Wiertara Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam Już jakiś czas szukam dla siebie 125ccm, ale nie bardzo mogę się na coś zdecydować. Na razie poszukiwania skupiłem na NSR i MITO. Co byście wybrali. Czekam na opinie o obu tych sprzętach. Który mniej awaryjny do którego łatwiej z częściami itp. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Mito:) Zdecydowanie motocykl wyższej klasy od nsr, zawieszenie upside down, amortyzator skrętu,lepsze hamulce, o tym że ma o wiele lepsze osiągi to już nie będe wspominał...Co do awaryjnosci... hm, ja ze swoją nie mam zadnych problemowoczywiście chodzą mity że mito jest awaryjne, jednak jeśli o sprzęta się nie dba to i nsr się psuje.Co do części to do cagivy mechaniczne są ogólnodostępne, zarówno urzywane jak i nowe.Co do plastików itp to do starszej wersji można znalesc bez problemu, do evo trzeba już troche bardziej się wysilić bo z tego co patrzyłem na allegro to zadko się pojawiają :bigrazz: Ps. Jak by co to ja będe sprzedał moją mito evo '96, zarej 50, cena 5200. g 9770336 Edytowane 2 Marca 2007 przez H4zell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 do nsr jest zdecydowanie więcej dostępnych części.... czytałem artykuły o ścigach 125 i wszędzie piszą ze nsr jest najzwrotniejsza wygodna i ma najelastyczniejszy silnik....wiadomo że każdy chwali swoje wiec ja bym polecał nsr...:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Siemka ! Honda maly problem Mito wielki problem pozdr. Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Na NSR jeździłem na Mito nie. Rzeczywiście ma elastyczny silnik ale bardzo nie podobało mi się jej zachowanie na dziurach przy trochę większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Nie możesz zakłądać ze wszystkie nsrki tak sie zachowuja. Tamta mogła mieć zużyte amortyzatory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 To nie to... To kwestia zbyt miękkiego zawieszenia. (Na polskie dziury) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 a ja polecal bym Mito, chociazby osiagi no i sam wyglad, NSR przypomina bardzo klasyczna 50tke a Cagiva hmm jesli ma jakiś ładny laczek na tyle to juz rasowo sie prezentuje, moze nie jak 500tka ale nie nie duzo jej brakuje motocykl jest sporo potezniejszy niz NSR'ka....no i osiagi. Pozdrawiam! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 A który silnik bardziej awaryjny??? Kumpel ma NSR i strasznie mu sie sypie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Moze NSR nie jest najlepsza ale zdecydowanie ma najlepszy stosunek cena/jakosc wsrod plastikowych 125. A ze moze sie sypnac ?? Taka natura dwusuwa i bedzie to dotyczylo kazdego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) witam,chociaż temat jest o nsr i mito ja jednak polecam tobie tzr 125 r Belgrade motocykl super wygląd jak 600 osiągi tez super,szeroka i wygodna super silniczek sie idealnie wkręca poprostu cud miód i orzeszki tez sie zastanawiałem nad mito i nsr ale wkońcu zdecydowałem sie na tzr jestem zadowolony przedewszystkim gabarytami jak cbr600.tylko jak tzr 125 to tylko belgrade Ž np z 92 r a i jeszcze dzwięk jest fajny. pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2007 przez barthezzz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 A Cagiva Planet??? Mam okazję kupic taką po tuningu na 160ccm. Co sądzicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 pomysl tez nad aprilia rs 125 , swietny wyglad + sprawdzony silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) xx prosze usunąc post Edytowane 3 Marca 2007 przez H4zell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Planet to ten sam silnik co w Mito :bigrazz:Ja gdybym miał kasę na eksploatacje i zakup młodej Mito nie wahałbym się i ją brał, piękne moto :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.