tomaszek Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Słyszał ktoś o 102 konnym wildku? Czy sprzedającemu pomyliło się z calami sześciennymi ( 102 cubic inch) :flesje:Masz fabryczny zestaw podnoszący moc do ok.120 koni ,tylko że drogie to ustrojstwo. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Pamiętacie jakie idą najszersze opony na tył.Pozdrawiam :icon_biggrin: czy nie wiąże to się z inną obręczą lub felgą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 czy nie wiąże to się z inną obręczą lub felgą ? WitojcieNie jestem ekstremistą, ale 150 to zdecydowanie za mało Felga uniesie, 180 ale do tego trzeba zmodyfikować stelaż pod błotnikiem Jeśli zmienimy felgę na dragadtarową to można założyć, 200 ale to obręcz na 15" a nie 16" Jako pracę zimową zaplanowałem założenie ( na początek) 180 Jedzie już do mnie błotnik ze stelażem Nie chcę mieć Draga - zależy mi na zachowaniu klasycznej linii W zimę powstaną też nowe tłumiki i strasznie korci mnie by zajrzeć do zaworów!! Jak tylko prace ruszą będę was informował na bieżąco Sezon jeszcze w pełni więc nie liczcie na szybkie rozpoczęcie dłubania Pozdro KrzysiekMEGIXV MDC Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Proszę o pomocw miesiąc po zakupie maszyny okazało się że prawa goleń pod uchwytem błotnika(przód) jest uszkodzona, była sprytnie zaklejona i pomalowana, dopiero po pewnym czasie pojawiło się pęknięcie farby i wyciek. Nie znalazłem goleni ani na allegro, ani na ebayu. Czy powinno się ją naprawiać czy wyrzucić, tylko gdzie kupić za sensowną cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Proszę o pomoc.... tylko gdzie kupić za sensowną cenę?Spokojnie zaczekaj, bo co chwilę pojawiają się części do Wild Starów. Ludzie to przerabiają, także z pewnością się znajdzie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Spokojnie zaczekaj, bo co chwilę pojawiają się części do Wild Starów. Ludzie to przerabiają, także z pewnością się znajdzie coś. Obdzwoń tych z allegro, często mają więcej gratów niż wystawiają na aukcjach Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian74 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 witam zaplanowane manewry zimowe to wyciagniecie silnika czy ktos moze wie o jakis trudnosciach i mykach z tym zwiazanych pozdrawiam marian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) Witam Na niemieckim forum piszą, że łatwiej i bezpieczniej jest wyjąć silnik kładąc go w raz z ramą i unosząc samą ramę (warto tą ramę wcześniej ze wszystkiego ogołocić)A że tak chytrze spytam Jaki diabeł Cię podkusił do takiego manewru?PozdrawiamKrzysiekXV MDC Edytowane 21 Października 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam zima przed nami to i maszyny w garażach pytanie:zostawiacie na kołach czy podnosicie i jakie ciśnienie zaleca się na taki długi postój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Mam małe doświadczenia. Ale jak masz garaż to spróbuj go poprostu od czasu do czasu przepalić. Poprzednia zima była łagodna, więc udało mi sie raz na dwa tygodnie wytoczyć na drogę i nawinąć troche kolometrów. Z rozmów wynika że do czterech tygodni to może stac spokojnie. Jak było koło 0 stopni to bałem sie, że się za szybko wychłodzi więc toczyłem się na około wioski. W ubranku z Modeki nie marzłem za bardzo. Problem był z makówką, marzłem okrutnie, a szybka zamarzała od pary z oddechu.Motorek w super stanie przetrwał zimę a ja mogłem powiedzieć że sezon trwa cały rok. Czy ktoś ma podobne doświadczenia i podejście. Nie chciałbym narazić kolege na jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian74 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam Na niemieckim forum piszą, że łatwiej i bezpieczniej jest wyjąć silnik kładąc go w raz z ramą i unosząc samą ramę (warto tą ramę wcześniej ze wszystkiego ogołocić)A że tak chytrze spytam Jaki diabeł Cię podkusił do takiego manewru?PozdrawiamKrzysiekXV MDCwitam taktyka taka wlsnie jest przyjeta ze bedzie bokiem iwyciagany i wkladany a powod prosty zimowa nuda to sobie go odmaluje takie male hoby w kazdym moto jaki mialem silnik pieknie zawsze jest odmalowany a i musze uszczelnic bo lekko sie poci to tu i tam pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 apropo zimowych wieczorów to mając chwilę czasu http://www.wildstar.cz/Wildstar_CZ/Galerie...03/mix2003.html niektóre rzucają szczęką o podłogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekS Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Cześć, no przede wszystkim motocykl prowadzącego tę stronę jest nieźle i ze smakiem zrobiony (oczywiście rzecz gustu) http://www.wildstar.cz/Wildstar_CZ/Galerie...ht_express.html.Strona stanęła bodajże 2 lata temu, a była nawet niezła i co nieco można tam było znaleźć. p.s. jak szukacie felg, lagów itp. do Wild/ Road znalazłem taką sronę http://www.btcustoms.pl/index1.php?go=custom, nie znam źródła, także nie wiem czy polecać, czy nie, daję tylko do wiadomości pozdrawiam, Edytowane 30 Października 2007 przez SławekS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 jeszcze jeden link do naszych zacnych maszyn http://www.wildstar-fan.de/umbauten/umbaustart.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 jeszcze jeden link do naszych zacnych maszyn http://www.wildstar-fan.de/umbauten/umbaustart.html Na stronce warto sięgnąć do linków. Ciekawe czy ktoś z naszego kraju dotarł na zlot w Loreley. Chciałem sie tam wybrać, morze Wildków to musiałobyć piekne, ale jakoś samemu nie wyszło. Może w 2008 wybiera sie ktoś do Thale. W grupce byłoby raźniej. Skoro tyle WS jest w naszym kraju to czemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.