Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dla mnie syntetyk dlatego - ze rzadko jezdze niestety. stoi sobie moto a oleum nie traci wlasciwosci.- wiec nie musze zmieniac co sezon nawet jesli przejade tylko 2-3k. do tego jednak tez i gorny zakres - trzymania lepkosci w wyzszych temperaturach - mamy zmiany klimatyczne ;)

 

oczywiscie pewne jest ze wszystkie oleje markowe trzymaja fason w dzisiejszych czasach - i czesto to sa rozmowy o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad wielkiej nocy ;)

Edytowane przez Torturro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sam używam tego oleju i nic mi nie klepie. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Nominalne to 12, max 14 minimum 10. Moja po piątkowym sprawdzaniu 11,5 w obu garach równiutko :-) Zdrowa dziewczynka :-)

Przepraszam bardzo, ale co ma ciśnienie sprężania do klepania zaworami bo nie bardzo rozumiem?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz to :buttrock:

Dosyc czesto mozna ne ebayu znalezc w ofercie nufki pasy po 150-170 $ + 20 $ przesylka

witam zgadzam sie z toba ja czasem cos sie pojawi ja tylko tak dla info podałem ze cosik takiego mam na zbyciu wiadomo cena pierwsza nie jest ostatecznaa wiec rozumiecie zawsze mozemy sie dogadac :biggrin:

 

Prawdopodobnie możesz go zmienić na wkład w oryginalnej obudowie.Jakiego oleju używasz do nasączania filtra?Jeśli oryginalnego to może za dużo go dajesz.Filtr po nasączeniu powinien dobrze wyschnąć.I nie za często to robić.Jeśli chodzi o deszcz to nie ma żadnego problemu,jeżdżę z hyperhargerem a to też prawie otwarta obudowa i nigdy w deszczu nie było problemu.

używam orginalego oleju k&n i wydaje mi sie że wrecz za mało go dałem jak mam rozumiec ze ma dobrze wyschnąć lezal sobie ok 24 godz potem go załozyłem i mam wrazenie ze wszystek oleju spłyną na dół i tylnia scianke wiec jak jade to wszystko spływa i brudzi moje maleństwo :banghead: chyba wyczyszcze jeszcze raz ten filtr dotkne dosłownie olejem i zobaczymy a pytam o ten deszcz (czytaj wode) bo rozmawiałem z człowiekiem co sprzedaje k&n i mówił mi ze przy tych zewnetrznych filtrach nie da rady jeździć podczas deszczu mówił mi tez ze trzeba miec zawsze przy sobie orginalna pokrywke i wrazie pieknej ulewy :evil: wywalic k&n i założyc orginalna pokrywke bez filtra dlatego pytam was bo to troszke nie poreczne ulewa a ty stoisz i zmieniasz pokrywke jakos nie zabardzo to widzę kiedys nawet spróbowałem i polałem woda ten filtr a tam jakby nawet zadnego oporu nie było leciało przez niego ze heyyyy po tym nawet jak myje moto obwijam filtr jakąś folia coby tam woda sie nie dostała a jezeli zmienie na orginalną pokrywke i wsadze k&n to nie trzeba bedzie np nawiercic jakis otworków np. od dołu coby łatwiejszy przepływ powietrza był bo jak pisałem moto dobrze podrasowane ssie sobie dobrze i potrzebuje gładkiego oddechu do życia :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś robisz nie tak.Mi nigdy olej z filtra nie spłynął i nie zabrudził silnika.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś robisz nie tak.Mi nigdy olej z filtra nie spłynął i nie zabrudził silnika.

moze i masz racje nigdy wczesniej tego nie robiłem ale jak juz pisałem wydawało mi sie ze naprawde mało go nałożyłem w orginalnym oleju kn jest wyciety taki specjalny rowek pasujacy do wypustek na filtrze przykładam oil i 1 raz przesuwam po nim oczywiscie od zewnetrznej strony. dla jasnosci jak moto stoi to nic sie nie dzieje nic nie kapie itp. tylko po jeździe. moze tobie tak sie nie dzieje ty masz hypka a ja mam ten zewnetrzny w kształcie serca albo lepiej to okresle tarczy rycerskiej :biggrin: i w nim jest przepływ jak jasna .....z przodu wpada i co najgorsze z tyłu wypada z resztkami oleju nic podjade do jakiego mechanika co ma z tym stycznosc i niech sprawdzi czy wszytko dobrze robie ale dzieki za info

 

pytanko jaki płyn hamulcowy polecacie jest jakis godny uwagi czy wlac pierwszy lepszy oczywiscie dot4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i masz racje nigdy wczesniej tego nie robiłem ale jak juz pisałem wydawało mi sie ze naprawde mało go nałożyłem w orginalnym oleju kn jest wyciety taki specjalny rowek pasujacy do wypustek na filtrze przykładam oil i 1 raz przesuwam po nim oczywiscie od zewnetrznej strony. dla jasnosci jak moto stoi to nic sie nie dzieje nic nie kapie itp. tylko po jeździe. moze tobie tak sie nie dzieje ty masz hypka a ja mam ten zewnetrzny w kształcie serca albo lepiej to okresle tarczy rycerskiej :biggrin: i w nim jest przepływ jak jasna .....z przodu wpada i co najgorsze z tyłu wypada z resztkami oleju nic podjade do jakiego mechanika co ma z tym stycznosc i niech sprawdzi czy wszytko dobrze robie ale dzieki za info

 

pytanko jaki płyn hamulcowy polecacie jest jakis godny uwagi czy wlac pierwszy lepszy oczywiscie dot4

 

Ten Twoj filtr w ksztalcie serca czy ja to tam opisujesz to najprawdopodobniej jest z Barona. Mam taki sam i nic sie nie dzieje. Po pierwszym spryskaniu moze sie troche oleju wydostac ale po jednej jezdzie jest juz dobrze. Do tych filtrow jest specjalny kondon, ktorego sie zaklada w razie deszczu - trwa to okolo 10 sekund liczac z owiarciem sakw. Ten kondon przepuszcza powietrze ale nie wode - ot cala filozofia.

 

Piter - czy Wy staliscie na przystaku autobusowym na wylocie z Czw po mszy w niedziele w kierunku Opola ustawieni? Pytam bo przelatywalem tam z predkosiami kosmicznymi spieszac sie na lotnisko i tak mi sie cos wydawalo, ze widze maszyny z Prudnika. :)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to my ,grupa nam się rozbiła w mieście i czekaliśmy na resztę.Myślałem że może się spotkamy ale wiesz jak tam było.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to my ,grupa nam się rozbiła w mieście i czekaliśmy na resztę.Myślałem że może się spotkamy ale wiesz jak tam było.

 

Czyli dobrze mi sie wydawalo. Ja tam bylem tylko ponad godzine i stalem na samym dole przy przejsciu dla pieszych. Tam sie znalesc to jak w totka wygrac. Okazja sie jeszcze znajdzie - musze zobaczyc jak Pralata moto wyglada z nakladkami na rame wiec zapewne gdzies tam sie trafimy.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Twoj filtr w ksztalcie serca czy ja to tam opisujesz to najprawdopodobniej jest z Barona. Mam taki sam i nic sie nie dzieje. Po pierwszym spryskaniu moze sie troche oleju wydostac ale po jednej jezdzie jest juz dobrze. Do tych filtrow jest specjalny kondon, ktorego sie zaklada w razie deszczu - trwa to okolo 10 sekund liczac z owiarciem sakw. Ten kondon przepuszcza powietrze ale nie wode - ot cala filozofia.

 

:buttrock: własnie na taka odpowiedz czekałem :notworthy: :notworthy: :notworthy: podniosłeś mnie na duchu teraz tylko jedno pytanko czy ja to gdzies u nas kupie jezeli mozesz to podeslij jakiegos linka ewentualnie jakies inne namiary gdzie bede mógł to kupić z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Twoj filtr w ksztalcie serca czy ja to tam opisujesz to najprawdopodobniej jest z Barona. Mam taki sam i nic sie nie dzieje. Po pierwszym spryskaniu moze sie troche oleju wydostac ale po jednej jezdzie jest juz dobrze. Do tych filtrow jest specjalny kondon, ktorego sie zaklada w razie deszczu - trwa to okolo 10 sekund liczac z owiarciem sakw. Ten kondon przepuszcza powietrze ale nie wode - ot cala filozofia.

 

:buttrock: własnie na taka odpowiedz czekałem :notworthy: :notworthy: :notworthy: podniosłeś mnie na duchu teraz tylko jedno pytanko czy ja to gdzies u nas kupie jezeli mozesz to podeslij jakiegos linka ewentualnie jakies inne namiary gdzie bede mógł to kupić z góry dzieki

 

Na stronie Barona jest online shop.

http://www.baronscustom.com/catalog/display/267/index.html

20 dolcow to kosztuje lub mozesz na ebayu poszukac.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

ujeżdżam swojego Wildka całkiem od niedawna ale już mogę powiedzieć, że maszyna jest grzechu warta i ani przez chwilę nie żałowałem, że zdecydowałem się na jego kupno.

 

Mam jednak mnóstwo pytań które wynikają z dwóch faktów:

a. jeszcze nieznajomości tego motocykla

b. ogólnie nie jestem orłem mechaniki motocyklowej i, aż wstyd się przyznać, nigdy sam nie grzebałem w silniku (bo niestety nie miałem ku temu możliwości ani osoby "znającej się" pod ręką).

 

A pytania które mnie nurtują to np. jak założyć inny filtr, jak zdjąć bak, jak zmienić świece, czy delikatne stuki w silniku (zawory?) to sprawa normalna etc. etc.

 

Tym samym - czy ktoś z Was, mieszkający blisko Warszawy i ogarniający temat byłby w stanie spiknąć się na chwil kilka z mniej doświadczonym kolegą w celu ogólnego oświecenia mnie z tematów motorowo-wildkowych??

 

Będę wdzięczny i piwo na mój rachunek :)

Pozdrawiam

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BeJu, aby zmienić filterek na inny musisz odkręcić trzy imbusowe śruby mocujące całość (dwie na górze, jedna na dole). Potem odczepiasz wąż gumowy. Na tylnej ścianie obudowy masz jeszcze jedną śrubę mocującą, a potem odkręcasz śrubę na obudowie chromowanej i jesteś przy filtrze. Wymiana na wkład o innej przepustowości niż oryginalna może wymagać regulacji gaźnika.

 

Zdejmownie baku - odkręcenie konsoli, rozpięcie kostek, odkręceni śruby przy czubie siedzenia, zsunięcie z gum całego zbiornika (bez szarpania, bo wyskoczy i uderzy o kierę/półki). Wtedy zobaczysz już 4 świece. Przy ponownym zakładaniu zbiornika trzeba trochę cierpliwości do ponownego ułożenia kabli i kostek pod konsolą, aby dobrze przylegała. A, no właśnie. Do całej "operacji" trzeba prędzej zdjąć kanapę kierowcy (przy zakładaniu dobrze osadź/wsuń tył kanapy nim zatrzaśniesz czub :icon_mrgreen: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beju w Twoim rejonie jest kilku kolegów z tego forum co już się trochę znają na maszynie.Np Krzysiek-Upload.Jak masz jakiś problem to spróbuj się z nim skontaktować.A jeśli chodzi o delikatne stuki to ten typ tak ma .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...