żubr Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 chyba raczej jak bardzo skróci się żywotność sprzęgła przecież czym większa pojemność tym mniej się kręci bo masz większy moment obrotowy w szerszym zakresielooo dzieki ze mnie oswieciles swoja wiedza bo sam bym chyba nie zgadl... nieslyszeliscie o SX200?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Sądze że te motory będą mogły konkurować z czterosówami tylko na twardych nawierzchniach. Sądze że w błocie i piachu 4t jest dużo lepsze od 2t ale to jest tylko moje zdanie. Ja tam jestem za czterosówam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Po tych zdjeciach KTM'a widac,ze ten cylinder fabryczny nie jest - wszystkie czesci maja jednolity kolor a cylinder inny - pewnie ma zrobiony kit na 144. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 (edytowane) nom, pewnie tak i pewnie Atheny :biggrin: tylko skąd wzieli oryginalne naklejki SX144..... SX 200 widziałem tylko że miał homologacje. Tutaj coś dla pragnących mocy posiadaczy YZ125 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-YZ12...1QQcmdZViewItem Wkońcu to nie 1400ojro a przesyłką do tej ceny napewno dobić nie można.... Edytowane 3 Lutego 2007 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.