Skocz do zawartości

Toyota Celica!!Opinie


DiboS60
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie, że w to wierzysz. :smile:

 

Jak mam nie wierzyć skoro sam od niej kupowałem i dostałem również umowę zakupu z salonu z roku 1992 na jej nazwisko. Ciężko się rozmawia z takimi ludźmi jak ty, którzy wszędzie doszukują się spisku. :wink: Na obecną chwilę ten CRX ma ponad 360.000 przebiegu i jeździ bardzo dobrze, pozdrawiam niedowiarku :biggrin:

 

 

Witam tak sie składa ze jeżdze celinka tylko genaracją VI (zdjecie ponizej)

 

http://www.piechur.webd.pl/foto/cel_gsxr0.jpg

 

Samochód marzenie pod każdym względem a wszystkiego o tych autach dowiesz się na

http://www.celica-club.org.pl/

 

-------------------------------------

pozdrawiam

 

Chyba też siedzę na tym forum, chociaż się nie bardzo udzielam. Na razie pożegnam się z Celinką bo muszę kupić coś rodzinnego (na pewno japończyk), ale myśle że do końca roku będzie mi dane zakupienie następnego takiego cuda.

To moja sztuka http://www.bikepics.com/pictures/758850/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,To nie Audi" poszukaj,,Golfa" i bede dalej szary w taj codziennej rzeczywistosci.Golf to dobre auto ale strasznie przereklamowane(nieobrazajac uzytkownikow).Niemieckie auta powoli wychodzą z mody.Zaden szanujacy sie biznesmen niebedzie jezdil mercedesem czy bmw jezeli juz w tę strone ide.Tylko lexusem albo hondą legend aalbo maybachem :D M mojej rodzine od zawsze ojciec mial japonie i prawie zawsze toyote.Mielismy carine 2. 1.6 benzyne.Nieorbil nic przy niej oprocz blachy;/ CArine E.Tu juz pelny ocynk 2.0 TD. jezdzil 5 lat bardzo duzo.0 usterek.Alufelga raz pekla na dziurze.Teraz kupiv volvo v40 zobaczymy co z tego bedzie:P Chcialbym kupic celice bo to fajne sportowe i tanie auto i toyota.wiem ze w silniku grzebac nie bede musial.a blacha to rzecz inna.niengije to tak ze sie lamie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japonia gnije jak była bita i tyle. Części oczywiście dużo droższe niż do niemca. Golfy i Audi to wbrew pozorom bardzo proste auta (silnik, zawieszenie) i to jest ich główna zaleta. Japonia czasami dość upierdliwa w obsłudze, ten kto remontował zawieszenie wielowahaczowe np w hondach to wie oco biega. Ja wolę THMMN od produkcji europejskich, chyba, że jest to stary mercedes lub BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam slyszalem od kilku mechanikow ,ze czesci do celiki cenowo porownywalne do niemieckich tylko amortyzatory sa drogie ale jak sie wymieni to sa na jakis czas.

 

Bo właśnie tak jest, ale dzięki powtarzanym przez "nic nie wiedzących mądrali" wielu ludzi uważa, że części do japończyków sa drogie. A prawda jest taka, że nie dość że są w bardzo podobnych cenach, to wyniemia się je średnio dwa razy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykłady:

1. Amory:

-celica - 250 zł KYB

-golf II/III - 100 zł KYB

2. Przeguby:

- celica - 170zł

-golf II/III - 85-95 zł

3. Przewody wys nap.

-celica - 400 zł oryg.

-golf II/III - 9 zł za metr

 

.. i długo tak można, nie mówiąc już o częściach zawieszenia o przyzwoitej jakości

Życie jest brutalne, a niektórym się wydaje, że forum wszystko przyjmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykłady:

1. Amory:

-celica - 250 zł KYB

-golf II/III - 100 zł KYB

2. Przeguby:

- celica - 170zł

-golf II/III - 85-95 zł

3. Przewody wys nap.

-celica - 400 zł oryg.

-golf II/III - 9 zł za metr

 

.. i długo tak można, nie mówiąc już o częściach zawieszenia o przyzwoitej jakości

Życie jest brutalne, a niektórym się wydaje, że forum wszystko przyjmie.

 

No masz rację. Ale i tak części do polskich samochodów są najtańsze. Porównaj ceny golfowych do cen części fiata 126 p. :icon_biggrin:

Golf i Celica to trochę inna klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz rację. Ale i tak części do polskich samochodów są najtańsze. Porównaj ceny golfowych do cen części fiata 126 p.

Przykład:

1. cylinderki hamulcowe

- 126p - 18 zł

- golf II - 13zł

 

Fakty, fakty, fakty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykłady:

1. Amory:

-celica - 250 zł KYB

-golf II/III - 100 zł KYB

2. Przeguby:

- celica - 170zł

-golf II/III - 85-95 zł

3. Przewody wys nap.

-celica - 400 zł oryg.

-golf II/III - 9 zł za metr

 

.. i długo tak można, nie mówiąc już o częściach zawieszenia o przyzwoitej jakości

Życie jest brutalne, a niektórym się wydaje, że forum wszystko przyjmie.

LOL ale niby dlaczego porownujesz Celice do Golfa, a nie np do Calibry lub Probe? Myślę, że sytuacja "nieco" by się zmieniła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL ale niby dlaczego porownujesz Celice do Golfa, a nie np do Calibry lub Probe? Myślę, że sytuacja "nieco" by się zmieniła ;)

 

O matko to już wole byście porównywali moją celike do golfa

niz do calibry czy probe ;)

Z całym szacuneczkiem dla użytkowników tych modeli :)

 

 

W celice czuć, że te samochody mają dusze.

Właściel utorzamia się z nim....

A taka calibra?? jeździłem ... bezpłciowa :)

Edytowane przez piechur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...