Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dolnej osłonie jest po to małe okienko,żeby był punkt odniesienia do kontroli naciągu pasa.Czyli nie za dużo i nie za mało.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dolnej osłonie jest po to małe okienko,żeby był punkt odniesienia do kontroli naciągu pasa.Czyli nie za dużo i nie za mało.

Ale jak obniżysz tył, to okienko można sobie wsadzić w buty

Ja po obniżeniu musiałem naciągnąć pas.

 

 

Pozdrawiam Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wspolnymi silami doszlismy do wniosku - ze pas trzeb anaciagnac - tudziez poluznic - i zeby nie byl zbyt lub za malo - napiety do tego mamy okienko - ktorego i tak nie ma co uzywac bo kto zmierzy pol milimetra - czyli trzeba po prostu sprawic by nie skrzypial na dobijaniu - a po drugie by byl Wlasciwie naciagniety :) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeby coś skrzypiało musi się kręcić.A na to jeszcze trzeba chwilę poczekać.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wspolnymi silami doszlismy do wniosku - ze pas trzeb anaciagnac - tudziez poluznic - i zeby nie byl zbyt lub za malo - napiety do tego mamy okienko - ktorego i tak nie ma co uzywac bo kto zmierzy pol milimetra - czyli trzeba po prostu sprawic by nie skrzypial na dobijaniu - a po drugie by byl Wlasciwie naciagniety :) :crossy:

 

 

ha ha ha.. zaj***ste podsumowanie. :biggrin:

 

ps.....no przeciez to takie proste ....prawda ...ha ha ha

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeby coś skrzypiało musi się kręcić.A na to jeszcze trzeba chwilę poczekać.

 

Kurde, u mnie non stop cos sprzypi :icon_mrgreen:

A to klocki docieraja sie i piszcza, a to w zawieszeniu z przodu cos piszczy, skrzypi i wydaje dziwne dzwieki.

Na szczescie pozostaje wtedy odrecenie manetki i slychac tylko jedyny przyjemny dla ucha dzwiek :crossy: :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel musisz uzyc WD40 :).. z innej beczki - czy ktos sie dowiadywal o podesty pasazera - no te nierozkladajace sie - co to juz ich nie chca produkowac?... Obecnie - jesli ich nie dostane bede chyba skracal element miedzy mocowaniem oryginalnych podnozkow - a samym podnozkiem. Nie mam pojecia po co konstruktor zastosowal ten plaskownik - umieszczajac wysoko (i niewygodnie) podnozek wlasnie... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem tak zrobić,ale obróciłem i zamieniłem stronami te wsporniki i dało to bardzo wygodną pozycję dla nóg pasażera.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cobra Speedster longs.Są bardzo nisko a podest pasażera jest dosłownie centymetr nad wydechem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy V&H nie poszalejesz bo one niewiele ponizej podlog leca. Widzialem kiedys bodajze w Thunderbike takie przedluzki omijajace wydech ale one byly pod normalne podnozki a nie podlogi wiec nie wiem czy da sie podlogi do nich przytwierdzic.

PS.

Wlasnie ogladam w Sao Paulo przyklady na to jak nalezy jezdzic motocyklami w korkach - masakra...:) Kamikadze przy nich wymiekaja.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower jakzes Ty chlopie do SaoPaolo dojechal jednosladem!!?? :clap:

 

Haha. Byloby fajnie. I tak moim sprzetem bym tu nic nie zwojowal bo troche za wielki jest a korki sa, ze obled i kazdy jezdzi jak chce.:) Ale fajnie swirow poobserwowac. Gdyby to jeszcze byl urlop to juz by byla pelnia szczescia...:) OK - koniec tego OT.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...