Gość Wojtashuby Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam wszystkich ,siadło mi ładowanie w jawie 350 twin sport ,wymieniłem szczotki i nic ,w jawach ten problem jest dobrze znany :D( błagam was pomóżcie mi !! :buttrock: :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Po wymianie szczotek świeciła się kontrolka ładowania? Czy zgasła i puźniej się zaświeciła? Opisz dokladnie co się dzieje z motocyklem i układem ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 (edytowane) Sprawdz kable od masy - zarówno przy prostowniku jak i przy regulatorze;One czasem lubią zaśniedzieć - sam to przerabiałem, i to jest powodem większości awarii ładowania w Jawie; Jeśli to nic nie da - sprawdź regulator; Edytowane 16 Lutego 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 do sprawdzenia pozostały, diody, regulator, stojan i wirnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtashuby Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Po wymianie szczotek świeciła się kontrolka ładowania? Czy zgasła i puźniej się zaświeciła? Opisz dokladnie co się dzieje z motocyklem i układem ładowania. dioda pali sie cały czas , później (po ok 20 minutach jazdy :D ) motor gaśnie :) (wyładowany akumulator) :clap: sprawdzałem na klaksonie :D do sprawdzenia pozostały, diody, regulator, stojan i wirnik. Dioda jest ok , co do regulatora ,strojana i wirnika zobaczymy , jeszcze niesprawdzałem Sprawdz kable od masy - zarówno przy prostowniku jak i przy regulatorze;One czasem lubią zaśniedzieć - sam to przerabiałem, i to jest powodem większości awarii ładowania w Jawie; Jeśli to nic nie da - sprawdź regulator; Również sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 To jest to co ja kiedyś miałem. Jak szczotki choć na kilka minut nie dają napięcia na wirnik (czyli nie bedzie połączenia z pierścieniami) to tranzystor mocy (ten taki duży w środku regulatora) się po prostu spali i musisz go wymienić na nowy. To jest chyba to bo ja tak miałem. I to jest czesta przyczyna gdy szczotki się odłączą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.