Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co ? :eek:

Sruba od tapczanu nie pomogla ?? :evil:

Jeszcze masz czas cos pokombinowac a skoro wczesniej jak byles u tego mojego ziomka pokazal ze to brak sruby ....

No i pisales ze gaznik wcale nie byl czyszczony i regulowany .... moze sam go dokladnie umyj i wtedy podjedz do niego aby Ci go wyregulowal ? :icon_rolleyes:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybaczcie ale czasu braknie na sensowne odpowiedzi

Przyjedź to pogadamy

Walka trwa

Żaden ze mnie guru

Pozdro Krzysiek

 

Który to element? (link z fiszką)

http://www.wildstar-fan.de/teile/explosiv/vergasser.html

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne koleżeństwo na forum .

Już od roku ujeżdżam wspaniałego Road Stara 1600 i jestem wiernym czytelnikiem niniejszego tematu .Mimo tego , że być może nie mam noc ciekawego do powiedzenia chciałbym podzielić się jedną uwagą . Koledzy piszą o swoich kłopotach z nierówną pracą silnika ale nie wiemy czy przypadłość ta pojawiła się chociaż wczesniej było dobrze , czy kupili motocykle które tak mają . Bardzo duży wpływ na pracę silnika mają tzw modyfikacje w gażniku . W fabrycznym gażniku właściwie możliwości tzw regulacji są minimalne : śruba regulacji PMS jest zaślepiona mosiężną zaslepką , teoretycznie wysokośc iglicy można regulować podkładkami ale serwisówka tego nie przewiduje (fabryczna iglica ma tylko 1 rowek ) , oczywiście mozna regulować poziom pływaka ale nie słyszałem aby komuś się przestawił sam- chyba że po b dużym przebiegu , można jeszcze regulować pompkę przyspieszenia ale to również się nie przestawia chyba ,że ktoś tam grzebał bez pojęcia . Inaczej przedstawia się sprawa jesli był podjęty temat wymiany dysz i regulacji PMS ( usunięta zaślepka ) . Zwykle w zestawie do tzw " jetowania"jest dysza główna , dysza wolnych obrotów i iglica z możliwością regulacji - wiele rowków . Rozpoczecie tej zabawy stwarza tak wiele możliwości , że trafienie w optimum ( w połączeniu ze zmianą filtra i wydechów ) wymaga wielu prób i szczęścia . Jęśli ktoś zostawi temat w pół drogi to efekty mogą być takie jak koledzy opisują . Oczywiście zawsze mogło coś się popsuć albo zabrudzić . W naszych maszynach układ dolotowy jest bardzo wrażliwy na wszelkie niesprawności .

Życzę szybkiego usunięcia niesprawności i dużo radości z jazdy . Sam mam jetowany gażnik i długo dochodziłem do optimum - teraz jest super .

Pozdrawiam wszystkich dosiadaczych tych wspaniałych maszyn - może jakiś monotematyczny zlocik Wild/Road Starów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj gaznik raczej nie byl regulowany.kupilem go od czlowieka ktory praktycznie nim nie jezdzil.chromy byly żółte.wymagal duzo pracy zeby go doczyscic.pewnie przez to tak fatalnie czasem chodzi bo za dlugo stal.teraz zalozylem mu swiece NGK IRYDIUM IX.jutro jade wyprubowac.zaoacze czy bedzie kuchal :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi panowie do czego jest plastikowe pokrętło ktore jest umiejscowione pod filtrem powietrza.czarne pokretlo polaczone z wezykiem ktory biegnie do gaznika. :banghead:

Tym pokrętłem regulujesz obroty biegu jałowego.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda na Wildku działa jak suszarka.A spalanie w normie.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

I stało się jestem posiadaczem Wild Stara,prawdę mówiąc jeszcze jestem w szoku (sprzedający chyba też) i mam masę różnych pytań i problemów z którymi mam nadzieję że sobie poradzę lub znajdę odpowiedzi.

W każdym razie są to moje pierwsze kontakty z tym motocyklem i proszę w razie czego być wyrozumiałym a muszę się przyznać że kupując byłem w lekkim szoku i zapomniałem spytać o kilka podstawowych rzeczy,chociażby jak długo trzymać włączone ssanie?

Czy coś takiego jak serwisówka bądź instrukcja obsługi po polsku jest osiągalne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

I stało się jestem posiadaczem Wild Stara,prawdę mówiąc jeszcze jestem w szoku (sprzedający chyba też) i mam masę różnych pytań i problemów z którymi mam nadzieję że sobie poradzę lub znajdę odpowiedzi.

W każdym razie są to moje pierwsze kontakty z tym motocyklem i proszę w razie czego być wyrozumiałym a muszę się przyznać że kupując byłem w lekkim szoku i zapomniałem spytać o kilka podstawowych rzeczy,chociażby jak długo trzymać włączone ssanie?

Czy coś takiego jak serwisówka bądź instrukcja obsługi po polsku jest osiągalne??

Gratuluję zakupu. Proponuje Ci przeczytać ten dział od początku, znajdziesz tu wiele odpowiedzi na swoje pytania. O ssaniu też już było, silnik powinien pracować na ssaniu coś około 30 sekund.

Taka ładna pogoda a mnie żona uziemiła w domu :banghead: Pozdrawiam.

Edytowane przez Jura-HQV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to współczuję.

Ja też sobie nie pojeżdżę bo mój jest jeszcze załadowany na busa,wróciłem z nim wczoraj koło 23,no a dzisiaj to raczej tylko :flesje:

Cholera mam książkę obsługi ale po niemiecku coś się spróbuję połapać.

Wątek przeczytałem już raz pobieżnie teraz czytam dokładniej ale jak wiesz to nie jest temat na jeden dzień i nie koniecznie są odpowiedzi na wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa nie ma serwisówek po polsku.Druga to instrukcję możesz kupić od tego gościa[ja kupiłem],jest po polsku. http://moto.allegro.pl/item614877044_instr...instrukcja.html .Na inne pytania chętnie odpowiem i to nie tylko ja.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY WILD ROAD STARÓW :notworthy: OD STYCZNIA JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM WILD STAR 1600 Z 2001 ROKU . JAK WSZYSCY OD NIEDAWNA (POGODA)UJEZDZAM TĄ BARYŁECZKE :icon_biggrin: I MOTO STRASZNIE MNIE ZASKAKUJE PONIEWAZ JEST DOBRZE PODRASOWANE I TU POJAWIA SIE PYTANIE WCZESNIEJ COŚ PISALISCIE NA TEMAT SPRZEGŁA W PODRASOWANYCH MOTO LOGICZE JEST ZE SZYBCIEJ SIADZIE ALE SZYBCIEJ TO ZNACZY NP PO JAKIM PRZEBIEGU WIEM ZE ZALEZY OD STYLU JAZDY ALE JAK SIE RASUJE MOTO TO RACZEJ POTO BY TĄ MOC WYKORZYSTYWAC. A WSADZONE MAM FILTR K&N ZEWNĘTRZNY DYNOJETY KRUCIEC ŁACZACY GAZNIK Z GŁOWICAMI TUNINGOWY GŁADKIE PRZEJSCIA ITP. POWERCOMANDER PODWYŻSZONE ODCIECIE ZAPŁONU DO 5000 OBR. I ZMIENIONY PULLEY NA MNIEJSZY O 2 ZEBY WYCZYNOWY PAS NAPEDOWY NIE DO ZDARCIA PANTHER, WYDECHY PRZELOTOWE COBRA SHOTGUN (ALBO JAKOS TAK) KOLEJNE MOJE PYTANIE ODNOSNIE FILTRA K&N JAK SPRAWA WYGLADA PODCZAS DESZCZU???? ORAZ CZY UŻYTKOWNICY TAKICH FILTRÓW MAJA TEN SAM PROBLEM PO WYCZYSZCZENIU I NAOLEJENIU PODCZAS JAZDY CAŁY OLEJ WYLATUJE I BRUDZI MI TYLNIE KOLANKO I WSZYSTKO CO NAPOTKA DUZO OLEJU NIE NAKŁADAŁEM . NIE UKRYWAM ZE TEN FILTR TROCHE MNIE DENERWUJE JAKOS BARDZIEJ MI SIE PODOBA ORGINALNA POKRYWKA I TU KOLEJNE PYTANKO CZY MOGE WYWALIC OBECNEGO K&N I ZASTAPIC GO RÓWNIEZ K&N ALE POD ORGINALNA POKRYWKE CZY NIEBEDZIE TO MIAŁO WPŁYWU NA PRACE MOTO. NIE CHCE NABROIC BO MOTO SWIETNIE PRACUJE ZESTROJONE PROFESJONALNIE NA HAMOWNI I NAPRAWDE JAKBY DAC MU SKRZYDŁA TO BY TO CIELSKO LATAŁO Z GAZEM NA 1 2 I CZASEN 3 MUSZE UWAZAC BO PALI GUME OBAWIAM SIE ZE GUMA TO RACZEJ CO SEZON BEDZIE DO WYMIANY ALE CÓZ :biggrin: JESTEM PRZED PIERWSZYM SERWISEM I PYTANKO ODNOSNIE OLEJU WIEM WIEM MASA TEGO BYŁA NA FORUM ALE NORMALNIE ZGŁUPIAŁEM OBECNIE MAM ZALANEGO CASTROL 10W50 Z TEGO CO SIE ORIENTUJE TO FUUL SYNTETYK I ZASTANAWIAM SIĘ CZY NIE ZMIENIC NA TROCHE GESTSZY NP CASTROLA 20W50 BO PO NAGRZANIU SŁYCHAC KLEPANIE GŁOWIC CZY KTOS Z WAS JEŹDZI NA TAKIM OLEJU CZY ZAUWAZYLISCIE JAKIES ZMIANY NA PLUS CZY CZEGO NIE CHCEMY NA MINUS NO TO JAK NA PIERWSZY RAZ CHYBA SIE ZAPEDZIŁEM STARCZY JUZ TYCH WYWODÓW ZA ODPOWIEDZI Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM PS MAM DO SPRZEDANIA FAJNY WYDECH PODWYZSZAJACY MOC V&H 2 W 1 ORAZ ORGINALNY PAS NAPEDOWY PO PRZEBIEGU COS OK 5000 KM PRAWIE NÓWKA

 

WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY WILD ROAD STARÓW :notworthy: OD STYCZNIA JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM WILD STAR 1600 Z 2001 ROKU . JAK WSZYSCY OD NIEDAWNA (POGODA)UJEZDZAM TĄ BARYŁECZKE :icon_biggrin: I MOTO STRASZNIE MNIE ZASKAKUJE PONIEWAZ JEST DOBRZE PODRASOWANE I TU POJAWIA SIE PYTANIE WCZESNIEJ COŚ PISALISCIE NA TEMAT SPRZEGŁA W PODRASOWANYCH MOTO LOGICZE JEST ZE SZYBCIEJ SIADZIE ALE SZYBCIEJ TO ZNACZY NP PO JAKIM PRZEBIEGU WIEM ZE ZALEZY OD STYLU JAZDY ALE JAK SIE RASUJE MOTO TO RACZEJ POTO BY TĄ MOC WYKORZYSTYWAC. A WSADZONE MAM FILTR K&N ZEWNĘTRZNY DYNOJETY KRUCIEC ŁACZACY GAZNIK Z GŁOWICAMI TUNINGOWY GŁADKIE PRZEJSCIA ITP. POWERCOMANDER PODWYŻSZONE ODCIECIE ZAPŁONU DO 5000 OBR. I ZMIENIONY PULLEY NA MNIEJSZY O 2 ZEBY WYCZYNOWY PAS NAPEDOWY NIE DO ZDARCIA PANTHER, WYDECHY PRZELOTOWE COBRA SHOTGUN (ALBO JAKOS TAK) KOLEJNE MOJE PYTANIE ODNOSNIE FILTRA K&N JAK SPRAWA WYGLADA PODCZAS DESZCZU???? ORAZ CZY UŻYTKOWNICY TAKICH FILTRÓW MAJA TEN SAM PROBLEM PO WYCZYSZCZENIU I NAOLEJENIU PODCZAS JAZDY CAŁY OLEJ WYLATUJE I BRUDZI MI TYLNIE KOLANKO I WSZYSTKO CO NAPOTKA DUZO OLEJU NIE NAKŁADAŁEM . NIE UKRYWAM ZE TEN FILTR TROCHE MNIE DENERWUJE JAKOS BARDZIEJ MI SIE PODOBA ORGINALNA POKRYWKA I TU KOLEJNE PYTANKO CZY MOGE WYWALIC OBECNEGO K&N I ZASTAPIC GO RÓWNIEZ K&N ALE POD ORGINALNA POKRYWKE CZY NIEBEDZIE TO MIAŁO WPŁYWU NA PRACE MOTO. NIE CHCE NABROIC BO MOTO SWIETNIE PRACUJE ZESTROJONE PROFESJONALNIE NA HAMOWNI I NAPRAWDE JAKBY DAC MU SKRZYDŁA TO BY TO CIELSKO LATAŁO Z GAZEM NA 1 2 I CZASEN 3 MUSZE UWAZAC BO PALI GUME OBAWIAM SIE ZE GUMA TO RACZEJ CO SEZON BEDZIE DO WYMIANY ALE CÓZ :biggrin: JESTEM PRZED PIERWSZYM SERWISEM I PYTANKO ODNOSNIE OLEJU WIEM WIEM MASA TEGO BYŁA NA FORUM ALE NORMALNIE ZGŁUPIAŁEM OBECNIE MAM ZALANEGO CASTROL 10W50 Z TEGO CO SIE ORIENTUJE TO FUUL SYNTETYK I ZASTANAWIAM SIĘ CZY NIE ZMIENIC NA TROCHE GESTSZY NP CASTROLA 20W50 BO PO NAGRZANIU SŁYCHAC KLEPANIE GŁOWIC CZY KTOS Z WAS JEŹDZI NA TAKIM OLEJU CZY ZAUWAZYLISCIE JAKIES ZMIANY NA PLUS CZY CZEGO NIE CHCEMY NA MINUS NO TO JAK NA PIERWSZY RAZ CHYBA SIE ZAPEDZIŁEM STARCZY JUZ TYCH WYWODÓW ZA ODPOWIEDZI Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM PS MAM DO SPRZEDANIA FAJNY WYDECH PODWYZSZAJACY MOC V&H 2 W 1 ORAZ ORGINALNY PAS NAPEDOWY PO PRZEBIEGU COS OK 5000 KM PRAWIE NÓWKA

 

PRZEPRASZAM ALE KOMP MI SIE COS PRZYWIESIŁ I JAKOAS 2 RAZY TEKST SIE UKAZAŁ JAK TO ZROBIŁEM NIE WIEM :banghead: WYBACZCIE NOWICJUSZOWI POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORGINALNY PAS NAPEDOWY PO PRZEBIEGU COS OK 5000 KM PRAWIE NÓWKA

 

Witamy kolege :clap:

Po pierwsze: wylacz duze litery bo sie ciezko czyta :icon_razz:

Po drugie: za ile ten pasek masz do sprzedania ??? ( tylko nie mow ze 800 lub wiecej :banghead: )

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...