaję się z swoją maszyną więc zaglądam tu i tam, rozkręcam co nieco ,no i odkręciłem filtr powietrza żeby zobaczyć w jakim jest stanie. Żeby go odkręcić musiałem zdjąć osłonę bo u mnie są te dwie śrubki o których pisaliście wcześniej, zdemontowałem obudowę filtra dokładnie wszystko sobie obejżałem by zapoznać się z dziełem konstruktorów ,no i wypatrzyłem!!!!

Z lewej strony gażnika na wysokości górnej krawędzi przepustnicy jest nagwintowany otwór, po co??

pomyslałem że może jest to dostęp do jakiegoś kanału ,a może coś jest wkręcone głębiej ,nie było dokładnie widać z pozycji zamontowanego gażnika, więc zaczeło się studium serwisówki(głównie obrazków) no i nic nie znalazłem.

NIEDAWAŁO MI TO SPOKOJU

Dziś rano pełen chęci zdobycia wiedzy co tam jest czy wogule coś tam jest zdemontowałem gażnik i !!!

Nic tam niema i niebyło. Nagwintowany otwór gdzieś na 2 cm i to wszystko.

Może ktoś z szanoego grona przerabiał ten temat i wie co takiego konstruktorzy mieli na myśli tworząc ten nagwintowany otwór?? zżera mnie ciekawość!!

POZDRAWIAM WSZYSTKICH

DAREK Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...