Skocz do zawartości

Problem z wodą KLX650R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ma problem, robiłem klx 650r był robiony cylinder wstawiana nowa tuleja, zakładałem nowa uszczelke pod głowice dokręciłem ja momentem 49 nm (najpierw 20 potem 49) a problem wygląda tak, pierwsze odpalenie moto , na wolnych obrotach zagotował sie jakieś 4-5 minut polatałem troche to ostygł troche, po jeździe w jeden chłodnicy nie było wody, dolałem latam latam i w lewej znowu niema wody, a w zbiornoczku wyrównawczym poziom rośnie, jak odręcam korek słychac uciekające ciśnienie i czuć spaliny w tym powietrzu;/ co to moze być? uszczelka czy co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma problem, robiłem klx 650r był robiony cylinder wstawiana nowa tuleja, zakładałem nowa uszczelke pod głowice dokręciłem ja momentem 49 nm (najpierw 20 potem 49) a problem wygląda tak, pierwsze odpalenie moto , na wolnych obrotach zagotował sie jakieś 4-5 minut polatałem troche to ostygł troche, po jeździe w jeden chłodnicy nie było wody, dolałem latam latam i w lewej znowu niema wody, a w zbiornoczku wyrównawczym poziom rośnie, jak odręcam korek słychac uciekające ciśnienie i czuć spaliny w tym powietrzu;/ co to moze być? uszczelka czy co??

A glowice sprawdziles??? Powierzchnia moze wymagac planowania. Ale nie zaszkodzi tez sprawdzic korek chlodnicy.Drobiazg ale bardzo wazny!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo nie planowales cylindra/glowicy przed zalozeniem ( w sumie nie jest to mus, ale warto sprawdzic). Albo kiepska uszczelka glowicy , bo ja mialem identycznie po zalozeniu niby to jakiejs japonskiej uszczelki ze sklepu motocyklowego KLASA, po 3 km wywalilo caly plyn , zmiana na uszczlke Atheny znacznie grubsza , konkretnie wykonana , a nie kartka papieru z blaszki jak wlos zalatwila sprawe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego tak sie stalo ?? i co teraz zrobic ?? od nowa tuleje wbijac ?? no i z kad ta pewnosc ??

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...