aftys6 Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 tak jak w temacie chce wymienic paskudne- klockowate kierumki w mojej hondzi na jakies inne, lepiej sie prezętujeca, czy są jakieś wymagania co do minimalnych wymiarów kierunków lub do ich jasności??Wolę uniktnąc sytuacji że założe nowe kierunki i za chwile mi rągną mandat albo dowód zabiorą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Siemka ! Dowiedz sie jaka powinna byc frequencja tzn ile migniec na min. Nie powinno byc dylematow zwlaszcza w PL. pozdrawiam :crossy: Edytowane 24 Lutego 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capon Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Częstotliwość migania to od 60 do 120 cykli na minutę. Ale co do wielkości to chyba nie ma ograniczeń. A diodowe kierunkowskazy to chyba nawet jaśniej świecą od tradycyjnych. Edytowane 24 Lutego 2007 przez capon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jedna rzecz mi chodzi po głowie..jak spali mi sie np przedni kierunek to tylni miga dwukrotnie szybciel, dlatego iż przerywacz jest czuły na zmainę impedencji odbiornika, czy jakos tak, więc jezeli wstawie np kierunki diodowe to automatycznie spadnie pobór mocy co za tym idzie też i chyba impedencja odbiornika ( !! ??) Czy nie stanie sie coś takiego że kierunki będa o wiele szybciej migały i czy isntenieje możliwosć regulacji przerywacza. Troche takie maśło maślane ale powinniście zalapać o co mi chodzi....Teraz mam kierunki 21 Watt, mało które z dostępnych na rynku ma taki pobór mocy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Pierwsze co, to odległość między kierunkami. W tym momencie coś nie moge tego wygrzebać w kodeksie, ale dla motoroweru są to wartości 240 mm dla przodu i 180mm dla tyłu. Kierunki powinny świecić na żółto ( czy pomarańczowo, jak kto woli to nazwać), kolor klosza nie ma znaczenia. Częstotliwość to 90 cykli na sekunde ( -+ 30 cykli) więc tak jak napisał kolega powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jedna rzecz mi chodzi po głowie..jak spali mi sie np przedni kierunek to tylni miga dwukrotnie szybciel, dlatego iż przerywacz jest czuły na zmainę impedencji odbiornika, czy jakos tak, więc jezeli wstawie np kierunki diodowe to automatycznie spadnie pobór mocy co za tym idzie też i chyba impedencja odbiornika ( !! ??) Czy nie stanie sie coś takiego że kierunki będa o wiele szybciej migały i czy isntenieje możliwosć regulacji przerywacza. Troche takie maśło maślane ale powinniście zalapać o co mi chodzi....Teraz mam kierunki 21 Watt, mało które z dostępnych na rynku ma taki pobór mocy.... Sposoby na ten problem to: - elektroniczny przerywacz lub tradycyjny przerywacz dostosowany do mocy nowych kierunków lub mniejszej- zwiększenie obciążenia przerywacza np. poprzez dodanie żarówek (mogą być ukryte) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joniec Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Najważniejszą chyba rzeczą jest homologacja, jeśli ma europejską homologację czyli na szkle jest literka E z jakąś cyfrą to powinno być dobreTo reszta która powinna wszystko wyjaśnić. http://www.ifp.pl/html/rd/03_32_262/03_32_262.html To jest rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów mniej więcej w 3/4 części jest załącznik 6 dotyczy wszystkich świateł. W tabeli są między innymi kierunkowskazy poczytajcie i będzie wszystko jasne. Edytowane 24 Lutego 2007 przez joniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 dorzucę kolejne pytanie do tego wątku żeby forum nie zasmiecacA mianowicie, czy obowiązkowe są te śmieszne pomarańczowe odblaski po bokach motocykla, u mnie śa one z przodu pod kierunkami i z tyłu pod siedzeniem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capon Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Osobiście uważam, że pomarańczowe odblaski boczne to tylko w ameryce są obowiązkowe (no i może jeszcze w kanadzie). Ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joniec Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Aftys6 w tym załączonym przezemnie linku jest wszystko poczytaj i przejrzyj dokładnie ten załącznik 6 będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.