Tas[PL] Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam,Przymierzam się do zakupu Hondy CBR F4i.Moj (potencjalny) motocykl przyjechał do Polski ze Szwajcarii (oczywiście po szlifie).Moje pytanie jest odnośnie mocy tego motocykla. W dowodzie ma wpisaną wartość czterdzieści kilka koni mechanicznych, i wiem że ta blokada jest mechaniczna i jest założona na mantetkę (można ją odkręcić na około 1/3 orginalnego obrotu) - wiem, że nie ma problemu ze zdemontowaniem tego ogranicznika.Słyszałem jednak, że motocykle produkowane na rynek Szwajcarski miały jeszcze 'jakieś' elektroniczne blokady i ponoć te hondy były ograniczane do około 90 koni.Moje pytania zatem brzmią: 1) jak sprawdzić jaką ten motocykl ma naprawdę moc (opócz oczywiście hamowni)2) jeżeli opisany wyżej sposób jest jedyny to gdzie w wawie można sprawdzić moc motocykla (w miare rozsądnej cenie)3) jeżeli rzeczywiście jest 'jakaś' blokada (inna od opisywanej w poscie) ograniczająca maksymalną moc motocykla to czy poprostu się ją w "cudowny" sposób zdejmuje czy może wymaga to dużego/pracochłonego/kasochłonnego wysiłku. Pozdrawiam, i dziękuję pomoc. P.S. Z góry przepraszam za laickie podejście do tematu, lecz dopiero zaczynam przygodę z motocyklami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jeśli ma to być wymierny wynik to raczej tylko hamownia, bo wtedy to ma sens. Inaczej to można by się bawić, gdybyś miał drugi taki motocykl, ale to już raczej wróżenie z fusów. Hamownię masz w PolandPosition, ale nie wiem ile to kosztuje. Rozmawiałem kiedyś z gościem, który się przeprowadził do Polski z zagranicy i przywiózł swoją VFRkę która miała chipa blokującego ją do 180 km/h, co gościa mocno frustrowało, szczególnie gdy wybierał się z grupą na Brno, oczywiście reszta grupy nie miała takiego problemu i gość dojeżdżał jakiś czas później. W końcu kupił chipa ze Stanów i zakończyły się jego problemy, nie wiem ile go to kosztowało, ale mówił że dał za to trochę kasy. Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Chyba mozna to sprawdzic po numerze ramy.Nie pyaj mnie prosze jak bo nie wiem.Swita mi takie cos w głowie, bo o tym czytałem. Motocykle ograniczone do 180 sa tylko w japoni.Do tej włąsnie predkoci majq wyskalowany budzik a ograniczenie realizowane było w przypadku VFRy modułem zapłonowy. pzdr :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Chyba mozna to sprawdzic po numerze ramy.Nie pyaj mnie prosze jak bo nie wiem.Swita mi takie cos w głowie, bo o tym czytałem. Motocykle ograniczone do 180 sa tylko w japoni.Do tej włąsnie predkoci majq wyskalowany budzik a ograniczenie realizowane było w przypadku VFRy modułem zapłonowy. pzdr :P Siemka po nr. ramy nie sprawdzisz. dowidaywalem sie juz w Hondzie i Yamaha. jezeli cos bylo robione to w przypadku moto z niemiec byloby wpisane w Briefie ( stare ) lub ( nowe Zilassungsbescheinigung Teil II. nie wiem jakie dokumenty posiada moto ze Szwajcari. pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Od siebie dodam tylko tyle ze moto ze Szwajcarii moga byc dlawione dosc nietypowo (z powodu przepisow o ochronie srodowiska). Moja dywersja na przyklad dlawiona byla inaczej niz modele z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Od siebie dodam tylko tyle ze moto ze Szwajcarii moga byc dlawione dosc nietypowo (z powodu przepisow o ochronie srodowiska). Moja dywersja na przyklad dlawiona byla inaczej niz modele z Niemiec. Mógłbyś napisać jak była dławiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) Mógłbyś napisać jak była dławiona? Dla scislosci - nietypowo w sensie ilosci KM, natomiast "sposoby" dlawienia byly dosc standardowe - dysze i jakies zwezki w wydechu jesli sie nie myle (ja przerabialem tylko temat dysz), krucce na przyklad okazaly sie standardowe. Ale wiesz te motocykle dzieli przepasc technologiczna wiec niewiele Ci to pewnie pomoze. Edytowane 1 Marca 2007 przez rzoov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Dzięki :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.