Pikus_Pikus Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 sorry chlopaki ze zawracam znow dupe ty samym pytaniem ale jaki mam wlac olej czesc z was twierdzi 20w40 druga czesc 20w50....ja mam zalany 10w40.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Lej co chcesz,ja mam w tej chwili Castrola V-twin 20W50.Poprzednio jeździłem na Motulu 15W 50.Różnicy nie słychać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 a powiedz mi czy 20w50 nie jest za gesty.niewiesz jaki by oryginalny.ja wczesniej mialem oryginalny olej w silniku.i jak go zmienilem na motul 5000 10w40 to zaczely zawory klepac i to tak na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Przy gęściejszym powinno być ciszej. Oryginalnie to leje się minerał. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 nie znam sie na olejach a ten 20w50 to syntetyk czy polntetyk i czy nie skroci zywotnosci silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Akurat ten to pół syntetyk.Ale ta gęstość 20W50 występuje w minerale,półsyntetyku i pełnym syntetyku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ilu posiadaczy wildków tyle teorii :biggrin: Ja śmigam na Motulu półsyntetyku i ponoć jest bardzo cicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ktorym motulu? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ha teraz to mnie zabiłeś :banghead: nie pamiętam. Musiał bym zerknąć u rodziców do garażu bo tam mam jeszcze buteleczkę :biggrin: Powiem wam, że dzisiaj ledwo dojechałem do pracy. Tak to jeszcze nie kichała. Rano w ogóle nie mogłem przyspieszać tak jak by nie dostawała paliwa.... Jakież to szczęście, że w poniedziałek idzie do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 taki troche objaw jakby falszywe powietrze gaznik lapal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ha teraz to mnie zabiłeś :banghead: nie pamiętam. Musiał bym zerknąć u rodziców do garażu bo tam mam jeszcze buteleczkę :biggrin: Powiem wam, że dzisiaj ledwo dojechałem do pracy. Tak to jeszcze nie kichała. Rano w ogóle nie mogłem przyspieszać tak jak by nie dostawała paliwa.... Jakież to szczęście, że w poniedziałek idzie do serwisu. Torturro dobrze napisal - lewe powietrze. Sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza i diabelnie wazne czy wezyk od ais'u jest podpiety pod kanal dolotowy od gory badz jesli nie masz ais czy jest to zatkane. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mówicie o lewym powietrzu? Powiedzcie czy gdyby je łapał, czy temperatura silnika miała by na objawy jaki kolwiek wpływ?? Wydaje mi się, że było by tak i na ciepłym i na zimnym.... Na pewno mam spękany kolektor ssący, co prawda tylko na zewnątrz. Od środka wygląda jak nówka.... AISa mam i jest załozony dobrze. Tego jestem akurat pewny na 100%. Przed odstawieniem do serwisu będe go wyjmował żeby ewentulane regulacje były już po jego zdjęciu. Powiedzcie mi, czy istnieje możliwość żeby przestawiłsię zapłon?? I czy objawy jakie opisuje moga być skutkiem własnie tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 sorry chlopaki ze zawracam znow dupe ty samym pytaniem ale jaki mam wlac olej czesc z was twierdzi 20w40 druga czesc 20w50....ja mam zalany 10w40.... servus,ja do intrudera leje Castrol syntetic 10w50.przejechane mam 40tkm.wymieniam na poczatku sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mówicie o lewym powietrzu? Powiedzcie czy gdyby je łapał, czy temperatura silnika miała by na objawy jaki kolwiek wpływ?? Wydaje mi się, że było by tak i na ciepłym i na zimnym.... Na pewno mam spękany kolektor ssący, co prawda tylko na zewnątrz. Od środka wygląda jak nówka.... AISa mam i jest załozony dobrze. Tego jestem akurat pewny na 100%. Przed odstawieniem do serwisu będe go wyjmował żeby ewentulane regulacje były już po jego zdjęciu. Powiedzcie mi, czy istnieje możliwość żeby przestawiłsię zapłon?? I czy objawy jakie opisuje moga być skutkiem własnie tego?? Przede wszystkim bylby problem z zapaleniem. Zaplon raczej nie. Czy odpinales kable od gaznika jak go czysciles i sie z nim bawiles (te co ida bodajze od pompy paliwa - taka czarna kostka przykrecana chyba)? Jesli tak to mozesz miec problem. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) Przede wszystkim bylby problem z zapaleniem. Zaplon raczej nie. Czy odpinales kable od gaznika jak go czysciles i sie z nim bawiles (te co ida bodajze od pompy paliwa - taka czarna kostka przykrecana chyba)? Jesli tak to mozesz miec problem. Nie tam nic nie dłubałem. Nie odkręcałem tego dekielka, wypiąłem tylko kostki. Jednak objawy były takie same i przed czyszczeniem. Nic to nie ma co gdybać bo i tak się nic nie wymyśli. W pniedziałek oddaję fachowcom będa oni główkować :-) Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.