Skocz do zawartości

Wydech i filtr - wymiana


Sienkos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A tak naprawdę nie dowiesz się doputy dopuki nie zmierzą Ci na hamowni wspólczynnika AFR.. czyli składu mieszanki... a jesli masz za daleko na hamownie, albo żal Ci kasy, to załóż same puchy i obserwuj co się dzieje...jak osiągi się pogorszą znacznie, strzały w wydech, czy dławinie sie przy szybkim odkręceniu gazu (nawet na biegu jałowym) i biały kolor świec to wtedy bankowo trza regulować gaźniki albo inwestować w power commander jeśli jest na wtrysku... i nie wazne czy to będzie wydech dedykowany pod ten model motocykla, czy jakiś uniwersalny.

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Sienkos napisał:

Sorki za lamerskie pytanie ale co to jest ten power commader i co to daje? :icon_mrgreen:

power commander to taki dodatkowy komputer podłączony do oryginalnego ECU ... można wygywać do niego mapy wtrysku w zalezności od tego jak masz przerobiony sprzęt, wydechy filtr itd. i co chcesz osiągnać czy moc czy moment..generalnie zmienić chcarakterystyke silnika ustalając opowiedni skład mieszanki w zalezności od obrotów... strojenie tego dokładnie uda się tylko na hamowni po podłączeniu pod komputer z odpowiednim oprogramowaniem... nowsze pw mogą też oprócz mapy wtrysku modułować mapy zapłonu...czyli czas przeskoku iskry w zalezności od obciażenia silnika i tego co zamierza się uzyskać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za tak wyczerpujaca odpowiedz :icon_eek: .

Domyslam sie ze ma to wplyw na zywotnosc silnika. Dla mnie ta moc 70 KM bedzie wystarczajaca(pewnie i za duza) wiec glownie to zalezalo by mi na tym pieknym dzwieku i basowym brzmieniu - bajka. ;). Wiec mam nadzieje ze wymiana samej puszki nie spowoduje jakis nie przyjemnych zmian i dodatkowych regulacji.. Ale nie mam doswiadczenia dlatego pytam.

Edytowane przez Sienkos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w sv leo vince kompletny i wg mnie brzmi piekielnie. Nie mam porownania do orginalu bo taki juz kupilem. Jezdzac z wytlumiaczem ma fajny glos ale duzo cichszy ale bez ryczy jak wsciekly szczegulnie po odkreceniu na wysokim biegu przy niskich obrotach. Zakladajac wytlumiacz zegnam sie z jazda ponizej 3 tys i sa lekkie strzaly po odjeciu gazu. Bez wytlumiacza mozna jechac nawet na 2 tysiacach bez szarpań! Strzaly sa ale nie zawsze . Na zimnym silniku potrafi pieprznac dosc konkretnie. Jesli chodzi o porownanie to nie wiem tak jak mowilem a czy jest jakis zalamanie nie wiem bo jest to moj pierwszy motor o takiej pojemnosci i dla mnie ciagnie jak oszalaly.

 

Polecam zmiane wydechu bo to jest naprawde przepiekny dzwiek. jakbym mial prawko z checia bym podjechal zademonstrowac :) jesli chcesz czekac do polowy kwitnia to nie ma sprawy :):p <rotfl>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...