Skocz do zawartości

Schemat połączeń stacyjki K750


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono

Szukam schematu podłączeń stacyjki K750 oraz opisu działania i przepływów prądu w poszczególnych położeniach kluczyka. Kopałem dzisiaj w zasobach netu i nic satysfakcjonującego nie znalazłem. W zasadzie to z miernikiem w garści można do tego dojść, ale łatwiej mi będzie gdy będę wiedział co powinno się dziać przy kręceniu kluczykiem. Potrzebuję tego do wykonania instalacji elektrycznej w motanym obecnie sowiecie (Dniepr z silnikiem Urala, lampa i stacyjka K750, osprzęt kierownicy na włącznikach starego typu :icon_razz:

Historia moich zmagań ze zmotą: http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm - dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to Ci pomoże:

Na wprost (bez kluczyka):

ДС – Ф, П - С С

 

W Lewo (bez kluczyka):

Б - Д С – Ф - С С

 

W prawo (bez kluczyka):

Б - Д С – Ф – П

 

Na wprost (z kluczykiem):

Б – ЗC, ДС – Ф, П - С С

 

W Lewo (z kluczykiem):

Б - Д С - Ф – С С - ЗC

 

W prawo (z kluczykiem):

Б - Д С - Ф – П - ЗC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację. Po południu będę to próbował ugryźć z miernikiem. Nie bardzo rozumiem co znaczy "w prawo i lewo bez kluczyka"? Czy chodzi o to, że można po przekręceniu kluczyka w dane położenie wyjąć go i wtedy zmienia się układ połączeń w stacyjce? Nie miałem nigdy K750 i nie wiem co i jak działa w danym położeniu kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację. Po południu będę to próbował ugryźć z miernikiem. Nie bardzo rozumiem co znaczy "w prawo i lewo bez kluczyka"? Czy chodzi o to, że można po przekręceniu kluczyka w dane położenie wyjąć go i wtedy zmienia się układ połączeń w stacyjce? Nie miałem nigdy K750 i nie wiem co i jak działa w danym położeniu kluczyka.

Dokładnie masz rację. Pozycja kluczyka w lewo i w prawo no i oczywiście z kluczykiem włożonym i bez.

miłej zabawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Grono

Szukam schematu podłączeń stacyjki K750 oraz opisu działania i przepływów prądu w poszczególnych położeniach kluczyka. Kopałem dzisiaj w zasobach netu i nic satysfakcjonującego nie znalazłem. W zasadzie to z miernikiem w garści można do tego dojść, ale łatwiej mi będzie gdy będę wiedział co powinno się dziać przy kręceniu kluczykiem. Potrzebuję tego do wykonania instalacji elektrycznej w motanym obecnie sowiecie (Dniepr z silnikiem Urala, lampa i stacyjka K750, osprzęt kierownicy na włącznikach starego typu :)

Historia moich zmagań ze zmotą: http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm - dzięki za pomoc.

 

Mysle ze Ci sie to przyde jesli nie masz jeszcze takich schematow.

http://arecki1113.republika.pl/m72.jpg

http://arecki1113.republika.pl/ruski1.jpg

Jak dobrze przeanalizujesz schematy i przyjzysz sie stacyjce dojdziesz co i jak. Moze jednak zalozysz stacyjke z ciagnika Ursus, bardziej niezawodna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend trochę posiedziałem nad stacyjką- oto do czego doszedłem http://jarekstryszawa10.w...aprawa_stacyjki . Czy dobrze myślę :icon_rolleyes: ?

Link nie dziala, ale doszedlem to "stacyjki" od Twojej strony glownej. W opisie masz napisane ze stacyjki uzyjesz tylko to sterowania cewka i modulem zaplonowym. Wydaje mi sie ze moze Ci wypalac styki w stacyjce gdy bedzie rozlaczala prad cewki. Daj moze jeszcze wylacznik zaplonu. Mocno Ci zalezy na tej oryginalnej stacyjce? Stacyjka z ciagnika tez podchodzi, jest tansza i bardziej wytrzymala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Link dałem z zakładką i pewno był za długi- ten powinien gadać OK http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniepr3.htm . Wolałbym jednak włożyć oryginalną stacyjkę, ale uważnie przyglądnę się tej ciągnikowej. Oczywiście dam dodatkowy wyłącznik zapłonu, praktycznie kluczyk będzie cały czas w jednym położeniu, bo silnik będę wyłączał na wyłączniku, a prąd na drugim głównym heblu (zwykle nie zostawiam motocykla bez dozoru). Dlatego zostawiłem wsporniki siedzenia z przodu na ramie -tam włożę mocne przełączniki, takie jak z T25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam. Link dałem z zakładką i pewno był za długi- ten powinien gadać OK http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniepr3.htm . Wolałbym jednak włożyć oryginalną stacyjkę, ale uważnie przyglądnę się tej ciągnikowej. Oczywiście dam dodatkowy wyłącznik zapłonu, praktycznie kluczyk będzie cały czas w jednym położeniu, bo silnik będę wyłączał na wyłączniku, a prąd na drugim głównym heblu (zwykle nie zostawiam motocykla bez dozoru). Dlatego zostawiłem wsporniki siedzenia z przodu na ramie -tam włożę mocne przełączniki, takie jak z T25.

 

 

Zapraszam na www.redmotorz.pl, wszystko o sovietach na forum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...