Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 MIK125 - nie oczysciles dokladnie gniazda zaworka iglicowego - sprezarka zrobila to za ciebie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Masz ten sam problem o ktorym pisal kolega Yosarnian.Z jakiegos powodu paliwo ci wypelnia komore plywakowa i wydostaje sie na zewnatrz co zachodzi w 2 wypadkach: - uszkodzenie plywaka - tonie po napelnieniu sie paliwem, - uszkodzenie / zuzycie zaworka iglicowego tego plywaka lub jego niedomkniecie z powodu jakiegos paprocha.Trzeba zdjac i rozebrac gaznik, potrzasnac plywakiem by sprawdzic czy jest pusty czy z paliwem, rozebrac zaworek i stozek iglicy obejrzec pod szklem powiekszajacym, czy nie wygnieciona, to samo gniazdo - przemyc carb cleanerem, przedmuchac sprezonym powietrzem, zlozyc, sprawdzic czy sie nie leje. Adam M. Adamie tak ostatnio wziąłem ksiązke o maluchu i z ciekawości przyjżałem sie gaźnikowi ... hmm mówisz ze zaworek iglicowy może być zapchany... ale przeciez komora pływakowa jest pełna wiec paliwo musi jakoś tam się dostawać a z tego co widzialem na schematach maluszka to paliwo z krućca idzie własnie przez ten zaworek do komory pływakowej .... Dobrze rozumuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Dobrze. Zaworek iglicowy może byc zapchany nie w sensie, że nie przepuszcza benzyny, ale że się nie "cofa" (jakiś paproch go blokuje) powodując przelanie komory. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Dobrze. Zaworek iglicowy może byc zapchany nie w sensie, że nie przepuszcza benzyny, ale że się nie "cofa" (jakiś paproch go blokuje) powodując przelanie komory. Pzdr Czyli wykręcić go i przeczyścić ? z reguły dysze wkręcane są do oporu i nic nie regulują ale mam wrażenie, że ten zaworek reguluje coś ... wykręcając go liczyc obroty ? na co zwrócić uwage ? jak to zrobić żeby czegoś nie popsuć ? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Lunatyk, jak nie masz o tym pojecia i serwisowki to polecam, tak jak koledzy warsztat. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.