Skocz do zawartości

zmiana kierunków,


aftys6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie chce wymienic paskudne- klockowate kierumki w mojej hondzi na jakies inne, lepiej sie prezętujeca, czy są jakieś wymagania co do minimalnych wymiarów kierunków lub do ich jasności??

Wolę uniktnąc sytuacji że założe nowe kierunki i za chwile mi rągną mandat albo dowód zabiorą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

 

Dowiedz sie jaka powinna byc frequencja tzn ile migniec na min. Nie powinno byc dylematow zwlaszcza w PL.

 

pozdrawiam

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częstotliwość migania to od 60 do 120 cykli na minutę. Ale co do wielkości to chyba nie ma ograniczeń. A diodowe kierunkowskazy to chyba nawet jaśniej świecą od tradycyjnych.

Edytowane przez capon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna rzecz mi chodzi po głowie..

jak spali mi sie np przedni kierunek to tylni miga dwukrotnie szybciel, dlatego iż przerywacz jest czuły na zmainę impedencji odbiornika, czy jakos tak, więc jezeli wstawie np kierunki diodowe to automatycznie spadnie pobór mocy co za tym idzie też i chyba impedencja odbiornika ( !! ??)

Czy nie stanie sie coś takiego że kierunki będa o wiele szybciej migały i czy isntenieje możliwosć regulacji przerywacza. Troche takie maśło maślane ale powinniście zalapać o co mi chodzi....

Teraz mam kierunki 21 Watt, mało które z dostępnych na rynku ma taki pobór mocy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co, to odległość między kierunkami. W tym momencie coś nie moge tego wygrzebać w kodeksie, ale dla motoroweru są to wartości 240 mm dla przodu i 180mm dla tyłu. Kierunki powinny świecić na żółto ( czy pomarańczowo, jak kto woli to nazwać), kolor klosza nie ma znaczenia. Częstotliwość to 90 cykli na sekunde ( -+ 30 cykli) więc tak jak napisał kolega powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna rzecz mi chodzi po głowie..

jak spali mi sie np przedni kierunek to tylni miga dwukrotnie szybciel, dlatego iż przerywacz jest czuły na zmainę impedencji odbiornika, czy jakos tak, więc jezeli wstawie np kierunki diodowe to automatycznie spadnie pobór mocy co za tym idzie też i chyba impedencja odbiornika ( !! ??)

Czy nie stanie sie coś takiego że kierunki będa o wiele szybciej migały i czy isntenieje możliwosć regulacji przerywacza. Troche takie maśło maślane ale powinniście zalapać o co mi chodzi....

Teraz mam kierunki 21 Watt, mało które z dostępnych na rynku ma taki pobór mocy....

 

Sposoby na ten problem to:

 

- elektroniczny przerywacz lub tradycyjny przerywacz dostosowany do mocy nowych kierunków lub mniejszej

- zwiększenie obciążenia przerywacza np. poprzez dodanie żarówek (mogą być ukryte)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejszą chyba rzeczą jest homologacja, jeśli ma europejską homologację czyli na szkle jest literka E z jakąś cyfrą to powinno być dobre

To reszta która powinna wszystko wyjaśnić.

 

http://www.ifp.pl/html/rd/03_32_262/03_32_262.html

 

To jest rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów mniej więcej w 3/4 części jest załącznik 6 dotyczy wszystkich świateł. W tabeli są między innymi kierunkowskazy poczytajcie i będzie wszystko jasne.

Edytowane przez joniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...