kuba9449 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Planuje zmianę sprzęta na 125. Dokładnie niewiem kiedy, bo może za tydzień a może i po zdaniu a1, ale tu nie o to chodzi. Więc takSprzęt to musi być sm lub enduro. Potrzbeny będzie mi głównie do stuntu, ale i jazda po lesie będzie. Musi mieć dobry zawias i heble.Wiem, że najlepsza do stuntu jest dt, ale quada mam jakiego mam i jednak deficyt mocy byłby odczuwalny w sporym stopniu. Zastanawiałem się także nad husqą wre/sms, tutaj już jest więcej koników i jakoś ładniej mi wygląda. Przód upside-down i to jest spory plus. Niewiem jak jest w tym przypadku ze stuntem, ale myślę, że bedzie się dobrze jeździło. Czekam na porady :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Do stuntu proponowałbym jednak dt, podczas ewentualnych wywrotek i jakichś uszkodzeń motorka znajdziesz dużo używanych cześci i niewielkim kosztem naprawisz motorek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Jeszcze jest właśnie aspek części. Żeby był dosyć duży dostęp do tych seryjnych jak i tuningowych typu wydech, membrany, dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Wg mnie na początku duża moc nie jest taka ważna, jak nauczysz się 12 o'clock na małej mocy, lub jakichś innych bajerów to bedziesz lepiej stuntował niz osoby, które jada na gumie na ścigaczu z moca co najmniej 150km. Jak kupisz tuningowy tłumik, wywalisz sie, pogniesz go porysujesz to bedzie wieksza strata. Ja zostawiłbym seryjny :biggrin: Wg mnie na początku duża moc nie jest taka ważna, jak nauczysz się 12 o'clock na małej mocy, lub jakichś innych bajerów to bedziesz lepiej stuntował niz osoby, które jada na gumie na ścigaczu z moca co najmniej 150km. Wiekszy respekt wzbudza we mnie wolna jazda na gumie, niż z zawrotnymi predkościami. Jak kupisz tuningowy tłumik, wywalisz sie, pogniesz go porysujesz to bedzie wieksza strata. Ja zostawiłbym seryjny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 zależy ile $$ możesz przeznaczyć na motocykl, oraz ile na utrzymanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 12' umiem na 50cc, ale ja mam quada prawie 50KM i na dt chyba jakoś by było słabowato. Do wydania będę miał jakieś 6000-8000 zł, a utrzymanie to nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Jeszcze kwestia czego czy chcesz coś z homologacją i czy masz zamiar jeździć tym po ulicach? Po Twoim wieku wnioskuje, że możesz za rok zrobić a1 i smigać 125ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 No po to mi sprzęt, żeby czasem przejechać się np. na miejscówkę stuntarską. A1 zaczynam robić w maju br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 To ja na Twoim miejscu poszukałbym odblokowanej dt 125 :icon_biggrin: bedziesz miał ok. 28KM no i dt jest lżejsza od quada :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Wszyscy mi radzą wre/sms. DT ma 24KM, a wre/sms około 34, a 10Km piechotą nie chodzi. Już sam niewiem. Husqa jakby nie patrzeć ma lepsze lagi, ale dt to yamaha.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Wszyscy mi radzą wre/sms. DT ma 24KM, a wre/sms około 34, a 10Km piechotą nie chodzi. Już sam niewiem. Husqa jakby nie patrzeć ma lepsze lagi, ale dt to yamaha....Jakies dziwne masz te dane bop wre/sms ma 30Km a DT 28 także masz tylko 2 Km różnicy.Problem jest w tym, że DT jest bardziej blokowane i często nie jest odblokowana w całości a ludzie piszą ze jest i potem sie powstaje opinia, że Dt jest słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dt niema 28Km choćby niewiem co. 30Km to ma cagiva 125, a wre/sms ma silnik od wr tylko, że bardziej uspokojony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 wre/sms ma silnik od wr tylko, że bardziej uspokojony. wr i wre to zupełnie 2 różne motocykle(silniki też) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 W wre siedzi silnik od wr, tylko ma inny moment i moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 W wre siedzi silnik od wr, tylko ma inny moment i moc. :) Sam sobie zaprzeczyłeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.