Innytruder Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A wiec tak, założyłem cewkę od malucha i umieściłem ją tam gdzie jest mocowanie silnika u góry pod bakiem, ale tą ruską cewkę zostawiłem na miejscu w razie zepsucia się tej maluchowskiej będe miał dojazdówke ruską. Założyłem też elektroniczny regulator napięcia od malucha oznaczenie RNA-2 Jezpol 9d czy coś takiego. Oraz elektroniczny moduł zapłonowy taki jak wymieniłem w poście wyżej. Cewka kosztowała mnie 10 zł, regulator znalazłem w garażu ale w sklepie kosztuje chyba 30zł, natomias moduł zrobiłem sam i elementy elektroniczne kosztowały 16zł. Mam tylko jeden problem zastosowałem przekaźnik do wyłączania żarówki sygnalizującej ładowanie sie akumulatora na 5V prądu stałego i nie pokazuje on nic tylko brzęczy. Mam takie pytanie do właścicieli ciężkich motocykli ze wschodniej granicy jakie jest napięcie na wyjściu oznaczonym "~" w alternatorze lub przy regulatorze też oznaczenie "~". Czy jest to stałe czy zmienne napięcie i jaką ma wartość? jesli masz sprawny altek to prad po wyjsciu jest prosty. Napiecie w instalacji wacha sie od 12,5 do 16V przy pracujacym siniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) Już wszystko działa tak jak powinno. Motocykl jest teraz zrywny i ma inne brzmienie, bardziej agresywne. Mówiąc inaczej "dostał kopa". Dzisiaj go testowałem. Odpalił bez problemu. Kontrolki wszystkie zgasły, i po długiej jeździe nawet nic nie przerywał. Dziękuje wszystkim za rady i porady oraz za udzielanie się w moim TEMACIE. Dziekuje i pozdrawiam. Edytowane 17 Lutego 2007 przez JAQUB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.