Skocz do zawartości

Motocykl sportowo turystyczny dla niskiej osoby


Rekomendowane odpowiedzi

siedzisz w GB wiec jak bedzie pogoda to kopnij sie do handlarzy albo do prywatnych sprzedawcow i zrob jazde probna, bo to na forum to tylko niestety teoryzowanie.

sam musisz odczuc co Ci lezy a tam masz pelne mozliwosci. Uklon do Adama M i jego rady co do Enduraka. Na nim najlepiej sie czlowiek uczy.

 

Otóż to. Nawet przy najszczerszych radach to wszystko to TYLKO teoretyzowanie. Zajrzyj do kilku salonów, handlarzy, whatever i kajtnij się kilkoma sprzętami a wtedy powinno Ci się nieco rozjaśnić.

Ja ze swojej strony dorzucę jeszcze yamaszke xj-600...super sprzęcik na początek...poleciłbym też fazerka ale to już inna bajka (niemal 100 kucyków) i lepiej odstawić go na później.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos wole sluchac terorii od uzytkownikow niz od sprzedawcow :crossy:

 

smigalem dzis na er5, maly sprzecik, przez wielu polecany na pocztek hm...

 

zmieniajac podejscie i szukajac czegos w tym segmencie, co tam mamy?

 

cb500, er5, xj600 i co jeszcze (tak na pierwszy sezon, za rok odswieze watek :)), jednak po dzisiejszej jezdzie, twierdze: owiewka musi byc.

 

staralbym sie ominac gs'a i gpz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Lamassu

 

thundecat... nice... :icon_rolleyes:

100km na poczatek?

 

vfr pojawila sie tutaj z kilku powodow:

- zawsze sie mi podobala, niezawodny turystyk a jak trzeba to smiga, znam goscia ktory to sprzedaje,

niestety po paru set metrach zauwazylem to co osito mowi.

 

Zabralem sie za lekture o CB500, ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Lamassu

 

thundecat... nice... :icon_biggrin:

100km na poczatek?

 

vfr pojawila sie tutaj z kilku powodow:

- zawsze sie mi podobala, niezawodny turystyk a jak trzeba to smiga, znam goscia ktory to sprzedaje,

niestety po paru set metrach zauwazylem to co osito mowi.

 

Zabralem sie za lekture o CB500, ciekawe...

 

Thundercat to super maszynka ja jednak jestem zwolennikiem sukcesywnego poznawania tajników "mocy" a nie wskakiwanie od razu na stukonnego rumaka...coś co ma 50-60 kucyków też może nieźle pohulać a na początek jest w sam raz :icon_rolleyes:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Jak juz tak lubisz te plastiki to mimo ze to Suzuki, obejrzyj sobie model GS 500 S. Nowka kosztuje 4710,- € urzywany dostaniesz duzo taniej. Moc 48 KM wiec na poczatek chyba Ci wystarczy. Nie jezdzilem tym ale opinie sa pochlebne.

 

pozdrawiam

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thundercat to super maszynka ja jednak jestem zwolennikiem sukcesywnego poznawania tajników "mocy" a nie wskakiwanie od razu na stukonnego rumaka...coś co ma 50-60 kucyków też może nieźle pohulać a na początek jest w sam raz :cool:

Pozdro

 

a mozna wiedziec co miales przed sprintem?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mozna wiedziec co miales przed sprintem?

pzdr

 

Jasne, żadna tajemnica:

1 motorynka :bigrazz: :)

2 XJ-600

3 FZS-600S Fazer

przy okazji przychylam się również do sugestii kolegi ks-rider'a, a mianowicie gs-500. Miałem okazję pojeździć trochę tym sprzętem ponieważ kupowaliśmy moto dla żony kumpla. Bardzo fajne cóś, z niezbyt mocnym silniczkiem ale za to bardzo poręczne i tanie w eksploatacji.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to ludzie maja problemy tyle sprzetow do wyboru.... :P

 

dolacze do szanownych przedmowcow i wskaze na GS 500 (znajomek lata tym od trzech sezonow i to na trasie czy w miescie sobie chwali - choc to nie HONDA).

 

:banghead: :biggrin:

81620200.jpg

Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...

... aż ciężko ich wyprzedzić!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos wole sluchac terorii od uzytkownikow niz od sprzedawcow ;)

 

smigalem dzis na er5, maly sprzecik, przez wielu polecany na pocztek hm...

 

zmieniajac podejscie i szukajac czegos w tym segmencie, co tam mamy?

 

cb500, er5, xj600 i co jeszcze (tak na pierwszy sezon, za rok odswieze watek :icon_twisted:), jednak po dzisiejszej jezdzie, twierdze: owiewka musi byc.

 

staralbym sie ominac gs'a i gpz

 

A dlaczego chcesz ominać GPZ?? myslisz że jest gorszy od er5?? napewno jest ładniejszy i ma bardziej sportowy wygląd. GS'a owszem omijaj bo przestarzała konstrukcja, a GPZ wciąz aktualny i ta niezawdnośc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz ominać GPZ?? myslisz że jest gorszy od er5?? napewno jest ładniejszy i ma bardziej sportowy wygląd. GS'a owszem omijaj bo przestarzała konstrukcja, a GPZ wciąz aktualny i ta niezawdnośc.

 

gpz ładniejszy?oczywiście kwestia gustu

jednak np er5 to po prostu naked-sylwetka się nie starzeje

a gpz to już stary motocykl o wyglądzie sportowym z lat osiemdziesiątych - stylizacja motocykli sportowych zmienia się szybko, starzeje się szybko, a naked zawsze będzie nakedem, ewentualnie klasykiem :flesje:

nie sądzę żeby gs była przestarzałą konstrukcją, nazwałbym to dojrzałą konstrukcją :crossy: -gs nawet nie próbuje być sportowym motocyklem -to motocykl typowo użytkowy

 

i jeszcze apropos niezawodności kawy -chyba żartujesz!!!

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze apropos niezawodności kawy -chyba żartujesz!!!

 

 

Chyba bede musial przyznac Ci racje ! ! !

 

pozdrawiam

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zapewne sami wiecie jak czesto zmieniaja sie pomysly przy zakupie moto (a zwlaszcze 1ego).

Po lekturze forum, postanowilem ominac cb, gs, gpz itp i zabrac sie za okolice 600cc, jak juz pisalem, mysle, ze jestem w stanie podejsc spokojnie do jazdy (+ treningi na pustych parkingach;))

 

W tym momencie interesuje sie 2ma motocyklami: VFR800 97' oraz Thunderacat 98'

 

VFR:

- poza tym co juz wczesniej pisalem, po kolejnej jezdzie, odczucia jak najbardziej pozytywne, jej historia wyglada nastepujaco: znajomy wola L1500 (czyli o 1000 mniej niz ten rocznik kosztuje), znam goscia wiec i historie moto, jest po upadku i byla (kiepsko) malowana (dlatego zanizona cena), ja tam osobiscie nie narzekalbym.

 

T-cat

- podobne przeznaczenie i parametry moto(?), rzedowka zamiast v'ki (czyli spokojniej na dole, tzn tam gdzie ja bede przebywal), cena ta sama (ok 1500) a polowa przebiegu, oryginalny paintjob,

 

Wiec zastanawiam sie co jest bardziej niezawodne, nizsze w kosztach utrzymania.

Za ta sama cena mam do wyboru vfr z kiepskim malowaniem i duzym przebiegiem, lub T-cat'a z polowa przebigu, w pieknym stanie wizualnym.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mowilem o thundrecat to nikt mnie nie sluchal ;) Jak bedziesz chcial wiedziec na temat tego sprzetu to ci odpowiem bo znam go na wylot . Byl to moj pierwszy motocykl i zyje ,motorynki nigdy nie mialem bo smieszna byla :D

 

moje malenstwa :lapad: http://img62.imageshack.us/img62/9334/photo22nx3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...