ks-rider Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Siemanko!!! We wrześniu 2006 po ciezkich trudach i oglądaniu wielu "cacuszek" zostałem szcześliwym posiadaczem czarnuli FZS 600 :icon_mrgreen: i potrzebuję dobrać do niej dobre laćki - takie żeby zapewniały max bezpieczeństwa na suchym i mokrym i żeby się nie ścierały za szybko. Jestem w tym temacie laikiem, dlatego poczytałem troszki na temat oponek i wpadły mi w oko następujące:1. Pirelli Diablo Strada2. Pirelli MTR023. Metzeler Z64. Dunlop D2075. Continental Contiforce6. Continental Sport Attack7. Michelin Pilot Road8. Michelin Pilot Sport.Wszystkie markowe, producenci chwala, ale ciekawe jak wyglada praktyka??? Ja niestety nie ma pojecia, wiec licze na rady bardziej doswiadczonych uzytkowników ;-) Podobno liderami klasy są 1, 3, 7. A co Wy myślicie na ten temat??? Do turystyczno - sportowej jazdy i żeby były dobre i tanie (taka "dosia"). Z góry dzięki za rady!! Siemka ! Mnie by ciekawilo z jakiego zrodla pochodzi zamiesczony przez Ciebie ranking ? Domyslam sie, ze dotyczy sie opon sportowo - turystyczne. pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 no ku*wa nie moge, to ze ty zawsze podajesz rankingi to nie znaczy , ze wszyscy tu na forum. Czytaj ze zrozumieniem - pomaga kilkukrotne przeczytanie posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Hehehe ten z tymi swoimi rankingami ..... ehh A co do tematu : nie jeżdżę wprawdzie na oponach ST, ale z opinii moich klientów wynika że 1. Conti Road Attack2. Metzeler Roadtec Z6 3. Dunlop D 220 ST to dobre opony sportowo-turystyczne które wg mnie spełnią Twoje oczekiwania. Diablo Strada podobno się nie prowadzi, MTR 01/02 to dość stara technologia, Pilot Road są w kosmicznej cenie, Contiforce to kartofel jakich mało (miałem okazję wyrżnąć orła dzięki niej), Pilot Sporty znikają w oczach. Dość dobrym rozwiązaniem są też D 207, ale z kolei w tej samej cenie można mieć D 208 :crossy: Obiecująco zapowiada się też Bridgestone BT 021 która jest robiona w technologii 2CT (dwuskładnikowa - ranty miękki , środek twardszy) Pozdr!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReczulskY Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Siemka ! Mnie by ciekawilo z jakiego zrodla pochodzi zamiesczony przez Ciebie ranking ? Domyslam sie, ze dotyczy sie opon sportowo - turystyczne. pozdrawiam :crossy: Zamieszczone przeze mnie nazwy opon to nie ranking (bo jestem zielony) ale wypis tych, które wg znawców nadają się do faziego i zbierają pochlebne opinie. Myslałem, że ranking to np. Ty mi podasz, sugerując się ich znajomością empiryczną :cool: Profesjonalną i wyczerpującą odpowiedź otrzymałem za to od kolegi MIKITL, za którą BARDZO dziękuję!!! Pomogłeś mi brachu - DZIĘKI!!!! :biggrin: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 no ku*wa nie moge, to ze ty zawsze podajesz rankingi to nie znaczy , ze wszyscy tu na forum. Czytaj ze zrozumieniem - pomaga kilkukrotne przeczytanie posta Wyluzuj troche, wydaje mi sie, ze moge chyba sie zapytac a jezeli jeden z drugim spojrzysz na forme zamieszczenia tego poprzez kolege to dla mnie wygloda to wlasnie na ranking. :flesje: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 czytaj tego posta do skutku , to moze za ktoryms razem zalapiesz sens facet wypunktowal oponki, o ktorych cos slyszal i chcial sie czegos o nich dowiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) W tym roku zamierzam obalić parę mitów przekazywanych z ust do ust, iż na starej japonii z dwukrotnie spawaną ramą, na używanych oponach i zalanym oleju samochodowym da się kręcic przyzwoite czasy w Poznaniu bez uszczerbku na zdrowiu i motocyklu. To wszystko nie z braku kasy ale dla dobrej zabawy, zamknięciu ust wszystkowiedzącym i udowodnieniu, że z niskim budżetem też można się ścigać. Po czesci ten mit zostal juz obalony w 2005 roku, przez Mistrza Polski w supermoto, ktory to w tamtym czasie na zwyklej starej Hondzie XR, na kolach od CBR 600/GSXF 600, fabrycznym zawieszeniu, oponach kupionych gdzies (uzywki=smieci), chujowych klockach zeby sie mniej zyzywaly i polowie czesci robionych samemu na tokarce wygral z super motocyklami, profesjonalnie przygotowanymi przez "zespoly", majac prawie 40 dych na karku opie**olil wspanialych mlodych zawodnikow, prezacych sie przed pannami w super kombi, na ladnych moto z kolami za 5 tys, kocami itd... , a my opony suszarkami do wlosow grzalismy bo kasy nie bylo na nic... my wolelismy sie piwa i wodki napic. w 2006 roku zmienily sie przepisy, zaostrzono znacznie regulamin, kolega juz byl mistrzem, zdobyl sponsora i dalej leje dupy "zawodnikom w drogich sprzetach" ci co sledza supermoto to wiedza o co chodzi :icon_mrgreen: Panowie stare przyslowie: Maszyna to gwizda tylko maszynista pi*da Madafaka - masz racje jeden lanser potrzebuje nowych opon, nowego sprzeta, masazu i zrobienia laski przed wyscigiem... inny wsiadzie na szczura i bedzie mu lal dupe na torze... Edytowane 20 Marca 2007 przez janciownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Panowie stare przyslowie: Maszyna to gwizda tylko maszynista pi*da Madafaka - masz racje jeden lanser potrzebuje nowych opon, nowego sprzeta, masazu i zrobienia laski przed wyscigiem... inny wsiadzie na szczura i bedzie mu lal dupe na torze... :icon_mrgreen: Święte słowa, sam w tym roku bede latał wynalazkiem ze spawaną zawiechą od czego innego na uzywanych slickach, z owiewkami posklejanymi power-tape'm i na dzien dzisiejszy z testow drogowych wynika ze czasy powinny byc lepsze niz w zeszlym roku na idealnej maszynce (przynajmniej jesli chodzi o stan) Czyja taktyka okaze sie sluszna i kto da rade a kto okaze sie kawiarnianym boykiem okaze sie na torze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 krzybiel - jedno slowo - wiadomo i nie hameryka ze nowe lepsze od starego i tu masz po prostu racje i tyle... ale jak usiadlem i 20 minut czytalem wszystkie posty, nie da sie nie zauwazyc, ze sposob w jaki wyrazasz swoje opinie jest po prostu wiesniacki i nowobogacki - moje odczucia.. takie zahowanie troszke goscia z kupa kasy, ktory nie ma pojecia ze milosc do motocykli moze przezwyciezyc wszelkie materialne przeszkody i tyle...Ja mialem kilka razy nowki (D207 i BT56) i bylu OK, super, jezdze po torze, po szosie... tylko niestety najebalem sie jak sztucer na zlocie i nowa oponka poszla ... Ja mam swoje pewne zrodelko co do oponek-uzywek, jezdze od 2 lat na torowych D208 GP, ktore to najczesciej sa zjechane na bokach (ok 2mm) srodki czesto 4-5mm, maks 2 letnie, zuzywam ze 2-3 przody w sezonie, z 6 tylow (jesli nic nie pale), opony trzymaja jak gooopie w kazdych warunkach, a ze starczaja na 1000-2000 tys km spokojnej jazdy, i trzymaja O NIEBO lepiej niz BT56 NOWE - a przeciez to uzywki - wale to mam je za grosze i tyle... ktos napisal przelozenie 50 pln... w radomiu z wywazeniem 7 pln, jak wejdziesz zulicy bez znajomosci zaplacisz AZ 10, ja powtarzam po raz enty - najwazniejsze to robic cokolwiek, byle z rozumem i logika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam. A ja poproszę o pomoc w wyborze laczków do mojej Hondy.Do wyboru : 1. Bridgestone BT452. Pirelli Sport Demon3. Maxxis Supermaxx4. Michelin PILOT ACTIV Najważniejszą dla mnie sprawą jest dobre trzymanie na mokrym i duża trwałość opon. Które opony polecicie? Pozdrawiam P.S. Chyba, że ktoś ma inny pomysł.... Na przodzie mam 110/80 R17 a na tyle 150/70 R17 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jak przekrzykiwać się to miał kto a jak ktoś prosi o pomoc to cisza nastała.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Siemka ! Tu chyba nie o to chodzi aby sie przekrzykiwac. Po prostu co mam Ci powiedziec jezeli nic o tych oponach nie slyszalem, nie zanm ich wiec nie chce Ci zle podpowiedziec. Przeczytales ostatnie posty wiec masz juz jakies opinie a nie kombinuj z experymentowaniem. To moja opinia ale nie musi byc wlasciwa. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReczulskY Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam. A ja poproszę o pomoc w wyborze laczków do mojej Hondy.Do wyboru : 1. Bridgestone BT452. Pirelli Sport Demon3. Maxxis Supermaxx4. Michelin PILOT ACTIV Najważniejszą dla mnie sprawą jest dobre trzymanie na mokrym i duża trwałość opon. Które opony polecicie? Pozdrawiam P.S. Chyba, że ktoś ma inny pomysł.... Na przodzie mam 110/80 R17 a na tyle 150/70 R17 . Siemanko,Ja bym postawił na Pirelkę, bo z kim nie rozmawiam to polecają na przód te Sport Demony jako dobry kapeć w dobrej cenie. Sam osobiście kupiłem Metzelerka Z6 (110/70/17-do Fazerka) i czekam na założenie, ale zastanawiałem się nad Pirelką. Mój wybór padł na coś innego, ponieważ Sport Demony mają troszkę za mały jak dla mnie indeks prędkości (do 210km/h). ;-)Słyszałem też o Maxxisach, że te Supermaxxy są oki, ale mnie jakoś Pirelka bardziej przekonuje.Michelin podobno dobrze trzyma, ale i szybko się kończy.Wiem, że żaden ze mnie znawca, ale mam nadzieję, że jakoś pomogłem :) Szerokości i przyczepności :icon_razz: Siemka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermadec Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Dzięki serdeczne. Jeszcze pytanie: a ile km mogą wytrzymać te Pirellki ? Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2007 przez kermadec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Jeszcze pytanie: a ile km mogą wytrzymać te Pirellki ? PozdrawiamNie więcej niż 2 porządne palenia :icon_mrgreen: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.