Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Majkel panikarzu :-) Pojedyńcze włączenie i wyłączenie świec Ci nie zarzuci a głośno było strasznie :-) Lepiej powiedz, że masz żal za zalany garaż i że dozorca kazał Ci samemu podłogę szorować :-)

 

Powiem wam tak, podjechałem wczoraj do speca, którego polecił mi Majkel. Widać, że gość wiedzę ma wielką ale pomóc mi nie mógł. Podszedł do moto, popatrzył i mówi, że nie mam jakiejś dyszy. Zatkał wylot paluchem motor zaczął po chwili równo pracować, palec zabrał motor znów nierówno....

Wściekły na speców z Mitmaru pojechałem na Wał Międzyszyński, że po dłubaniu mi w gaźniku nie zabezpieczyli dyszki i wypadła. Wpadłem niczym lew, a że drobnej postury jestem musiało wyglądać to komicznie :-)

Chłopaki wkręcili mi tam jakąś śrube od tapczanu i moto zaczeło chodzić równiej. Co nie zmienia faktu, że nie pracuje dobrze, tylko ciut lepiej niż bez tego. Jednak tam żadnej śruby być nie powinno!!!!!! Przesiedziałem pół nocy nad książka przegladając i czytając.....

Za radą Radka pojechasłem do Yamahy na Połczyńskiej. Niestety mechaników już nie było, wyszedł pracowanik, popatrzył i powiedział. Stary co to jest??? Przyjedź jutyro, to Ci się to zrobi a nie z jakąś śrubą z tapczanu będziesz śmigał, tak nie może być.

Jadę więc dzisiaj do nich może coś polepszą :-)

Okazało się, że spece z Mitmaru nie wyczyścili mi nawet gaźnika jak u nich byłem poprzednio!!!! Ręce mi opadają. To jest serwis??

Majkel ja lecę jutro, najpierw do Katowic muszę podskoczyć, odebrać obrączki a potem pewnie będe w Tarnowskich Górach. Zdzwonimy się to na jakąś Colę się podjedzie :-)

AIS- czyszczenie i suszenie nie wiele dało. Dzisiaj postaram się go wywalić w ogóle.

Edytowane przez wykrzyknik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AIS nic nie ma wspólnego z Twoimi dolegliwościami.Zadaniem tego układu jest rozcięczanie spalin w układzie wydechowym .Czy jest tam wilgoć czy jej nie ma ,nie ma to wpływu na pracę silnika.Układ sam się osuszy przez wygrzanie w czasie pracy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozcieńczanie spalin?? Toć przeowdy z głowic idą do jakiegoś urądzonka które dopompowywuje powietrze do gaźnika a nie wydechów. Więc jak może nie mieć wpływu? Jesli wstrzykuje mi w gaźnik wodę to będzie parchał i będzie miał wpływ na złą pracę. Nawet w serwisówce piszą, że AIS ma wpływ na prawidłową pracę. Zresztą wystarczy odłączyc przewód gumowy biegnący od nie wiem czy to pompka jest czy tylko jakiś zaworek w AIS żeby moto zaczeło np przy odpuszczaniu gazu strzelań kilku krotnie w wydechy. Po zatkaniu tego przewodu palcem, odkręceniu manetki gazu i jej puszczeniu motor schodzi z obrotów bez strzałów z wydechów :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie co ma za zadanie i za co odpowiada ten czasny regulator na AIS???

 

ja tu nic nie wymysle.zmaiana kabli. poczekam moze po serwisie WYKRZYKNIK jakas rade napisze a jak nie to serwis.nie bede tak jezdzil bo mnie to denerwuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozcieńczanie spalin?? Toć przeowdy z głowic idą do jakiegoś urądzonka które dopompowywuje powietrze do gaźnika a nie wydechów. Więc jak może nie mieć wpływu? Jesli wstrzykuje mi w gaźnik wodę to będzie parchał i będzie miał wpływ na złą pracę. Nawet w serwisówce piszą, że AIS ma wpływ na prawidłową pracę. Zresztą wystarczy odłączyc przewód gumowy biegnący od nie wiem czy to pompka jest czy tylko jakiś zaworek w AIS żeby moto zaczeło np przy odpuszczaniu gazu strzelań kilku krotnie w wydechy. Po zatkaniu tego przewodu palcem, odkręceniu manetki gazu i jej puszczeniu motor schodzi z obrotów bez strzałów z wydechów :-)

Chłopie otwórz oczy,co Ci pompuje do gaźnika.Bzdury pleciesz.Do gaźnika nic nie masz podłączonego.Jeden cienki wężyk jest podłączony do króćca ssącego i on steruje zaworem AIS.Ten z kolei dostarcza świeże powietrze rurkami z lewej strony silnika do głowic za zaworami wydechowymi i rozcięcza spaliny po to aby normę spełnić.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę słuchać starszych kolegów

Byłeś chyba parę razy u mnie (mat z białymi pasami)

Zaparkowana przed salonem Megula nie zwróciła Twojej uwagi ?

Jakby co to jestem codziennie a w serwisie kolejka na 3 tygodnie więc nie będę mógł na szybko pomóc

 

Ais ma za zadanie zmniejszyć emisję szkodliwych związków, a tak naprawdę rozrzedza spaliny

ja mam już zaślepione głowice i śladu po tej "ekologii" nie ma

 

 

codziennie do pracy po przeróbkach ponad 7 litrów ciągnie ( będziemy nad tym pracować )

ALE GADA PIKNIE i jest o niebo ciszej

Stalowe oploty robią wielką różnicę

17 jest właściwie bezgłośny przy 16

To tyle spostrzeżeń na szybko

 

Dzidzia spać nie daje więc pisać czasu nie starcza ale czuwam i czytam

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Megula czarnula

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siódemka to trochę dużo.AIS dawno wywalony,hyperharger i inne dysze[nie wiem jakie bo jeszcze gażnika nie rozbierałem]pusty wydech Cobra Speedster Longs i spalanie w koło komina w granicy 5,5l na trasie ok.5l i nigdy więcej.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do serwisu śmigam koło 11-12. Potem wracam do pracy, to napisze co i jak. Według wszelakiej wiedzy jaka ostatnio zdobyłem wyglada to na brudny i rozregulowany gaźnik, ewentualnie padający moduł zapłonowy...

 

Hmmm powiedzcie mi w takim razie czemu po włączeniu silnika i odłączeniu od aluminiowych rurek wychodzących z głowic od AIS tych gumowych z przodu silnika powietrze zamist w strone głowic wali mi w odwrotna stronę czyli tych filterków??

Słucham starszych kolegów, jak najbardziej i z uwagą :-)

Upload zgadza się, czarny mat to właśnie moja kruszynka :-) Powiedz mi jeśli możesz, nie wiem czy uda mi się to obrazowo wytłumaczyć ale spróbuję.

Gaźnik, jego prawa strona czyli od tylnego cylindra patrząc od strony filtra powietrza. Jest tam taki plastikowy element przykręcany dwiema śrubami, zanim nieco głębij jest otwór taki na śrubkę 8 lub 10 chyba z gwintem. Czy tam powinna być jakaś dysza?? Tam właśnie wkręcono mi śrubę od tapczanu!!!! :banghead:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak partaczy nie brak. Ja mam od wczoraj w gaźniku śrubę od tapczanu. Gaźnik po regulacji okazał sie nawet nie rozebrany i nie czyszczony.... :banghead:

 

Pochwal sie kolego jak Ci "fahufcy" gazik wyregulowali :evil:

A wystarczylo jedno spojrzenie mojego przyjaciela i juz zdiagnozowal problem :clap: :buttrock: :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upload zgadza się, czarny mat to właśnie moja kruszynka :-)

 

Wlasnie do Krzycha dalem Ci telefon jako do guru Wildkowego :notworthy: :clap:

 

codziennie do pracy po przeróbkach ponad 7 litrów ciągnie ( będziemy nad tym pracować )

 

Pracuj, pracuj bo 7 to stanowczo za duzo :lapad:

5 - 6 takie mam spalanie :lalag:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dupa :-( Byłem w serwisie i nic mi nie zrobili. Gość powiedział jeździj Pan tak jak będzie nadal źle to się tam na kiedys umówimy.... Rewelacja, poprostu rewelacja :-( Moto jak zdychało tak zdycha, dzisiaj nawet nieco bardziej :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...