leonstar Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 . Dałem kropke co by śledzić temat, przymierzam się do tej maszynki , wypada że będę miał fundusze na jesień-zima, ale cóż, dam radę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Upload, a jak wypada ów castrol evo coś tam, polecany przez Uhma Bike? Mnie interesuje tylko, czy silnik bedzie ciszej pracował? Zmieniać i tak zmieniam co 6 tys., obrotów w tym wysokich nie ma...Prałacie, sprawa jest dość poważna Osobiście bardzo się zraziłem do olejów syntetycznych Castrola a konkretnie uważam, że świetnie się nadają do wysokoobrotowych silników chłodzonych cieczą (tam się na bank sprawdzają)Nam potrzebny jest gęsty olej, który ma wysoki współczynnik lepkości w wysokiej temperaturze a co ważniejsze nie traci swoich właściwości przy bardzo dużych obciążeniach i długim skoku tłoka.Mam swoje typy, których jeszcze nie wypróbowałem, bo czekam na paczkę ze stanów, z Mobil 1 V twin, który jest moim zdaniem „lekiem na całe zło”Będę się bronił rękami i nogami przed wlaniem mineralnego oleju (natomiast nie wykluczam, że do tego dojdzie, kiedy porzucę wszelką nadzieję)Jeśli nie czekałbym na amerykański cud, to wlał bym Motul 7100 ester SAE 20W-50 Dlatego że jest to syntetyk (jedyny w tej klasie, jaki znalazłem dostępny za złotówki)Lepkość przy 100C 17,7 (nie jest to super wynik, ale mam nadzieję, że jako syntetyk trzyma stabilność przy wielu cyklach)Nie będę was tu zasypywał cyferkami, ale nie mam testu „praktycznego tego oleum a same cyferki wyglądają obiecująco. Numer 2 na mojej liście to niestety Castrol Twin 20W-50 Pół-syntetyk 00 ma cyferki jak z bajki jest wręcz idealnym kandydatem Lepkość przy 100C 19,5 WOW!! Ale nie dajmy się zwieść magii liczb – czar pryska podczas obciążenia współczynniki lecą na łeb na szyję nawet poniżej poziomu zadeklarowanej SAE50 do lepkości 15.5 I jakby tego nie było dość Niemaszkowie twierdzą, że zdarzyły im się przypadki ślizgania się sprzęgła, (ale trudno mi w to uwierzyć) tak czy siak odradzają.Jeśli mnie naprawdę przyciśnie to w akcie desperacji posłucham braci Uhma i wpuszczę do serca Magistrali Mineralnego (Tfu!!) Castrola ACT EVO 4T, 20w-40 który jest po prostu denny, – Ale jak napisałem wcześniej do tego czasu pewnie osiwieję i stracę nadzieję na zrozumienie tematu oleju w silniku Wildka i po prostu posłucham mądrzejszego od siebie.PozdrawiamKrzysiekMagistrala (jak sieczkarnia) 1.6 P.S.A jak kroś nie zmieni co 6tys. to ... jest głupi (a jak ma w sercu minerał to jest na dodatek mordercą) Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Changing your oil is easy This bike is known for not using oil and responds well to different flavors of dino or synthetic oils. Your bike will let you know what it likes as you try some different options in oil selection. Lately I've been using Royal Purple 20W50 Synthetic, which in my opinion has given good results of lower engine noise and possibly a cooler running engine. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Changing your oil is easy This bike is known for not using oil and responds well to different flavors of dino or synthetic oils. Your bike will let you know what it likes as you try some different options in oil selection. Lately I've been using Royal Purple 20W50 Synthetic, which in my opinion has given good results of lower engine noise and possibly a cooler running engine. ??? Jeśli znaki zapytania to chęć przełożenia na nasze to juz piszę:)Ogólnie oczywiście nie dosłownie. "Zmiana jest prosta.Ten motor jest z sucha miska i mozna stosować mineralne jak i syntetyczne oleje. Jeśli nie wiesz na jakim oleju chodzi najlepiej musisz poprostu próbowac na różnych. Ja używam Royal Purple 20W50 Synthetic , moim zdaniem silnik pracuje ciszej ;) i lepiej odprowadza ciepło." A teraz pytanie do fachowców od WS, czy takie malowanie było? http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M471881 bo tu jest duszek i ma identyczny zestaw lakierów http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M471879 Zbieg okoliczności, czy jeden pistolet to malował :wink: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 ...spoko malowanie napewno dla rocznika 2001... dokładnie jak u mnie (avatarek). Wildek może z niemcowni? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 "Zmiana jest prosta.Ten motor jest z sucha miska i mozna stosować mineralne jak i syntetyczne oleje. Jeśli nie wiesz na jakim oleju chodzi najlepiej musisz poprostu próbowac na różnych. Ja używam Royal Purple 20W50 Synthetic , moim zdaniem silnik pracuje ciszej ;) i lepiej odprowadza ciepło."A teraz pytanie do fachowców od WS, czy takie malowanie było? http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M471881 bo tu jest duszek i ma identyczny zestaw lakierów http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M471879 Zbieg okoliczności, czy jeden pistolet to malował :smile: ? WitamJesteś bardzo spostrzegawczyMaszynka jest piękna (cena też niezła)Dla pewności weź numer vin i podaj mi to może uda mi się sprawdzić oryginalne malowanie Nie znalazłem takiego malowania ale znalazłem podobne http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xv...verado_2001.phptyle że to SilveradoPozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Gdzie w Warszawie i bezpośredniej jej okolicy polecacie podjechać w celu regulacji gaźników? Coś ostatnio moja "Gruba" słabo odpala, dusi się na rozgrzewce i szarpie na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Coś ostatnio moja "Gruba" słabo odpala, dusi się na rozgrzewce i szarpie na niskich obrotach.W Grubej masz jeden gaźnik, więc to może być drobna sprawa, ale sprawdź może jeszcze filter powietrza, świece. Może się okazać, że gaźnik ma dobre ustawienia, ale syfu nałapał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Gdzie w Warszawie i bezpośredniej jej okolicy polecacie podjechać w celu regulacji gaźników? Coś ostatnio moja "Gruba" słabo odpala, dusi się na rozgrzewce i szarpie na niskich obrotach. Popieram Prałatazerknij do filtra Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Upload, a jak w Twoim rankingu umieszczasz olej Belrei V-Twin 20W50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Upload, a jak w Twoim rankingu umieszczasz olej Belrei V-Twin 20W50? Bel Ray ma bardzo ciekawą ofertę dla V twin'ówAle ma beznadzieją stronę na której nie mogę za nic się połapać a o karcie produktu to można w ogóle zapomnieć!Mają BARDZO ciekawy olej Bel-Ray V-Twin Synthetic Motor Oil is a fully synthetic multi-grade 4-stroke engine SAE Grade 10W-50ale nie mogę się dobrać do specyfikacjiOczywiście mają też semi 20W50 ale jak już pisałem wcześniej, bez magii cyferek nic nie dam rady powiedzieć. Stabilność Bel Ray'a nie jest jednak legendarna PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.Jedyny olej syntetyczny do V twin'a 10W! http://www.powerbike.pl/index.php?str=496Szukam chętnego do testów Edytowane 5 Lipca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Popieram Prałatazerknij do filtraNa filtr to ja zerkam permanentnie, bo to jest zewnętrzny K&N i był czyszczony może 1.000km wstecz.Czasami przy odpalaniu lub na rozgrzewce to tak się "czkawka odbija", że właśnie z filtra kłęby dymu puszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Na filtr to ja zerkam permanentnie, bo to jest zewnętrzny K&N i był czyszczony może 1.000km wstecz.Czasami przy odpalaniu lub na rozgrzewce to tak się "czkawka odbija", że właśnie z filtra kłęby dymu puszczaUwaga - pomysł laika techmicznego, NIE KRZYCZEĆ :icon_question: a zaglądałeś na filter odmy? Z prawej strony przed podłogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Na filtr to ja zerkam permanentnie, bo to jest zewnętrzny K&N i był czyszczony może 1.000km wstecz.Czasami przy odpalaniu lub na rozgrzewce to tak się "czkawka odbija", że właśnie z filtra kłęby dymu puszcza No kurcze to lepiej zapytać specjalistę Ja czyściłem gaźnik w Polandposition i jest superextragitara, ale trosze po znajomości i nie wiem czy będą chcieli zrobić Yame a jak sie zgodzą to weź ze sobą Service Manuala, (bo nie mają)Byłem też u braci Uhma i wszystko załatwili od ręki (Musiałem szybko kupić klocki na tył, bo mi się kończyły a kroił się wypad nad Bałtyk na weekend) Kupiłem od razu wymienili nawet bardzo nie zdarli a do tego mogłem pogadać o olejach z człowiekiem, który wlewa różne rzeczy do silników Yamy PozdroKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.Może to membrana? Kurcze trudno powiedzieć, ale na ciepło wszystko wraca do normy?!A co tankowałeś ostatnio? Edytowane 5 Lipca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Uwaga - pomysł laika techmicznego, NIE KRZYCZEĆ :banghead: a zaglądałeś na filter odmy? Z prawej strony przed podłogą...Wasza Eminecjo :smile: - nie zrozumiałem tego postu. Mówiąc o filtrze odmy, Ksiądz miał na myśli coś związanego z tzw. AIS-em?Bo z prawej strony przed podłogą to u mnie juz od pewnego czasu jest ładna pustka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.