Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko - kto z Was obizal tylne zawieszenie (tzw. flip)? Jak sie po takim zabiegu zawieszenie sprawuje (dobijanie itp.) i czy da sie jezdzic po polskich wykopach zwanych mylnie drogami?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOKŁADNIE zgadzam się z majkelpl ,sam :clap: moto które przy zakupie miało 2662 mile rocznik 2000 i chyba jestem farciarzem. Choć nie każdy musi w to wierzyć takie ma prawo.

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - kto z Was obizal tylne zawieszenie (tzw. flip)? Jak sie po takim zabiegu zawieszenie sprawuje (dobijanie itp.) i czy da sie jezdzic po polskich wykopach zwanych mylnie drogami?

Dersu to kiedyś robił i opisywał wczesniej. W pojedynkę dawał radę, a chłop konkretny z niego. Z tego, co pamiętam obniżył 6cm (bez zmiany wahacza, tylko coś obrócił).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja troche poczytalem na temat tego zabiegu i mam mieszane odczucia. poprawia sie wyglad ale traci komfort i pojawiaja sie klopoty z pasem napedowym. Zabieg jest banalnie prosty a do tego ja jako rider nie waze duzo, ale nie wiem jak sie ma obnizone zawieszenie do wybierania dziur oraz zaladowania moto pasazerka i tobolkami.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 cm, dosyć dużo , plus plecaczek i tobołki - zależy jakie masz wydechy i jak nisko siedzą to może nimi asfalt zbierać. Ja mam założone wydechy ze stanów (nazywam je lufy Rumcajsa bo mają taki kaształt) i przy takim maxymalnym obciązeniu zdaża się ze usłysze na wyboju nieprzyjemny dzwięk za sobą. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech to pikus. Wieksze zmartwienie to dobijanie opony do blotnika i tym samym zdzieranie jej. Mozna kupic twardsza sprezyne z Barona ale nie wiem czy wtedy odczucia nie beda podobne do jazdy wozem drabiniastym.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja troche poczytalem na temat tego zabiegu i mam mieszane odczucia. poprawia sie wyglad ale traci komfort i pojawiaja sie klopoty z pasem napedowym. Zabieg jest banalnie prosty a do tego ja jako rider nie waze duzo, ale nie wiem jak sie ma obnizone zawieszenie do wybierania dziur oraz zaladowania moto pasazerka i tobolkami.

Ale dlaczego traci się komfort ? Przecież skok amortyzatora pozostaje taki sam jeśli tylko nie dobija to powinno być dobrze.

Powiedz też coś więcej o kłopocie z pasem napędowym?

Z tego co widze to pewnie będzie się przycierało częściej podłogami i co gorsza ramą z tyłu.

Jako że ważę 65kg + moje stereo mniej niż 50kg skusze się na to rozwiązanie, ale dopiero gdzieś w okolicach czerwca.

 

Pozdr. Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prałat to kiedy odstawiasz moto do Duszka?Będę obserwował naprawę.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego traci się komfort ? Przecież skok amortyzatora pozostaje taki sam jeśli tylko nie dobija to powinno być dobrze.

Powiedz też coś więcej o kłopocie z pasem napędowym?

Z tego co widze to pewnie będzie się przycierało częściej podłogami i co gorsza ramą z tyłu.

Jako że ważę 65kg + moje stereo mniej niż 50kg skusze się na to rozwiązanie, ale dopiero gdzieś w okolicach czerwca.

 

Pozdr. Piter

 

Komfort sie traci bo trzeba podobno zmienic naciag sprezyny - czyli usztywnic tyl wlasnie po to aby nie dobijalo. Co do pasa napedowego to czytalem, ze po tym zabiegu przy schodzeniu z obrotow (zwalnianiu) pojawiaja sie dziwne odglosy - jakies skrzpienia pasa itp (tak jak by byl za luzny). Nie wiem ile w tym prawdy bo sa to informacje z amerykanskich stron ale wszyscy pisali o mniej wiecej podobnych objawach. Pozostaje pytanie jak sie to ma do naszych gabarytow (czyli te wspomniane 60 kg) na tle spasionych amerykancow.:icon_mrgreen:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie stało się!!! Zza wielkiej wody przypłynęła wielka paczka a wniej nowiutka COBRA SPEEDSTER LONGS Jutro zakładam.szkoda że nie ma pogody.Pozdrawiam

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...