cabaniero Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) A tak naprawdę nie dowiesz się doputy dopuki nie zmierzą Ci na hamowni wspólczynnika AFR.. czyli składu mieszanki... a jesli masz za daleko na hamownie, albo żal Ci kasy, to załóż same puchy i obserwuj co się dzieje...jak osiągi się pogorszą znacznie, strzały w wydech, czy dławinie sie przy szybkim odkręceniu gazu (nawet na biegu jałowym) i biały kolor świec to wtedy bankowo trza regulować gaźniki albo inwestować w power commander jeśli jest na wtrysku... i nie wazne czy to będzie wydech dedykowany pod ten model motocykla, czy jakiś uniwersalny. Edytowane 26 Lutego 2007 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Sorki za lamerskie pytanie ale co to jest ten power commader i co to daje? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Sienkos napisał: Sorki za lamerskie pytanie ale co to jest ten power commader i co to daje? :icon_mrgreen: power commander to taki dodatkowy komputer podłączony do oryginalnego ECU ... można wygywać do niego mapy wtrysku w zalezności od tego jak masz przerobiony sprzęt, wydechy filtr itd. i co chcesz osiągnać czy moc czy moment..generalnie zmienić chcarakterystyke silnika ustalając opowiedni skład mieszanki w zalezności od obrotów... strojenie tego dokładnie uda się tylko na hamowni po podłączeniu pod komputer z odpowiednim oprogramowaniem... nowsze pw mogą też oprócz mapy wtrysku modułować mapy zapłonu...czyli czas przeskoku iskry w zalezności od obciażenia silnika i tego co zamierza się uzyskać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 (edytowane) dzieki za tak wyczerpujaca odpowiedz :icon_eek: .Domyslam sie ze ma to wplyw na zywotnosc silnika. Dla mnie ta moc 70 KM bedzie wystarczajaca(pewnie i za duza) wiec glownie to zalezalo by mi na tym pieknym dzwieku i basowym brzmieniu - bajka. ;). Wiec mam nadzieje ze wymiana samej puszki nie spowoduje jakis nie przyjemnych zmian i dodatkowych regulacji.. Ale nie mam doswiadczenia dlatego pytam. Edytowane 26 Lutego 2007 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbal Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ja mam w sv leo vince kompletny i wg mnie brzmi piekielnie. Nie mam porownania do orginalu bo taki juz kupilem. Jezdzac z wytlumiaczem ma fajny glos ale duzo cichszy ale bez ryczy jak wsciekly szczegulnie po odkreceniu na wysokim biegu przy niskich obrotach. Zakladajac wytlumiacz zegnam sie z jazda ponizej 3 tys i sa lekkie strzaly po odjeciu gazu. Bez wytlumiacza mozna jechac nawet na 2 tysiacach bez szarpań! Strzaly sa ale nie zawsze . Na zimnym silniku potrafi pieprznac dosc konkretnie. Jesli chodzi o porownanie to nie wiem tak jak mowilem a czy jest jakis zalamanie nie wiem bo jest to moj pierwszy motor o takiej pojemnosci i dla mnie ciagnie jak oszalaly. Polecam zmiane wydechu bo to jest naprawde przepiekny dzwiek. jakbym mial prawko z checia bym podjechal zademonstrowac :) jesli chcesz czekac do polowy kwitnia to nie ma sprawy :):p <rotfl> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.