Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 siedzisz w GB wiec jak bedzie pogoda to kopnij sie do handlarzy albo do prywatnych sprzedawcow i zrob jazde probna, bo to na forum to tylko niestety teoryzowanie. sam musisz odczuc co Ci lezy a tam masz pelne mozliwosci. Uklon do Adama M i jego rady co do Enduraka. Na nim najlepiej sie czlowiek uczy. Otóż to. Nawet przy najszczerszych radach to wszystko to TYLKO teoretyzowanie. Zajrzyj do kilku salonów, handlarzy, whatever i kajtnij się kilkoma sprzętami a wtedy powinno Ci się nieco rozjaśnić.Ja ze swojej strony dorzucę jeszcze yamaszke xj-600...super sprzęcik na początek...poleciłbym też fazerka ale to już inna bajka (niemal 100 kucyków) i lepiej odstawić go na później.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jakos wole sluchac terorii od uzytkownikow niz od sprzedawcow :crossy: smigalem dzis na er5, maly sprzecik, przez wielu polecany na pocztek hm... zmieniajac podejscie i szukajac czegos w tym segmencie, co tam mamy? cb500, er5, xj600 i co jeszcze (tak na pierwszy sezon, za rok odswieze watek :)), jednak po dzisiejszej jezdzie, twierdze: owiewka musi byc. staralbym sie ominac gs'a i gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Thundercat , szybki,wygodny,malo pali w porownaniu do mojej obecnej CBR i pozycja w nim tez wygodniejsza byla .Ja mialem go na pierwsze moto i nie zalujel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 -> Lamassu thundecat... nice... :icon_rolleyes:100km na poczatek? vfr pojawila sie tutaj z kilku powodow:- zawsze sie mi podobala, niezawodny turystyk a jak trzeba to smiga, znam goscia ktory to sprzedaje,niestety po paru set metrach zauwazylem to co osito mowi. Zabralem sie za lekture o CB500, ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 -> Lamassu thundecat... nice... :icon_biggrin:100km na poczatek? vfr pojawila sie tutaj z kilku powodow:- zawsze sie mi podobala, niezawodny turystyk a jak trzeba to smiga, znam goscia ktory to sprzedaje,niestety po paru set metrach zauwazylem to co osito mowi. Zabralem sie za lekture o CB500, ciekawe... Thundercat to super maszynka ja jednak jestem zwolennikiem sukcesywnego poznawania tajników "mocy" a nie wskakiwanie od razu na stukonnego rumaka...coś co ma 50-60 kucyków też może nieźle pohulać a na początek jest w sam raz :icon_rolleyes: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Siemka ! Jak juz tak lubisz te plastiki to mimo ze to Suzuki, obejrzyj sobie model GS 500 S. Nowka kosztuje 4710,- € urzywany dostaniesz duzo taniej. Moc 48 KM wiec na poczatek chyba Ci wystarczy. Nie jezdzilem tym ale opinie sa pochlebne. pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Thundercat to super maszynka ja jednak jestem zwolennikiem sukcesywnego poznawania tajników "mocy" a nie wskakiwanie od razu na stukonnego rumaka...coś co ma 50-60 kucyków też może nieźle pohulać a na początek jest w sam raz :cool: Pozdro a mozna wiedziec co miales przed sprintem?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 a mozna wiedziec co miales przed sprintem?pzdr Jasne, żadna tajemnica:1 motorynka :bigrazz: :) 2 XJ-6003 FZS-600S Fazerprzy okazji przychylam się również do sugestii kolegi ks-rider'a, a mianowicie gs-500. Miałem okazję pojeździć trochę tym sprzętem ponieważ kupowaliśmy moto dla żony kumpla. Bardzo fajne cóś, z niezbyt mocnym silniczkiem ale za to bardzo poręczne i tanie w eksploatacji. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 teraz to ludzie maja problemy tyle sprzetow do wyboru.... :P dolacze do szanownych przedmowcow i wskaze na GS 500 (znajomek lata tym od trzech sezonow i to na trasie czy w miescie sobie chwali - choc to nie HONDA). :banghead: :biggrin: Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 teraz to ludzie maja problemy tyle sprzetow do wyboru.... :icon_mrgreen: to fakt ale jeśli potencjalny motonita wie czego chce z pewnością to znajdzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 jakos wole sluchac terorii od uzytkownikow niz od sprzedawcow ;) smigalem dzis na er5, maly sprzecik, przez wielu polecany na pocztek hm... zmieniajac podejscie i szukajac czegos w tym segmencie, co tam mamy? cb500, er5, xj600 i co jeszcze (tak na pierwszy sezon, za rok odswieze watek :icon_twisted:), jednak po dzisiejszej jezdzie, twierdze: owiewka musi byc. staralbym sie ominac gs'a i gpz A dlaczego chcesz ominać GPZ?? myslisz że jest gorszy od er5?? napewno jest ładniejszy i ma bardziej sportowy wygląd. GS'a owszem omijaj bo przestarzała konstrukcja, a GPZ wciąz aktualny i ta niezawdnośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 A dlaczego chcesz ominać GPZ?? myslisz że jest gorszy od er5?? napewno jest ładniejszy i ma bardziej sportowy wygląd. GS'a owszem omijaj bo przestarzała konstrukcja, a GPZ wciąz aktualny i ta niezawdnośc. gpz ładniejszy?oczywiście kwestia gustujednak np er5 to po prostu naked-sylwetka się nie starzejea gpz to już stary motocykl o wyglądzie sportowym z lat osiemdziesiątych - stylizacja motocykli sportowych zmienia się szybko, starzeje się szybko, a naked zawsze będzie nakedem, ewentualnie klasykiem :flesje: nie sądzę żeby gs była przestarzałą konstrukcją, nazwałbym to dojrzałą konstrukcją :crossy: -gs nawet nie próbuje być sportowym motocyklem -to motocykl typowo użytkowy i jeszcze apropos niezawodności kawy -chyba żartujesz!!! Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 i jeszcze apropos niezawodności kawy -chyba żartujesz!!! Chyba bede musial przyznac Ci racje ! ! ! pozdrawiam :cool: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam Zapewne sami wiecie jak czesto zmieniaja sie pomysly przy zakupie moto (a zwlaszcze 1ego).Po lekturze forum, postanowilem ominac cb, gs, gpz itp i zabrac sie za okolice 600cc, jak juz pisalem, mysle, ze jestem w stanie podejsc spokojnie do jazdy (+ treningi na pustych parkingach;)) W tym momencie interesuje sie 2ma motocyklami: VFR800 97' oraz Thunderacat 98' VFR:- poza tym co juz wczesniej pisalem, po kolejnej jezdzie, odczucia jak najbardziej pozytywne, jej historia wyglada nastepujaco: znajomy wola L1500 (czyli o 1000 mniej niz ten rocznik kosztuje), znam goscia wiec i historie moto, jest po upadku i byla (kiepsko) malowana (dlatego zanizona cena), ja tam osobiscie nie narzekalbym. T-cat- podobne przeznaczenie i parametry moto(?), rzedowka zamiast v'ki (czyli spokojniej na dole, tzn tam gdzie ja bede przebywal), cena ta sama (ok 1500) a polowa przebiegu, oryginalny paintjob, Wiec zastanawiam sie co jest bardziej niezawodne, nizsze w kosztach utrzymania.Za ta sama cena mam do wyboru vfr z kiepskim malowaniem i duzym przebiegiem, lub T-cat'a z polowa przebigu, w pieknym stanie wizualnym. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Jak mowilem o thundrecat to nikt mnie nie sluchal ;) Jak bedziesz chcial wiedziec na temat tego sprzetu to ci odpowiem bo znam go na wylot . Byl to moj pierwszy motocykl i zyje ,motorynki nigdy nie mialem bo smieszna byla :D moje malenstwa :lapad: http://img62.imageshack.us/img62/9334/photo22nx3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.