spman Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Mam pewien problem, otóż gdy dam pozycje ON na kraniku to motocykl zaczyan strzelac, przepuszczac i w rezultacie gasnie po czasie. na 99,99% jest to kranik, a dokladnie zatkana rurka w pozycji on.Chcę się tylko dowiedzieć jak skonstruowany jest taki kranik, podobnie jak zwykły kranik w MZ, jawie itp (kranik, 2 rurki itp) czy ma jakas skomplikowana budowe? Chce sie dowiedziec czego moge sie spodziewac gdy odkrece kranik od zbiornika. A moze jakis inny powód takiej pracy silnika macie? Na pozycji RES smiga jak nalezy.Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 kranik mozesz spokojnie odkrecic i przeczyscic. tez mialem problemy z paliwem, w moim przypadku okazalo sie ze wezyk podcisnieniowy byl popekany. Moze jakis syf zawiesil ci sie na sitku i zatyka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Wiadomo że kranik od MZ itp różni się z deczka od japońskich cudów. Ale co do rozebrania to nie ma problemu. W etce paliwo leci ciurkiem w położeniu na ON a w japońcach z reguły paliwo ma na swej drodze jeszcze zaworek który jest otwierany przez podciśnienie z kolektorów dolotowych i zaczyna lecieć dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 ..ale mimo wszystko i tak cbr jest lepsza od zzr :crossy: :) :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.