Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 2000


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie to mogą być trzy przyczyny.Wada samej opony,nie właściwe ciśnienie w kole,lub słabe tłumienie przedniego amora.Stawiam raczej na to ostatnie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprawdź czujnik stopki(przetarte kabelki ,zabrudzenie lub nieprawidłowe działanie ).Odłącz czujnik i sprawdz czy wtedy motocykl gaśnie.

Witam !!! Dzięki ale to na pewno nie czujnik stopki . Walcze o pomoc od użytkownika VN 2000 bo jest to z pewnoscią Czujnik biegu jałowego tylko nie moge jego zlokalizować i jak się do niego dobrać dla mnie po prostu się zawiesił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po 6000 mil mam przednią gumę w ząbki . Czy koś wie jaka to może być przyczyna? Pozdrawiam

 

Dokladnie to smo jest z moja opona,tez mam 6000 mil,nie jest to zadna wada amortyzatorow ani lozysk i nie wiadomo jeszcze czego,krotko mowiac oryginalna opona jest do dupy.Wielu moich znajomych mialo ten sam problem w innych maszynach ale po zmienieniu opony wszysto jest ok,zmierzam kupic "metzeler".

Edytowane przez vulcan 2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!! Zgineła mi kontrolka biegu jałowego (żarówka dobra) nie moge postawić motocykla na stopce odpalonego gaśnie może któryś z użytkowników coś podpowie !!!! Dzieki !!!!

Myślę, że czujniki są OK. Taka sytuacja zdarza się kiedy bieg wejdzie w międzybieg. Dzieje się to z powodu anemicznego naciskania dźwigni biegu po zatrzymaniu się [na pracującym silniku] lub na nie odpalonym.

W czasie jazdy po zatrzymaniu wystarczyło lekko puścić sprzęgło aby moto szarpnął i wszystko wracało do normy [kontrolka też].

W garażu przed odpaleniem wbij mu bieg i pchnij moto do przodu aby szarpnęło skrzynią. Następnie włącz luz i przetoczyć kilkanaście cm. Przekręcić kluczyk w stacyjce i powinna się zaświecić lampka N. Przy złożonej stopce i wciśniętej klamce sprzęgła [dla bezp.] odpal silnik. Następnie odchyl stopkę pomału puszczaj sprzęgło i oprzyj moto. Niech popracuje do załączenia się wentylatora chłodnicy [przepalenie świec]. Zgasić zabrać akumulator do domu i nie odpalać przed sezonem. Akumulator pod prostownik.

Może zbyt optymistycznie. Zobaczymy. :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie to smo jest z moja opona,tez mam 6000 mil,nie jest to zadna wada amortyzatorow ani lozysk i nie wiadomo jeszcze czego,krotko mowiac oryginalna opona jest do dupy.Wielu moich znajomych mialo ten sam problem w innych maszynach ale po zmienieniu opony wszysto jest ok,zmierzam kupic "metzeler".

Witam

Też masz bridgestone ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich ,od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki VN 2000 i mam mały problem z kontrolką od luzu.Chodzi o to że nie działa i jest problem podczas zapalania sprzęta, ponieważ podnóżka boczna musi być złożona.Może ktoś z posiadaczy tego wspaniałego moto zetknoł się już z tym problemem, to proszę o info.Ps motocykl jest rewelacyjny super wygląda i jeszcze lepiej zap......a :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w VN 800 mam ten sam problem, raz pali się kontrolka od luzu a częściej nie. Wkurza to bardzo, by miesza się biegami a nie wiadomo kiedy jest luz. Myślałem , że to może być stary olej bo był nie zmieniany 1,5 roku, ale po wymianie na Motul to samo. Albo mi źle wysprzęgla albo ten czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Miałem ten sam problem. Zdjąłem u siebie pokrywę (lewa strona silnika VN1500FI), pod którą był czujnik. Odłączyłem od niego kabel, który dotknąłem do masy i kontrolka się zaświeciła. Próbowałem jeszcze wyczyścić czujnik, ale nic to nie dało. Zamówiłem nowy. Jeżeli po zetknięciu do masy kontrolka nie zaświeci się, wtedy problem leży po stronie kabelków.

Oto mój temat: http://forum.motocyklistow.pl/Czujnik-bieg...go-t128887.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim VN-nie jest podobnie, ale nie jest to tak upierdliwe. Czasami się zdarza, że muszę powachlować biegami żeby kontrolka się zaświeciła. Ostatnio np. zapala się pięknie, ale ze trzy tygodnie temu miałem taki dzień, że ani razu. Czytałem na różnych forach, że to częsta przypadłość u Vulcanów.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...