Alien_TM Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ma problem, robiłem klx 650r był robiony cylinder wstawiana nowa tuleja, zakładałem nowa uszczelke pod głowice dokręciłem ja momentem 49 nm (najpierw 20 potem 49) a problem wygląda tak, pierwsze odpalenie moto , na wolnych obrotach zagotował sie jakieś 4-5 minut polatałem troche to ostygł troche, po jeździe w jeden chłodnicy nie było wody, dolałem latam latam i w lewej znowu niema wody, a w zbiornoczku wyrównawczym poziom rośnie, jak odręcam korek słychac uciekające ciśnienie i czuć spaliny w tym powietrzu;/ co to moze być? uszczelka czy co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Moze byc uszczelka pod glowica. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 ma problem, robiłem klx 650r był robiony cylinder wstawiana nowa tuleja, zakładałem nowa uszczelke pod głowice dokręciłem ja momentem 49 nm (najpierw 20 potem 49) a problem wygląda tak, pierwsze odpalenie moto , na wolnych obrotach zagotował sie jakieś 4-5 minut polatałem troche to ostygł troche, po jeździe w jeden chłodnicy nie było wody, dolałem latam latam i w lewej znowu niema wody, a w zbiornoczku wyrównawczym poziom rośnie, jak odręcam korek słychac uciekające ciśnienie i czuć spaliny w tym powietrzu;/ co to moze być? uszczelka czy co??A glowice sprawdziles??? Powierzchnia moze wymagac planowania. Ale nie zaszkodzi tez sprawdzic korek chlodnicy.Drobiazg ale bardzo wazny!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Lub sama głowica jest pęknięta. Czego ci nie życzę. Jak będziesz miał ją zdjętą oddaj do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 albo nie planowales cylindra/glowicy przed zalozeniem ( w sumie nie jest to mus, ale warto sprawdzic). Albo kiepska uszczelka glowicy , bo ja mialem identycznie po zalozeniu niby to jakiejs japonskiej uszczelki ze sklepu motocyklowego KLASA, po 3 km wywalilo caly plyn , zmiana na uszczlke Atheny znacznie grubsza , konkretnie wykonana , a nie kartka papieru z blaszki jak wlos zalatwila sprawe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Sprawe wyjasnilem juz z kolega przez gg, okazalo sie ze po skreceniu tuleja ktora byla wciskana nowe waszla glebiej niz aluminium i dlatego tak :bigrazz:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 (edytowane) a dlaczego tak sie stalo ?? i co teraz zrobic ?? od nowa tuleje wbijac ?? no i z kad ta pewnosc ?? Edytowane 14 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.