miki_v6 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mam taki problem, rozrusznik kreci, pompa sie wlacza ale nie moge zapalic go. WYmienialem antenke Hiss bo jej nie bylo ale to chyba nie jest wina immob bo kontrolka gasnie po przekreceniu.Powiedzcie mi czy antenke mozna wymieniac pomiedzy motorami i jak sprawdzic iskre? Czy mozna ja sprawdzic bez wykrecania swiecy?Zastanawial mnie rowniez czujnik przechylu, pomyslalem ze mozna go ominac i dowiedzialem sie ze mozna zmostkowac dwa skrajne przewody(sa 3) i wtedy go omijamy ale nadal nie chce zapalic.Macie moze jakies inne sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 jeli słychac pompe ze parcuje to nie jest to wina czujnika na pewno,jak czyjnik jest walniety to pompa nie pompuje w ogóle. Schemat jest taki przkrecasz kluczykimobilaizer zwalnia blokade , jesli czujnik jest dobry to sie pompa uruchamia i moto odpala. Powiem ci ze dziwna sprawa no bo co sie wiecej mogło stać.No chyba ze moto jest po konkretnym dzwonie, ale wtedy tez jakby były jakies błedy to by ci kontrolka FI pokazała co sie dzieje (ilość mrugnięć = określony błąd). ps. Moze nie masz paliwa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Kupilem go uderzonego i wlasnie skladam go do kupy.Paliwo mam, motor kreci ale zachowuje sie jakby nie mial iskry. Mozesz mi powiedziec czy idzie sprawdzic iskre bez wyjmowania swiec? Co do mrugniec to fakt nie zwrocilem uwagi na to, dziwi mnie tylko to ze obok zielone N oznaczajaceho luz na liczniku, pali sie czerwona lampka ktora chyba oznacza jakis blad. Poza tym nie mam obu czujnikow tj stopu przy prawej raczce i przy sprzegle, moze przez to nie chce palic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Kolego a moze go po prostu zalałes, jeżeli kreci, pompa pracuje to swieczki mogły dac juz ciała i dlatego mozesz nie miec iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Też miałem problemy z odpalaniem tyle że w innm moto przejrzałem wszystko, pompa działała posprawdzałem czujniki i nic. W końcu zmieniłem świece (chociaż na starej była iskra- widocznie za słaba) i zapalił bez zająknięcia. Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Odłącz kabel od jednej świecy i podłącz do tego kabla zapasową świecę. Pamiętaj że obudowę świecy musisz połączyć z masą (np. do korpusu silnika). Włączasz zapłon i sprawdzasz. Tylko wtedy możesz wkręconą świecę zalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Wiec tak , wpadl do mnie moj kumpel z oscyloskopem, pobadal troche i doszedl do wniosku ze nie ma iskry i nie podaje paliwa. Okazalo sie wkoncu ze wina byl impulsator ktory jest w kapie prawej.Wkoncu po calej zabawie udalo nam sie odpalic bestie, mruczy az milo.Tlumik ARROW daje fajny efekt, chyba nigdy nie przesiade sie na zwykly wydech(no chyba ze policja mnie do tego zmusi) Jeszcze jedno mam pytanie, wie ktos moze jak sie wykreca swiece w 954 lub tez jakiego klucza o jakim ksztalcie trzeba uzyc do tego bo probowalem i ciezka sprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.