zwierzak Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Uświadomcie mnie na temat położenia tego kurka dozowania paliwa.Czy jak mam ustawione na przepływ(PRI) to czy mogę tak jechać czy musi byc koniecznie na ON lub RES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Uświadomcie mnie na temat położenia tego kurka dozowania paliwa.Czy jak mam ustawione na przepływ(PRI) to czy mogę tak jechać czy musi byc koniecznie na ON lub RES. CzołemMasz kranik podcisnieniowy. Najkrócej mówiąc - pozycję PRI używasz tylko do rozruchu zimnego silnika, tak aby gaźniki napełniły się paliwem (ta pozycja umożliwia podciśnieniowe dostarczenie mieszanki do gaźników). Po uruchomieniu silnika przestawiasz kranik na ON, a jak trzeba to na RES - rezerwę, rzecz jasna. Na postój pozostawiasz kranik w motocyklu w pozycji ON lub RES, nie na PRI!. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2003 Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.Mam tylko jeszczo jedno pytanie.Co się stanie jeśli podczas jazdy kranik cały czas będzie w pozycji PRI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.