Rafal_akros Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam wczoraj kupiłem taki fajny sprzęcik jak DT125R W silniku są stuki o czym z resztą właściciel mówił... No ale ok sprawdziłem przed kupnem czy jest luz na korbowodzie (góra dół) i nic jest ok, i tu mój wniosek pierścionki. Dziś ku mojemu zdziwieniu po rozebraniu silnika widzę, że tłok i pierścionki na nim są OK, korbowód nie ma luzów (góra dół) jedynie (prawo lewo) co raczej nie powinno wpływać na wadliwe działanie całego silnika. A więc moje pytanie co może jeszcze stukać w tym silniku, czy jest możliwe stukanie zaworu wydechowego? Wszystkim odpowiadającym głębokie :lalag: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Korba osiowy luz może mieć, byle żeby promieniowego nie było. Stukać może jeszcze łożysko na sworzniu tłokowym wg mnie lub łożyska wału. Jaki to jest stukot? Metaliczny czy głuchy? YPVS raczej odpada jako źródło stuków. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Zdecydowanie głuchy, zanika przy pewnym zakresie obrotów, motór jeździ całkiem OK, nie jest słabe (jak na 125) ani nie gaśnie na wolnych obrotach również ładnie się na nie wkręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 mialem to samo w kmxie.pkazalo sie ze rowek na pierscien sie w jednym miejscu poszerzyl x2.Autentycznie pierscien sobie go wyklepal.i latal gora dol stukajac.teraz robie remont cylindra i nowy tlok.przy 4 do 6 tys bylo stukanie potem zanikalo.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Korba osiowy luz może mieć, byle żeby promieniowego nie było. Stukać może jeszcze łożysko na sworzniu tłokowym wg mnie lub łożyska wału. w 100% popieram tą wypowiedz, luz na łozyskach (na wale) jak jeszcze nie rozebrales silnika mozesz sprawdzić na magnecie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 podlącze sie do tematu. cylinderek mam po szlifie, łozysko pod tłokiem wymienione, wał po regeneracji, jak jest zimny jest takie pukanie jak byu coś ocoś tłukło. poem zanika. pojawia się czasem przy pełnym obciążeniu silnika(pełen gaz,3/4 prędkości obrotowej silnika) nie zawsze ale jak jest to dość mocno. Łożyska nie były jeszcze zmieniane więc chyba zmienie, nie jestem pewien czy to może kosz stukać , bo ma już luzy, chce to wymienić, co wy na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Sprawa się wyjaśniła okazało się, że burak co przede mną robił "remont" zrobił szlif i wsadził nominalny tłok a ze moto waliło jak .... to sprzedał, normalnie burak jakich mało. Jak by ktoś chciał kupić prawie nowy tłok VERTEX`a (pierścionki, sworzeń, zabezpieczenia) wszystko z przebiegiem max 20km to zapraszam na GG 2022449 Oddam to za grosze bo mi nie potrzebne a szkoda wywalić nówex tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.