Skocz do zawartości

Yamaha TTS a inne japonskie 600


Rekomendowane odpowiedzi

to ze klx troche przekombinowany to sie zgodze (wyprzedzili troche technika mozliwosci :] ), ale nie ma tragedii. Z czesciami uzywkami jest problem w polsce. Zato w niemczech to raj dla motoru, zima 2006 rozllecial mi sie dekompresator rozwalajac pokrywe i uszkadzajac glowice i walek. Wszystkie te czesci kupilem za magiczna sume 6 euro + przesylka :) (glowica, walki, pokrywa). Jezeli chodzi o inne czesci ekspolatacyjne to sa dostepne u nas od reki, lozyska zawiasu, glowki ramy, czesci zawieszenia przod, slizgi lancuch to wszystko pasuje od KXa.

Teraz juz podlacze sie do watku, mialem okazje pojezdzic na tts i w porownaniu do klxa to byl mul. Co do zawiasu w tts co o wiele twardszy niz w klxie (ver. C) co pozwalalo na polatanie spokojnie po torze

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no klx ma 10 koni więcej a to już napewno czuć :icon_mrgreen: Ale klx wydaje mi się bardziej hardcorowy :( Jakie spalanie wychodzi?

 

A i jeszcze jedno jeździłem kilkoma singlami 600-650 i system yamahy z drugim gaźnikiem daje duży komfort, a kultura pracy silnika na niskich obrotach jest az niewiarygodna po jeździe np na klr lub dr. Też macie takie odczucie ze yamaha nie szarpie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asmodan tarczy hamulcowej tylniej do KLX-a niechcesz kupic :) za 50 zl stan bdb albo i idealny , kupilem myslac ze do KLR-a wejdzie , ale sie pomylilem :/ .

 

Slyszalem ze TT i XT sa bardzo elastyczne , mi kawa spokojnie od 2 tys ciagnie bez zadnego szarpania :biggrin: czasem i troszke ponizej 2 tys.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie w trasie wyszlo mi na gazniku mechanicznym mikuni 5,6L na 112km, na oryginalnym membranowym to nie wiem ile pali ale pewnie mniej bo nie ma pompki. Jezeli chodzi o teren to przy normalnym smiganiu (zwiedzanie) jest kolo 6L a przeprawowki to trzeba powyzej 7L liczyc (duzo sie macha manteka to pompka sika paliwem)

 

Co do tezy ze "jamaszki" sa elastyczniejsze na dole to prawda (klx dopiero dobrze sie czuje powyzej 2 tys a nejlepiej od 3), charakterystyka dolu TTS jest nawet lepsza od drki 600 (nie wiem jak 650 z gaznikiem membranowym). Nitromen jezeli chcesz kupic TTSke i smigac na jakies trasy po drogach to juz ci z gory mowie ze dupa boli od tej kanapy i zawiecha tylna twarda mimo iz sie skreci na polozenie soft i odciagnie sprezyne.

Pozdro

 

PS a co do tarczy to wystaw na allegro :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę inaczej. Otóż jeżeli zmienię moto to już tylko na harda 450. Nie kupię już sześćsetki. Oczywiście zakładając, że nadal będzie tylko teren.

A z sześćsetek japońskich w teren brałbym tylko i wyłącznie TTR, ostatni model bez rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...