zwierzak Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Problem jest taki.Po odpaleniu moto i zagrzaniu silnika mogę przejechać coś około kilometra i moto się zatyka.Objawy tego są naste pujące:nagle sprzęt przestaje reagować na dodawanie gazu na niskich i średnich obrotach.Żeby troszeczkę go jeszcze pojechał muszę wykręcać do około 9-10 tyś obrotów,ale i tak zaraz potym po prostu gaśnie.Wtedy jak próbuję go odpalić z kranikiem na ON troszkę pochodzi na biegu jałowym ale i tak zgaśnie, a jak go odpalę z kranikiem na PRI wtedy jeszcze trochę mogę pojeździć.Wydaję mi się że problem tkwi z tego powodu gdzieś w gaźnikach, a może się mylę.Bardzo bym był wdzięczny za jakieś wskazówki co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2003 Skoro na PRI chodzi a no ON zaraz gaśnie to ja bym wykręcił cały kranik i dokładnie go przeczyścił (łącznie z kanałami), a na PRI niedługo możesz pojeździć, ponieważ (wg mnie) sie zalewa - to jest rodzaj ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Wydaję mi się że problem tkwi z tego powodu gdzieś w gaźnikach' date=' a może się mylę.Bardzo bym był wdzięczny za jakieś wskazówki co to może być.[/quote'] *** Silnik nie dostaje paliwa, tak to wyglada. Zdejmij przewod paliwa z gaznika w pozycji kranika PRI i sprawdz jak mocny strumien leci. Powinien byc dosc mocny, lecacy calym przekrojem rurki. Jezeli leci malo to trzeba wyjac kran i oczyscic filtr.Jezeli z kranika leci OK, to powodem moze byc zacinajacy sie zawor iglicowy w ktoryms z gaznikow, lub brak odpowietrzenia zbiornika. Odpowietrzenie powinno byc przez otworek w zakretce zbiornika lub waz odpowietrzajacy pod zbiornikiem - sprawdz droznosc. Wreszcie zacinajacy sie zawor mozna `odciac` pukajac mlotkiem przez kawalek klocka w gazniki, lub podnoszac membrany i przepustnice w gaznikach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Zdejmij przewod paliwa z gaznika w pozycji kranika PRI i sprawdz jak mocny strumien leciNo ale dlaczego kranik ma być w pozycji PRI jak przecież podczas jazdy ma być na ON.To chyba mam to sprawdzić jak leci na ON? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 [quote="zwierzakNo ale dlaczego kranik ma być w pozycji PRI jak przecież podczas jazdy ma być na ON.To chyba mam to sprawdzić jak leci na ON? Dlatego ze w pozycji ON kranik jest zamkniety a przeplyw paliwa powoduje podcisnienie ssania gaznikow w momencie kiedy silnik pracuje. Pozycja PRI ( ang. prime ) to wlasnie otwarcie kranika paliwa. Uzywa sie jej gdy z jakiegos powodu nie masz paliwa w gaznikach, a chcesz zapalic moto.Jezeli trzymasz kranik w pozycji ON to motocykl zapala na paliwie zgromadzonym w komorach plywakowych. W momencie gdy silnik zapali, podcisnienie z gaznikow odciaga membrane kranika i paliwo zaczyna leciec ze zbiornika ( dlatego masz 2 przewody laczace kranik z gaznikami ). Jezeli jednak silnik nie pracuje to po zdjeciu wezyka paliwowego z kranika nic nie poleci, membrana w swoim polozeniu spoczynkowym zamyka przeplyw paliwa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.