Stifler Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Mam taki problem.. Jeździłem poł dnia i nie było problemu.. Gasiłem i zapalalem wiele razy ale teraz jak chciałem go zapalić tylko zaskoczył i zgasł.. Nie włącza sie pompa paliwa bo normalnie jest ją słychac przy rozruchu a teraz cisza.. Jakiś przekaźnik zaskakuje i nic(rozrusznik normalnie kreci).. Raz tak miałem ale wydawało mi sie ze to zle włożona wtyczna od pompy bo po jej ruszeniu zadziałał ale to raczej zbieg okolicznosci bo teraz to nic nie daje.. raczej wykluczam uszkodzenie pompy bo ostatni raz zrobilo mi sie to jakies dwa tygodnie temu wiec nie mogla sie na tyle czasu naprawić bo chyba by cos przerywało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Miałem podobny problem...u mnie okazało się że to właśnie owa wtyczka połączenie z lwewj strony od akumulatora do zasilanai całej instalacji w tym pompy... wnętrze wtyczki było nadpalone ..wlutowałem nowa wtyczkę i teraz jest ok.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Lub czujnik pionu motocykla. Albo się odpioł i przechylił przez co komputerowi wydaje się że motocykl leży lub z nim samym coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Miałem podobny problem...u mnie okazało się że to właśnie owa wtyczka połączenie z lwewj strony od akumulatora do zasilanai całej instalacji w tym pompy... wnętrze wtyczki było nadpalone ..wlutowałem nowa wtyczkę i teraz jest ok.... A możesz mi dokładnie powiedzieć o którą wtyczke chodzi?? Gdzie ona jest?? U mnie to raczej wina pompy, bo jak dałem jej napięcie to sie nie odezwała.. zaraz biore sie za jej odkręcanie.. Mam nadzieje ze tylko jakiś kabelek nie styka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Jest tam jedna wielka wtyka..z lewej strony ...od akumulatora idzie gruby przwód plusowy do dużej kości z dwoma bezpiecznikami... rozłącz tą wtyczkę i popatrz jak wygląda wnętrze, czy nie ma nadpaleń i nadtopień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 witamja u siebie miałem podobny problem w hondzie i były to wypalone styki w pompie które daje się wyczyścić papier ścierny i usterki nie ma pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Dzieki za zainteresowanie... Juz po problemie.. mam nadzieje.. Wszystkie wtyki sprawdzałem i były ok ale rozebrałem pompe paliwa, wyciągnąłem samą pompkę z tego bajzlu przewodów i okazało sie ze nic nie rusza .. Kilka razy podłączyłem raz w lewo raz w prawo i ruszyła.. musiala sie jakoś zaciąć.. Teraz jest już ok bo ją sprawdzałem i nic nie wskazywało żeby była uszkodzona.. mam nadzieje, że bedzie już dobrze działała P.s. Dzisiaj zamontowałem dwa tłumiki Leovince Carbon z hondy xx .. Nareszcie moja maszyna pracuje jak powinna(czyt. robi małe trzęsienie ziemi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.