Seba Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Mam ok. 25 tys po generalce i ok 5 tys po szlifie.Przyszedł czas na łożyska i korbowódi tu jest problemW najbliższym czasie zmieniam łożyska ale na regeneracje już nie starczy kasy Jak duży wpływ ma zużyty korbowód na trwałość nowych łożysk?Czy zużyty korbowód ma jakiś (jaki?) wpływ na trwałość cylindra/tłoka? Dodam jeszcze że nie bardo mam ochote ładować kase w remont simsona bo robię prawo jazdy.Simsonem bede chyba śmigał tylko do szkoły (kilka km dziennie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Niestety kolego, lozysko korbowe to najbardziej newralgiczny punkt.Od udarowych udezen luznego korbowodu o czop korbowy, poleci ci wszystko.Za 1000-2000km bedziesz mial prawdopodobnie po lozyskach i po wale. Dawno temu pojechalem w trase emka solo, i na korbach mialem luz ok 0,15mm.Mysle sobie - przeciez to sprzet wojskowy - da rade.No to pojechalismy. Ema dzwonila strasznie.Po powrocie - ok 2000km, zdejmuje cylimndry w domu, a tu !!!!! - lewa korba 3mm prawa korba 2,5mmm.Wal zlom.Wracajac do tematu - z luzem ok 0,1 zrobisz 1000-2000km.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 6 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2003 czeDokladnie jak powiedzial szableJesli bedzie luz to bedzie sie powiekszal spowodowany praca udarową (wyobraz sobie jakie to sa sily gdy wstawisz mu 8 tyz obrotów.Rwie w gore i w doł az huczy)Proponowal bym Ci pomierzyc to i tamto i porownac z serwisówką.Jak sie zmiescisz w granicach tolerancji to zostaw.Jak nie to decyzja zalezy wylacznie od Ciebie,bo predzej Ci to i tak wyjdziePozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 dzieki za odp. to że się łożyska szybciej zużyją wiedziałem, chciałem się tylko dowiedzieć czy nastąpi to bardzo szybko czy nie tak bardzo - już wiem dzieki! a teraz jeszczeczy się cylinder/tłok zużywa jakoś specjalnie jak są te luzy na wale czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 oczywista sprawa, ze jak leci lozysko korbowe, to i glowka korbowodu i otwory na sworzen tlokowy tez. Z tego co wiem, cylinder nie. A jak ci zacznie tlok walic w glowice, to murowane urwanie korbowodu.Tak juz w zyciu jest ech.... :())) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 10 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2003 A jak ci zacznie tlok walic w glowiceNie przesadzajmy, nie zamieżam aż tak długo męczyć tego silnika.Jutro się za niego biorę.Jak już wszystko będzie zdjęte to zrobię polerke kanałow, tylko wałka nie mam :( :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.