jarekstryszawa Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam Szanowne GronoSzukam schematu podłączeń stacyjki K750 oraz opisu działania i przepływów prądu w poszczególnych położeniach kluczyka. Kopałem dzisiaj w zasobach netu i nic satysfakcjonującego nie znalazłem. W zasadzie to z miernikiem w garści można do tego dojść, ale łatwiej mi będzie gdy będę wiedział co powinno się dziać przy kręceniu kluczykiem. Potrzebuję tego do wykonania instalacji elektrycznej w motanym obecnie sowiecie (Dniepr z silnikiem Urala, lampa i stacyjka K750, osprzęt kierownicy na włącznikach starego typu :icon_razz: Historia moich zmagań ze zmotą: http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm - dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Może to Ci pomoże:Na wprost (bez kluczyka):ДС – Ф, П - С С W Lewo (bez kluczyka):Б - Д С – Ф - С С W prawo (bez kluczyka):Б - Д С – Ф – П Na wprost (z kluczykiem):Б – ЗC, ДС – Ф, П - С С W Lewo (z kluczykiem):Б - Д С - Ф – С С - ЗC W prawo (z kluczykiem):Б - Д С - Ф – П - ЗC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Dzięki za informację. Po południu będę to próbował ugryźć z miernikiem. Nie bardzo rozumiem co znaczy "w prawo i lewo bez kluczyka"? Czy chodzi o to, że można po przekręceniu kluczyka w dane położenie wyjąć go i wtedy zmienia się układ połączeń w stacyjce? Nie miałem nigdy K750 i nie wiem co i jak działa w danym położeniu kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Dzięki za informację. Po południu będę to próbował ugryźć z miernikiem. Nie bardzo rozumiem co znaczy "w prawo i lewo bez kluczyka"? Czy chodzi o to, że można po przekręceniu kluczyka w dane położenie wyjąć go i wtedy zmienia się układ połączeń w stacyjce? Nie miałem nigdy K750 i nie wiem co i jak działa w danym położeniu kluczyka.Dokładnie masz rację. Pozycja kluczyka w lewo i w prawo no i oczywiście z kluczykiem włożonym i bez.miłej zabawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Witam Szanowne GronoSzukam schematu podłączeń stacyjki K750 oraz opisu działania i przepływów prądu w poszczególnych położeniach kluczyka. Kopałem dzisiaj w zasobach netu i nic satysfakcjonującego nie znalazłem. W zasadzie to z miernikiem w garści można do tego dojść, ale łatwiej mi będzie gdy będę wiedział co powinno się dziać przy kręceniu kluczykiem. Potrzebuję tego do wykonania instalacji elektrycznej w motanym obecnie sowiecie (Dniepr z silnikiem Urala, lampa i stacyjka K750, osprzęt kierownicy na włącznikach starego typu :) Historia moich zmagań ze zmotą: http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/info.htm - dzięki za pomoc. Mysle ze Ci sie to przyde jesli nie masz jeszcze takich schematow.http://arecki1113.republika.pl/m72.jpghttp://arecki1113.republika.pl/ruski1.jpgJak dobrze przeanalizujesz schematy i przyjzysz sie stacyjce dojdziesz co i jak. Moze jednak zalozysz stacyjke z ciagnika Ursus, bardziej niezawodna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 W weekend trochę posiedziałem nad stacyjką- oto do czego doszedłem http://jarekstryszawa10.w...aprawa_stacyjki . Czy dobrze myślę :D ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 W weekend trochę posiedziałem nad stacyjką- oto do czego doszedłem http://jarekstryszawa10.w...aprawa_stacyjki . Czy dobrze myślę :icon_rolleyes: ?Link nie dziala, ale doszedlem to "stacyjki" od Twojej strony glownej. W opisie masz napisane ze stacyjki uzyjesz tylko to sterowania cewka i modulem zaplonowym. Wydaje mi sie ze moze Ci wypalac styki w stacyjce gdy bedzie rozlaczala prad cewki. Daj moze jeszcze wylacznik zaplonu. Mocno Ci zalezy na tej oryginalnej stacyjce? Stacyjka z ciagnika tez podchodzi, jest tansza i bardziej wytrzymala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Witam. Link dałem z zakładką i pewno był za długi- ten powinien gadać OK http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniepr3.htm . Wolałbym jednak włożyć oryginalną stacyjkę, ale uważnie przyglądnę się tej ciągnikowej. Oczywiście dam dodatkowy wyłącznik zapłonu, praktycznie kluczyk będzie cały czas w jednym położeniu, bo silnik będę wyłączał na wyłączniku, a prąd na drugim głównym heblu (zwykle nie zostawiam motocykla bez dozoru). Dlatego zostawiłem wsporniki siedzenia z przodu na ramie -tam włożę mocne przełączniki, takie jak z T25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam. Link dałem z zakładką i pewno był za długi- ten powinien gadać OK http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniepr3.htm . Wolałbym jednak włożyć oryginalną stacyjkę, ale uważnie przyglądnę się tej ciągnikowej. Oczywiście dam dodatkowy wyłącznik zapłonu, praktycznie kluczyk będzie cały czas w jednym położeniu, bo silnik będę wyłączał na wyłączniku, a prąd na drugim głównym heblu (zwykle nie zostawiam motocykla bez dozoru). Dlatego zostawiłem wsporniki siedzenia z przodu na ramie -tam włożę mocne przełączniki, takie jak z T25. Zapraszam na www.redmotorz.pl, wszystko o sovietach na forum! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.