Skocz do zawartości

Problemy z zasilaniem silnika


spman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem, otóż gdy dam pozycje ON na kraniku to motocykl zaczyan strzelac, przepuszczac i w rezultacie gasnie po czasie. na 99,99% jest to kranik, a dokladnie zatkana rurka w pozycji on.Chcę się tylko dowiedzieć jak skonstruowany jest taki kranik, podobnie jak zwykły kranik w MZ, jawie itp (kranik, 2 rurki itp) czy ma jakas skomplikowana budowe? Chce sie dowiedziec czego moge sie spodziewac gdy odkrece kranik od zbiornika. A moze jakis inny powód takiej pracy silnika macie? Na pozycji RES smiga jak nalezy.

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że kranik od MZ itp różni się z deczka od japońskich cudów. Ale co do rozebrania to nie ma problemu. W etce paliwo leci ciurkiem w położeniu na ON a w japońcach z reguły paliwo ma na swej drodze jeszcze zaworek który jest otwierany przez podciśnienie z kolektorów dolotowych i zaczyna lecieć dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...