Skocz do zawartości

Problem z GS500


zwierzak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki.Po odpaleniu moto i zagrzaniu silnika mogę przejechać coś około kilometra i moto się zatyka.Objawy tego są naste pujące:nagle sprzęt przestaje reagować na dodawanie gazu na niskich i średnich obrotach.Żeby troszeczkę go jeszcze pojechał muszę wykręcać do około 9-10 tyś obrotów,ale i tak zaraz potym po prostu gaśnie.Wtedy jak próbuję go odpalić z kranikiem na ON troszkę pochodzi na biegu jałowym ale i tak zgaśnie, a jak go odpalę z kranikiem na PRI wtedy jeszcze trochę mogę pojeździć.

Wydaję mi się że problem tkwi z tego powodu gdzieś w gaźnikach, a może się mylę.Bardzo bym był wdzięczny za jakieś wskazówki co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że problem tkwi z tego powodu gdzieś w gaźnikach' date=' a może się mylę.Bardzo bym był wdzięczny za jakieś wskazówki co to może być.[/quote']

 

*** Silnik nie dostaje paliwa, tak to wyglada. Zdejmij przewod paliwa z gaznika w pozycji kranika PRI i sprawdz jak mocny strumien leci. Powinien byc dosc mocny, lecacy calym przekrojem rurki. Jezeli leci malo to trzeba wyjac kran i oczyscic filtr.

Jezeli z kranika leci OK, to powodem moze byc zacinajacy sie zawor iglicowy w ktoryms z gaznikow, lub brak odpowietrzenia zbiornika. Odpowietrzenie powinno byc przez otworek w zakretce zbiornika lub waz odpowietrzajacy pod zbiornikiem - sprawdz droznosc. Wreszcie zacinajacy sie zawor mozna `odciac` pukajac mlotkiem przez kawalek klocka w gazniki, lub podnoszac membrany i przepustnice w gaznikach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote="zwierzak

No ale dlaczego kranik ma być w pozycji PRI jak przecież podczas jazdy ma być na ON.To chyba mam to sprawdzić jak leci na ON?

 

Dlatego ze w pozycji ON kranik jest zamkniety a przeplyw paliwa powoduje podcisnienie ssania gaznikow w momencie kiedy silnik pracuje. Pozycja PRI ( ang. prime ) to wlasnie otwarcie kranika paliwa. Uzywa sie jej gdy z jakiegos powodu nie masz paliwa w gaznikach, a chcesz zapalic moto.

Jezeli trzymasz kranik w pozycji ON to motocykl zapala na paliwie zgromadzonym w komorach plywakowych. W momencie gdy silnik zapali, podcisnienie z gaznikow odciaga membrane kranika i paliwo zaczyna leciec ze zbiornika ( dlatego masz 2 przewody laczace kranik z gaznikami ). Jezeli jednak silnik nie pracuje to po zdjeciu wezyka paliwowego z kranika nic nie poleci, membrana w swoim polozeniu spoczynkowym zamyka przeplyw paliwa.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...